Gå til innhold

Nytt kjøkken - hva synes du?


punkyB

Anbefalte innlegg

Har funnet fram til et forslag som jeg synes ser stilig ut - men kanskje litt for spesielt - og passer det sammen ???

Kjøkkeninnredning: Kvik

Benkeplate: Svart corian eller granitt

Gulv: Xilo brown Skifer 30x60 cm

Blandebatteri : Mora Inxx

Ventilator : Røros metall

Vask: Franke

Når det gjelder kjøkkeninnredning så skal det være mest hvitt - men enten 2 brede skuffeseksjoner eller 2 brede høyskap i 'zebra' fargen

ps. her er det lov til å skrive hva man mener også om det er negativt ;)

Endret av punkyB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble kanskje litt "busy" med stripene i skapene sammen med struktur i både gulv og benkeplate? Synes heller ikke det er særlig fint med grått og brunt + hvitt (selv om Kvik selv kaller det "raffinert" aldri så mye...). Ville droppet sebrastripene (typisk sånt man blir fort lei uansett), og satset på hvitt sammen med det andre du har valgt. Blir fortsatt stilig og spesielt, likte ventilatoren og vasken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble kanskje litt "busy" med stripene i skapene sammen med struktur i både gulv og benkeplate? Synes heller ikke det er særlig fint med grått og brunt + hvitt (selv om Kvik selv kaller det "raffinert" aldri så mye...). Ville droppet sebrastripene (typisk sånt man blir fort lei uansett), og satset på hvitt sammen med det andre du har valgt. Blir fortsatt stilig og spesielt, likte ventilatoren og vasken.

Gulvflisene skal være brune - sier navnet hvertfall - selv om de ser gråe ut.

MEN jeg er nok enig i at det kan bli too much. Har ikke sett sebrastripene 'live' så vet ikke helt hvordan de er. Mulig det blir ende mer enn det er på bilde. Nå finnes det også i mørkegrå striper istedenfor brune - så mulig jeg tar litt av det. Synes det kan bli litt kjedelig med bare hvitt - men ikke sikkert det heller med gulv og benkeplate i farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kjøkkenet var kjempefint, og den vasken er bare helt fantastisk, skullle ønske vi hadde råd til den da vi bygde... det jeg synes, er at du burde gå for et mer nøytralt gulv, og la innredningen spille hovedrollen. Jeg tenker at et så spes gulv vil konkurere med innredningen. Et grått skifergulv hadde vært fint, eller kanskje gummigulv med "knotter" i grått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...