vegasus Skrevet 1. juni 2022 #81 Del Skrevet 1. juni 2022 Så hyggelig at dere prøver på nr 2! Kjedelig å se at tanta kom da, men krysser fingrene for deg denne syklusen ❤️ Ser jeg har litt å oppdatere meg på her inne nå, har ikke vært her på evigheter! 🙈 Vi har også begynt prøvingen på nr 2 nå, er ca 2 dpo nå i PP1. Veldig spent! 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 2. juni 2022 Forfatter #82 Del Skrevet 2. juni 2022 vegasus skrev (10 timer siden): Så hyggelig at dere prøver på nr 2! Kjedelig å se at tanta kom da, men krysser fingrene for deg denne syklusen ❤️ Ser jeg har litt å oppdatere meg på her inne nå, har ikke vært her på evigheter! 🙈 Vi har også begynt prøvingen på nr 2 nå, er ca 2 dpo nå i PP1. Veldig spent! 😁 Ja da har du litt av hvert å oppdatere deg på🙈 Så gøy at dere også er i gang da! Krysser fingrene for deg❤️ Du får oppdatere meg når testingen er i gang😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 3. juni 2022 Forfatter #83 Del Skrevet 3. juni 2022 CD 19 Begynte som planlagt eggløsningstesting på CD 14, men det er virkelig ingen stigning å melde om hittil. Testen i dag slo ut på 0.0 i premom-appen, og det sier vel sitt😅 Tror aldri jeg har sett en så svak strek på en eggløsningstest noen gang! Hittil har denne syklusen vært preget av veldig lite energi, lite matlyst og helt middels treningsinitiativ. Vet ikke helt hvorfor, men det er en skikkelig seig og treig periode for meg akkurat nå. Mentalt har jeg det helt fint, har bare ekstremt lite energi. Prøver likevel å få bevegd meg litt hver dag, enten det er en trilletur eller å fullføre en treningsvideo fra YouTube. Også prøver jeg å spise litt mer enn kroppen har lyst på, for å prøve å manipulere energinivået opp igjen. De siste dagene og spesielt i dag har det vært en del slim som ligner på eggløsningsslim, men som er tynnere i konsistensen. Det gir meg jo håp om at denne syklusen skal bli kortere, men jeg har jo gått på den smellen om å håpe det tidligere, uten at det blir virkelighet😅 Vi får bare vente å se hva som skjer. Appen mener jeg får eggløsning på CD 26, men eggløsningen har ikke kommet før CD 33 de siste syklusene, så jeg er tvilende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 3. juni 2022 #84 Del Skrevet 3. juni 2022 Håper EL kommer snart! Blir veldig lang ventetid å vente til CD 30 hver gang 😭 men mtp EL slim nå så er det kanskje mulig at den kommer før?😍😍 håper du får mer energi snart, jeg syns selv det hjelper med sol og godt vær! Er jo meldt strålende vær nå så håper det hjelper deg også❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 3. juni 2022 #85 Del Skrevet 3. juni 2022 Krysser fingrer og tær for at eggløsningen dukker opp snart! Kjempekjedelig med så lange sykluser! 😖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 4. juni 2022 Forfatter #86 Del Skrevet 4. juni 2022 Lillra skrev (21 timer siden): Håper EL kommer snart! Blir veldig lang ventetid å vente til CD 30 hver gang 😭 men mtp EL slim nå så er det kanskje mulig at den kommer før?😍😍 håper du får mer energi snart, jeg syns selv det hjelper med sol og godt vær! Er jo meldt strålende vær nå så håper det hjelper deg også❤️❤️ Juss-jenta skrev (19 timer siden): Krysser fingrer og tær for at eggløsningen dukker opp snart! Kjempekjedelig med så lange sykluser! 😖 Absolutt kjedelig med så lange sykluser! Heldigvis hjelper været masse på humøret og i dag har jeg en super dag🤩 Det positive med lange sykluser er at jeg får et lite avbrekk mellom mensen og eggløsning, en liten «ferie» fra prøving, vi vet jo alle at det kan bli ganske altoppslukende🙈 Fokuserer på kroppen, aktivitet og næring til kropp og sjel i mellomtiden❤️ Plutselig er vi der igjen at det er tid for den lange ventetiden mellom eggløsning og graviditetstesting, så jeg får bare nyte tiden i mens🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 5. juni 2022 Forfatter #87 Del Skrevet 5. juni 2022 CD 21 Jeg blir jo gira med én gang det skjer noe med denne syklusen, men kan det være at kroppen begynner å jobbe litt igjen nå tro? Sjekket forrige syklus, og da gikk det fortsatt en uke fra økningen kom til eggløsningen fant sted, så jeg må nok fortsatt smøre meg med tålmodighet, men håpet er tent! Har jo masse symptomer på at kroppen jobber; slim, stikkende smerter i underlivet og mer energi. Håper, håper, håper✨ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 5. juni 2022 #88 Del Skrevet 5. juni 2022 Ooh, dette ser jo veldig lovende ut! Tipper du får eggløsning innen de neste 4-5 dagene jeg 🤩 Så nå er det bare å legge inn aksjer 😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 5. juni 2022 #89 Del Skrevet 5. juni 2022 Dette ser kjempe lovende ut! Jeg ville nok begynt å legge inn aksjer 😍😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 5. juni 2022 Forfatter #90 Del Skrevet 5. juni 2022 Denne dagen gikk over all forventning! Aksjer er lagt inn, for det er definitivt eggløsning på gang!