Gå til innhold

Andregangsprøver


Noldi

Anbefalte innlegg

Såå deilig når man slipper å vente lenge på nr.2 :hoppendeglad: Gratulerer så mye!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Amatariel skrev (9 timer siden):

Såå deilig når man slipper å vente lenge på nr.2 :hoppendeglad: Gratulerer så mye!!

Tusen takk!🥰 Men, digital test er visst ikke enig med meg. Det var en liten nedtur i dag tidlig. Usikker på om pluss-testen var enig også, den er isåfall veldig svak. Håper ikke det er skyggestreker eller en kjemisk. Har to tester igjen av clearblue (en av hver), så jeg får ha tålmodighet helt til i morgen da! Det blir jaggu ikke enkelt😰

Endret av Noldi
KG vil visst ikke la meg legge til bilde, prøver igjen senere
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at det var en nedtur med negativ digital! 

Jeg ville forsøkt litt utpå formiddagen jeg! Forrige graviditet fikk jeg første positive på kveldsurin. Tok digital neste morgen, og den var negativ. Tok så en ny digital ca kl 13, og den var positiv! Denne gangen fikk jeg negativ babyplan på morgenen, og positiv makesure og digital ca kl 13 🤩 Så hos meg har ikke første morgenurin vært best å bruke ☺️

Krysser fingre og tær for deg! 💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der lot det seg endelig laste opp! Dette var dagens plusstest. Synes jo det er strek der (som kom godt innen tidsfristen var over), men likevel ikke nok utslag til å få positiv digital.. Tar en ny babyplan test i ettermiddag, så kan jeg sammenligne med gårsdagens test🙉

7805BDCD-2403-457D-9F02-6126C73BDAF7.jpeg

Endret av Noldi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nekter å tro at dette ikke er babystreker! Såpass med erfaring har vi vel sammenlagt ;) Tar nok bare litt tid med den digitale. Min erfaring er også at morgenurin er dårlig... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt en ny test hver eneste gang jeg har vært på do nå…😂 Tror kanskje det har klikka for meg. Det er strek på alle, men de er fortsatt utrolig svake og jeg klarer egentlig ikke skille de, så jeg ser ikke om de blir sterkere eller svakere. Har da selvfølgelig svidd av alle babyplan-stavene😅😶 Har nå igjen én digital, én pluss-test og to strimler fra babyplan. Får la testetrangen vente til i morgen, og teste med en ny babyplan strimmel først tenker jeg. Hvis den er noe sterkere så kan jeg kanskje begi meg ut på en ny digital. Forventer egentlig mensen på mandag, så neste uke starter enten med tidenes blåmandag og negative tester, eller med håp om en liten spire i magen❤️ 

Prøver å legge bort tankene i kveld, og håper på mer svar i morgen tidlig🙉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner meg så sykt igjen i galskapen din 😂🙈 Krysser fingrene for sterkere strek i morgen! Det er ingen tvil om at det er hcg i kroppen din, så nå må det bare stige 🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen din høres akkurat som den jeg hadde i mai! Man tror streken skal bli sterkere for hver gang man tester, men neei så raskt stiger ikke hcg ;) og urinkonsentrasjonen er så skjør også... 

Test imorgen på andre urinen! Drikk så lite som mulig frem til da, så tror jeg den digitale slår ut 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynner å se dårlig ut det her synes jeg.. Har nok absolutt hcg i kroppen, men frykter vel at dette er en av de beryktede kjemiske graviditetene. Jeg synes vel at morgenens test er svakere enn de tidligere, og litt stigning hadde jeg forventet nå. Men det er fortsatt en ekstremt lys strek der, så alt håp er kanskje ikke ute. Skal prøve å holde meg unna vannglasset en stund, og ta en ny test om et par timer, så håper jeg at kroppen min er som deres ( @Amatariel & @Juss-jenta) og at morgenurinen bare er litt svak enda🙉

6200E3DE-FE4D-4956-8E08-22CD4517AFCA.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser helt klart streken! Men er enig i at den gjerne kunne vært litt sterkere nå. Men vent noen timer og ta en ny 💛 Håper sånn at det bare er dårlig morgenurin! 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja!! 😍🤩💛 Jeg er så sykt glad på dine vegne!! Tenk at dere skal få verdens fineste julegave da! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hahah hva søren jeg rakk ikke å oppdage den nyetablerte boken din en gang! Gratulerer så mye ❤️ Husker at jordmor sa til meg på avslutningssamtalen på sykehuset at mye tyder på at man er ekstra fertil tidlig etter fødsel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whiii det var det vi skjønte! Noen streker er ment å være babystreker 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, alle sammen❤️ Jeg har dessverre ikke helt troen, men vi får vente i spenning og se hvordan det utvikler seg. Streken blir iallfall ikke noe sterkere, og det er ikke et godt tegn i seg selv, også synes jeg egentlig at den blir svakere i tillegg. Usikker på om jeg ser noe på dagens, tror egentlig ikke det. Men har ikke begynt å blø, så vi får se hvordan de neste dagene går. Forventer egentlig mensen i morgen.

A04DF9FA-56CC-4BC3-ABE8-2312152D8C28.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper virkelig det bare er kroppen din som er litt treg, og at testene er dårlige 💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for omtanken til dere alle sammen🥰 Det gikk dessverre ikke veien denne gangen. Blodet kom som en foss på tirsdag. Bestilte time til gynekologen for å snakke om lange sykluser, spontanaborter og veien videre. Fikk starte på metformin og håper dette hjelper på både syklus og vekt😁 Enn så lenge går vi ikke noe mer drastisk til verks, og det er jeg helt enig i. Kanskje er kroppen bare ikke klar for ny graviditet helt enda. Ser frem til nye måneder med kanskje mer stabil syklus og forhåpentligvis enklere vektnedgang. Vi har en runde med covid her hjemme nå, så vi har et par dager med total avslapping og ro, og blir nok det ut påsken for å komme oss igjen. Det venter en stor pakke fra babyplan med 30 eggløsningstester, 10 bp graviditetstester og 6 clearblue tester på posten også, så vi er klare for nye runder🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...