Gå til innhold

Glattbarbering vs intelligens

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Joda jeg vet det :D

Men når du møtte disse kvinnene, var kun ONS eller innledet du forhold med de..

Er jo grenser for hvor mye du kommer innpå ei på en kveld..

Hu trenger ikke å være så "dum" som hun kanskje virker først. Det kan jo ha med å gjøre så lite som at dere har totalt forskjellige interesser..

Førsteinntrykk stemmer ikke alltid.

Men er dette forhold så har jeg ikke så mye å si tror jeg*s*

Men isåfall, var det snakk om 3 el 14 jenter.. er jo litt forskjell på det.

Men syns du virkelig at hår og inteligens har en sammenheng?

Det høres jo utrolig merkelig ut da, det kan du vel ikk enekte for:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må sies i samme slengen at også barberte menn anses å være noe mindre inteligente enn de med hår..

...det gjelder å se sammenhengen..

Godt jeg snart har MASSE hår og full skjegg! Mange teite menn da gitt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, her var det lite intelligente tanker å spore fra damene!!!

At Herman har erfart at jenter uten hår på musa er mindre inteligente og mindre reflekterte enn de med hår, er vel rimelig logisk!

Poenget er kjære Herman, jentene var ikke barbert som du tror, de var bare ikke gamle nok til at de hadde fått hår enda!

Og så unge jenter kan jo virke noe korttenkte og ureflekterte......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Snedig hvilke sinnsyke slutninger man faktisk kan ta..............;

9 av 10 piloter som kræsjer flyene sine er kaffedrikkere, hvilke slutninger kan man ta av d: Jo, kaffe er livsfarlig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Erfaringsmessig vil jeg ikke si at det er noen forskjell på intelligens barbert, eller ikke barbert. :ler:

En annen ting jeg derimot begynte å reflektere over, var seksualiteten til de barberte kontra de ubarberte. Nå snakker jeg kun om mine egne erfaringer, og sier ikke at det bare ER slik, men det virker som om de som er barbert/godt frisert, har et bedre og tryggere forhold til sin egen seksualitet. De er mer frampå, og mer aktive, og er mer utforskende.

Eller er det bare jeg som er gal......? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfaringsmessig vil jeg ikke si at det er noen forskjell på intelligens barbert, eller ikke barbert. :ler:

En annen ting jeg derimot begynte å reflektere over, var seksualiteten til de barberte kontra de ubarberte. Nå snakker jeg kun om mine egne erfaringer, og sier ikke at det bare ER slik, men det virker som om de som er barbert/godt frisert, har et bedre og tryggere forhold til sin egen seksualitet. De er mer frampå, og mer aktive, og er mer utforskende.

Eller er det bare jeg som er gal......? :sjarmor:

Jeg tror uansett gal er å overdrive ganske så mye ;) hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasmin.... ingen har vel noengang beskyldt meg for å være vel bevart.... :sjarmor:

Det kan være ganske udefinerbart :) ..(hva det er å være vel bevart) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Er ikke dette litt teit da? Gruppere folk etter utseende?? Jeg er sikker på at maaange glattbarberte jenter også kan være 200% superintelligent. Det er mange personer med hjerne rundt oss; jeg springer da virkelig ikke rundt og drar buksene ned på dem for å se om de virkelig ER barbert.... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. ja -dere tar ikke fem øre for å latterliggjøre vår gjest Herman og hans observasjoner/erfaringer angående sammenheng mellom hår og intelligens.

Men -hvor mange av dere, med hånda på hjertet, ville latterliggjort følgende sammenhenger mellom utseendet og person forøvrig?

1. De fleste som går i skitne klær, med lut holdning og fett hår er narkomane.

2. De fleste som går med hullete nettingstrømper, miniskjørt og sliten leppestift er horer og/eller drita fulle.

3. De fleste menn med hockeysveis, ølvom og rullings er typisk bilmekanikere, "gølvarbeidere" eller liknende.

Og hvorfor ikke?

Fordi disse eksemplene på sammenhenger er alle mer eller mindre "offentlig godtatte" sådanne.

Wake up!

... Og vær oppmerksom på at det iallfall IKKE er keiserens nye klær dere latterliggjør.

Herregud, Herman -jeg begynner sannlig å lure på om det virkelig kan være noe i den teorien din *s*

Klem,

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De eksemplene du kom med..

Hvis noen hadde svart ja å disse spm så villle jeg sagt at det er av uvitenhet.

Sier seg selv at hår eller ikke på f***a ikke har noe med intelligens å gjøre.

Mulig jeg misforstod noe..?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være litt seriøs:

Jeg synes ikke det er noen særlig grunn til å latterliggjøre det Herman sier fordi: Det er veldig mange grunner til at folk barberer seg. Selvsagt finnes det særdeles oppegående mennesker som har tatt et bevisst valg fordi de mener barbering øker nytelsen, de føler seg mer sexy osv. osv. Men på den annen siden tør jeg påstå at det finnes minst like mange som barberer seg nettopp fordi dette er blitt en "motegreie" -og fordi de føler at det er et "krav" om at de skal gjøre det. Dere må da vitterlig si dere enige i at media/moteverdenen har en enormt stor påvirkningskraft på oss mennesker? Hvorfor ellers ønsker alle å gå i klær fra Cgirl?

Vel -de av jentene (det var i dette tilfellet snakk om jenter) som barberer seg nettopp av slike årsaker som antydet ovenfor -vitner ikke dette om at disse jentene kanskje er litt usikre på seg selv? At det kanskje ikke faller så lett for disse jentene å treffe egne, bevisste slutninger -basert på egne vurderinger? At de på en måte bare "følger strømmen".

Derfor tror jeg at det kanskje kan stemme det Herman antyder i innlegget sitt. Og det er forsåvdig ganske interessant.

Men -greia er at det er selvsagt ingen som er villige til å innrømme (hverken for seg selv eller andre) at de barberer seg av disse grunnene. Hvem er det vel som vil stå frem og innrømme at man er en "sau i en flokk"? Det er jo ingen som ønsker å tenke slik om seg selv -her i verden er vi jo alle så individualistiske (selv individualismen er jo så moderne nå om dagen -nær sagt paradoksalt nok!

Og misforstå meg for all del rett: Jeg nevner innledningsvis at jeg i dette innlegget langt i fra skjærer alle over en kam. Så vær så snille og ikke pepre meg for meninger jeg ikke har.

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke vært meningen å pepre deg da, Unnskyld hvis det var meg du mente.

Men det blir litt lettvint å si at "jenter som er barbert er mindre smarte enn de med hår"(vet det ikke var du som sa det)

Når det gjelder det du nevnte kan jeg egentlig bare snakke for meg selv.

Før jeg ble sammen med kjæresten(over 2 år siden vi møttes), gjorde jeg ingenting med noe der nede. Men jeg var mye mer usikker på meg selv da enn nå..

Var HAN som spurte om han kunne få prøve å gjøre det på meg da vi hadde vært sammen en god stund..

Gikk med på å prøve og sånn har det blitt.

Glatt eller ikke,jeg er meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Dere må da vitterlig si dere enige i at media/moteverdenen har en enormt stor påvirkningskraft på oss mennesker? Hvorfor ellers ønsker alle å gå i klær fra Cgirl?

Jeg går IKKE i Cgirl-klær. Bare så det er sagt. Det er vel ikke alle som går rundt og kjøper det som alle andre kjøper vel?? Om jeg tar meg selv som eksempel. Jeg kjøper det JEG liker, og det JEG vet jeg vil føle meg vel i.

Men -greia er at det er selvsagt ingen som er villige til å innrømme (hverken for seg selv eller andre) at de barberer seg av disse grunnene. Hvem er det vel som vil stå frem og innrømme at man er en "sau i en flokk"? Det er jo ingen som ønsker å tenke slik om seg selv -her i verden er vi jo alle så individualistiske (selv individualismen er jo så moderne nå om dagen -nær sagt paradoksalt nok!

Ikke barberer jeg med fordi jeg er en av flokken heller. Jeg gjør det fordi det ser pent ut, og det føles bra ut. Jeg føler meg sexy "ubarbert", men jeg gjør det og pyntet der nede. Føler du deg som en i flokken, Nelle? Er det slik at på seg selv kjenner man andre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest u-intelligent ?

Syns det at å dømme folk etter frisyrer på hodet eller kjønnet blir for dumt ! :( bare menn eller kvinner som ser ned på andre eller setter seg på sin høye hest og dømmer kan si noe sånt ! da er de forutinntatt og har ikke syn for andre egenskaper ! Alle ting har sin sjarm uansett hva og når og hvor bare man har et åpent syn på saken :o ! selv er jeg mann som er nesten barbert på hodet, aldri glattbarbert i trynet men alltid barbert der nede :sjarmor: men ser ikke på meg selv som noen som kan dømme folk for det :roll: Kos dere og se på det indre som dukker opp uten å dømme folk på grunn av ting som forandrer seg ofte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere må jo innrømme at det legger grunnlag for geniale sjekketriks da.... "Kan jeg få se på IQ'n din, eller.....?"   :sjarmor:

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Den var knall bra Kevin.. Og hvis jeg får det spørsmålet der neste gang - så er det vel også en garanti for at han er innom kg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...