🤩 Endelig gjør metformin det den skal, jeg begynte å vurdere å ta den 3 ganger om dagen istedenfor 2, i håp om at det ville gi bedre effekt, men eggløsning på dag 22 er bedre enn jeg hadde tenkt meg🥰 Dette er kveldens test; 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 5. juni 2022 Forfatter #91 Del Skrevet 5. juni 2022 Juss-jenta skrev (14 timer siden): Ooh, dette ser jo veldig lovende ut! Tipper du får eggløsning innen de neste 4-5 dagene jeg 🤩 Så nå er det bare å legge inn aksjer 😬 Lillra skrev (13 timer siden): Dette ser kjempe lovende ut! Jeg ville nok begynt å legge inn aksjer 😍😍 Denne gangen kjente dere kroppen min bedre enn jeg gjorde selv😄🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 6. juni 2022 #92 Del Skrevet 6. juni 2022 Wohoo! 🥳 Nå krysser jeg fingre og tær for at dette er gullegget! 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 6. juni 2022 #93 Del Skrevet 6. juni 2022 Åååå så gøy!!! Gleder meg til å følge deg inni dpo verden 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 6. juni 2022 #94 Del Skrevet 6. juni 2022 Heier på gullegget 🥳❤️ Så kjekt at eggløsning kom før du forventet denne gangen da ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 7. juni 2022 Forfatter #95 Del Skrevet 7. juni 2022 vegasus skrev (10 timer siden): Heier på gullegget 🥳❤️ Så kjekt at eggløsning kom før du forventet denne gangen da ☺️ Det var veldig kjekt, og positivt overraskende😄 Nå mangler det bare at lutealfasen gjør det den skal denne gangen og ikke tuller sånn som den gjorde sist syklus🤞🏼🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 7. juni 2022 #96 Del Skrevet 7. juni 2022 Noldi skrev (13 timer siden): Det var veldig kjekt, og positivt overraskende😄 Nå mangler det bare at lutealfasen gjør det den skal denne gangen og ikke tuller sånn som den gjorde sist syklus🤞🏼🙈 Krysser alt for at lutealfasen oppfører seg denne gangen da 😃❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 9. juni 2022 Forfatter #97 Del Skrevet 9. juni 2022 3 DPO/CD 25 Jeg tar utgangspunkt i at eggløsning fant sted på CD 22, dagen etter den veldig positive eggløsningstesten. Jeg blir jo usikker, fordi testene har vært positive helt frem til i dag, og i dag er det så vidt den ikke er positiv lenger. Når de er positive så lenge blir jeg usikker på om kroppen har klart å slippe egget eller om den fortsatt prøver, men enn så lenge tar jeg utgangspunkt i at eggløsning skjedde for 3 dager siden. Vi fikk lagt inn aksjer dagen før og dagen etter eggløsning, så jeg håper vi har truffet godt🤞🏼 Jeg merker godt at jeg er i dpo land, ser fra tidligere sykluser at symptomene er de samme. Spesielt forstoppelse preger denne delen av syklusen for min del, og at jeg plutselig «går opp» 1-2 kg. Antar det er en bivirkning av forstoppelsen, og kanskje at kroppen sparer på litt vann. Hvis jeg blir gravid denne syklusen så blir det vel ikke akkurat bedre, så jeg får vel bare vende meg til det😄 Da er den lange ventetiden i gang! Planlegger som alltid å vente til 11dpo, men går vel på en smell 9 eller 10 dpo denne gangen også😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 9. juni 2022 #98 Del Skrevet 9. juni 2022 Jeg har ofte hatt lang lh topp også og har likt som deg også vært litt usikker på det. Men st Olavs har alltid vært veldig på med det at det er første positiv test som gjelder og jeg har jo blitt gravid mange ganger så det har nok noe for seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 13. juni 2022 Forfatter #99 Del Skrevet 13. juni 2022 Neutral90 skrev (På 9.6.2022 den 12.59): Jeg har ofte hatt lang lh topp også og har likt som deg også vært litt usikker på det. Men st Olavs har alltid vært veldig på med det at det er første positiv test som gjelder og jeg har jo blitt gravid mange ganger så det har nok noe for seg Da hører jeg på deg og st.Olavs og tar utgangspunkt i at eggløsning var dagen etter LH-toppen😃🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 13. juni 2022 Forfatter #100 Del Skrevet 13. juni 2022 7 DPO Én uke inn i dpo-land, og testetrangen melder seg for fullt!🙈 Har så lyst til å teste, men vet jo at det på dette tidspunktet ikke er noe vits. Håper de neste dagene går ekstremt fort! Ellers er det ingen spesielle forandringer i symptomer. Har økt appetitt, lavere energi, og litt mer trøblete mage, akkurat slik det pleier å være🙈 Symptomene fra eggløsning og til mensen er helt like for meg, uavhengig om jeg får positiv test eller ikke. Venter bare på verkende rygg, som er siste symptom før det nærmer seg mensen/IKM. Får holde ut litt til😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå