AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #21 Del Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 19.3.2022 den 19.06): Hva syns dere? Anonymkode: ea7e3...237 Nydelig kunne faktisk tatt det selv hvis jeg fikk gutter,men fikk kun jenter Anonymkode: 297a3...cc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2023 #22 Del Skrevet 28. desember 2023 Min sønn heter det. Er vant med det nå og assosierer det med han så synes det er fint. Hadde ingen formening om det i starten, men måtte gå for det da det var det eneste navnet av 38 foreslåtte som mannen gikk med på. Anonymkode: 6ccc6...313 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #23 Del Skrevet 2. januar 2024 Synes det er kjempefint og det var på håret at vår nummer to fikk det. Det er da heller ikke mer kristent enn navn som Thomas, Noah eller Isak. Anonymkode: bfd1a...a1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 2. januar 2024 #24 Del Skrevet 2. januar 2024 Jeg liker navnet, men har valgt å ikke bruke det da det har en svært kristen betydning, og vi er ateister. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #25 Del Skrevet 2. januar 2024 1 hour ago, Lorieen said: Jeg liker navnet, men har valgt å ikke bruke det da det har en svært kristen betydning, og vi er ateister. Hvor får folk det fra at det har en svært kristen betydning? Det er et navn nevnt i bibelen, det er også Simon Benjamin, Mathias, Lukas, Peter, Jakob, John, Johannes, Thomas, Simon, Philip, Isak, Ruth, Maria og mange fler. Har de alle veldig kristen betydning for dere også? Anonymkode: bfd1a...a1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #26 Del Skrevet 2. januar 2024 Sønnen min heter det.. ✌️ Anonymkode: 6b525...ef3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 2. januar 2024 #27 Del Skrevet 2. januar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvor får folk det fra at det har en svært kristen betydning? Det er et navn nevnt i bibelen, det er også Simon Benjamin, Mathias, Lukas, Peter, Jakob, John, Johannes, Thomas, Simon, Philip, Isak, Ruth, Maria og mange fler. Har de alle veldig kristen betydning for dere også? Anonymkode: bfd1a...a1e Samuel betyr «Gave fra Gud» eller «Gud har bønnhørt». Isak betyr «må han le». Det er en viss forskjell. Endret 2. januar 2024 av Lorieen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #28 Del Skrevet 4. januar 2024 Litt for mye jødiske vibber og ville ikke utsatt ungene mine for det. Anonymkode: 77ff9...199 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #29 Del Skrevet 4. januar 2024 Lorieen skrev (På 2.1.2024 den 17.16): Lorieen skrev (På 2.1.2024 den 18.33): Samuel betyr «Gave fra Gud» eller «Gud har bønnhørt». Isak betyr «må han le». Det er en viss forskjell. AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Litt for mye jødiske vibber og ville ikke utsatt ungene mine for det. Anonymkode: 77ff9...199 Vi lever i 2023 hva har det å si om det gir jødiske vibber? Er vel ikke noe feil med det? Anonymkode: c7ed5...f82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #30 Del Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 21.3.2022 den 9.51): Tenker at det er et veldig kristent navn Anonymkode: 43fd4...6fc Hva har det å si om det er kristent? Om navnet er fint så har det vell null betydning. Er selv ateist å jeg kunne godt kalt sønnen min samuel. Anonymkode: c7ed5...f82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 4. januar 2024 #31 Del Skrevet 4. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Anonymkode: c7ed5...f82 Jeg har ikke sagt noe om jødiske vibber, men jeg tror ikke på gud og vil derfor ikke ha en sønn med en navn som betyr «gave fra gud» eller «gud har bønnhørt». Gud finnes ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 4. januar 2024 #32 Del Skrevet 4. januar 2024 Jeg liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #33 Del Skrevet 4. januar 2024 Det er et jødisk navn. Jeg vet ikke om det er noe spesiell "mote" blant de jødiske her i landet, eller om de stort sett følger samme bølgen som resten? Jeg synes kanskje det er litt gammelmodig, og ser for meg en ortodoks, jødisk mann. Men jeg vet som sagt ikke. Kan hende det er i vinden😊 Anonymkode: 787cb...d3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sententia Skrevet 4. januar 2024 #34 Del Skrevet 4. januar 2024 Navnet mitt betyr Guds hemmelige kunnskap. Det tipper jeg de færreste i Norge vet. Også blant oss som heter det. Så denne ateisten Guds hemmelige kunnskap har kalt sønnen sin Samuel Det lever vi godt med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #35 Del Skrevet 4. januar 2024 Vet av to stk samuel og begge tilhører kristne familier. Anonymkode: 2040f...103 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #36 Del Skrevet 4. januar 2024 Samuel er veldig fint! Absolutt et av navnene jeg kunne tenkt meg om nestemann blir gutt. Vi er ikke spesielt kristne, og bor i en relativt stor by. Synes bare navnet i seg selv er så fint Anonymkode: 79972...327 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #37 Del Skrevet 5. januar 2024 Syns det er litt harry, egentlig. Anonymkode: e3295...ac4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå