AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #1 Del Skrevet 18. mars 2022 Sett i media og hørt folk snakke om billige brukt biler for tiden. Men på finn finner jeg bare bruktbiler som har gått opp i pris kontra ca 5 år siden. Hva er det slags vås at bensin biler har blitt rekord billig i bruktmarkedet? Anonymkode: ba754...06f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #2 Del Skrevet 25. mars 2022 Skjønner ikke helt hva du spør om? Biler er så klart dyrere nå enn for 5 år siden det gjelder jo både nye og gamle Anonymkode: 75fd8...bf9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #3 Del Skrevet 25. mars 2022 Du må nesten vise til disse "media". Mine infokilder er full av forklaringer om hvorfor det er kraftig inflasjon og prisene på alt har gått opp. Anonymkode: 19e65...125 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #4 Del Skrevet 28. mars 2022 On 3/25/2022 at 6:47 PM, AnonymBruker said: Du må nesten vise til disse "media". Mine infokilder er full av forklaringer om hvorfor det er kraftig inflasjon og prisene på alt har gått opp. Anonymkode: 19e65...125 Tenker du at prisfallet på helt nybil, ikke kommer til å være like mye som der var for 5 år siden? At det ikke er fullt like dårlig butikk å kjøpe bil nå pga inflasjonen? Anonymkode: 199c9...66a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #5 Del Skrevet 29. mars 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Tenker du at prisfallet på helt nybil, ikke kommer til å være like mye som der var for 5 år siden? At det ikke er fullt like dårlig butikk å kjøpe bil nå pga inflasjonen? Anonymkode: 199c9...66a Det er helt riktig. Leter du litt, finner du mange historier om folk som har kjøpt og solgt nybil med minimalt med tap, særlig elbil. Anonymkode: 19e65...125 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #6 Del Skrevet 30. mars 2022 On 3/29/2022 at 1:31 PM, AnonymBruker said: Det er helt riktig. Leter du litt, finner du mange historier om folk som har kjøpt og solgt nybil med minimalt med tap, særlig elbil. Anonymkode: 19e65...125 Det er til og med en del som har solgt brukte elbiler dyrere enn de koster nye Anonymkode: 75fd8...bf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #7 Del Skrevet 30. mars 2022 De er i markedet. Anonymkode: ac0d8...a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #8 Del Skrevet 30. mars 2022 On 3/18/2022 at 4:38 PM, AnonymBruker said: Sett i media og hørt folk snakke om billige brukt biler for tiden. Men på finn finner jeg bare bruktbiler som har gått opp i pris kontra ca 5 år siden. Hva er det slags vås at bensin biler har blitt rekord billig i bruktmarkedet? Anonymkode: ba754...06f Rekord billig tror jeg ikke, men de fleste nå vil ha elektrisk eller hybrid. Ren diesel er også fortsatt populært i distriktene og hos visse andre (meg bl.a.). Så da kan man gjøre et godt kjøp på en bensin bil, men det kommer an på bilen. Hva ser du etter? Anonymkode: 2e3cd...789 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå