Maleficenta Skrevet 19. mars 2022 #21 Del Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): For å gi deg litt mer ro: Husk at de som truer med selvmord, sjelden er de som faktisk tar livet sitt. De som tar livet sitt, er som oftest de som ikke truer eller sier ifra, dessverre. Anonymkode: 44d2d...d36 det stemmer ikke alltid men uansett ikke ts ansvar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Robert48 Skrevet 20. mars 2022 #22 Del Skrevet 20. mars 2022 Mitt råd er er at du bryter med denne mannen som har vært utro. I noen tilfeller kan man kanskje legge utroskap bak seg, men da må vedkommende være en stabil person som er villig til å legge alle kort på bordet og vise at han/hun angrer og at dette ikke skal gjenta seg. Det virker ikke som kjæresten din er en slik type. Jeg opplevde noe lignende. Hadde blitt samboer med ei jente på stedet vi begge studerte. Etter at vi hadde vært sammen ca. et år skulle hun på hyttetur med den gamle vennegjengen sin fra videregående. Jeg unte henne dette og håpet at de skulle få ei fin helg. Da hun kom hjem syntes jeg hun var litt rar, og etter ei stund fortalte hun at hun hadde ligget med en av de gamle skolekameratene. Dette er lenge siden, men jeg husker jeg ble mer sjokkert enn sint. Spurte "hvorfor". Jo, hun hadde vært "usikker" på meg. Dessuten var hun flink til å bagatellisere det hele. Dette var jo bare noe som hadde skjedd i fylla, og hun var jo ikke forelsket i fyren... Jeg hadde ingen erfaring med å takle slikt, og hun kunne være både blid og god mot meg. Så det ble på en måte feid under teppet. Men det ødela mye av tilliten til henne. Det viste seg også at dette gjentok seg med andre menn seinere, og over mange år, selv om utroskapen ikke alltid gikk så langt som til sex. Livet gikk videre, vi er nå blitt eldre. Men av og til når jeg ser tilbake dukker de vonde minnene opp. De blir ikke bearbeidet når partneren ikke stiller opp. Hun har fremdeles denne holdningen at dette bare var noe som skjedde, det er så lenge siden og disse mennene betyr ingen ting for henne osv. Hva jeg føler, tror jeg ikke hun klarer å ta inn over seg. Bortsett fra at hun er livredd for at jeg skal dra min vei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 20. mars 2022 #23 Del Skrevet 20. mars 2022 Robert48 skrev (3 timer siden): Mitt råd er er at du bryter med denne mannen som har vært utro. I noen tilfeller kan man kanskje legge utroskap bak seg, men da må vedkommende være en stabil person som er villig til å legge alle kort på bordet og vise at han/hun angrer og at dette ikke skal gjenta seg. Det virker ikke som kjæresten din er en slik type. Jeg opplevde noe lignende. Hadde blitt samboer med ei jente på stedet vi begge studerte. Etter at vi hadde vært sammen ca. et år skulle hun på hyttetur med den gamle vennegjengen sin fra videregående. Jeg unte henne dette og håpet at de skulle få ei fin helg. Da hun kom hjem syntes jeg hun var litt rar, og etter ei stund fortalte hun at hun hadde ligget med en av de gamle skolekameratene. Dette er lenge siden, men jeg husker jeg ble mer sjokkert enn sint. Spurte "hvorfor". Jo, hun hadde vært "usikker" på meg. Dessuten var hun flink til å bagatellisere det hele. Dette var jo bare noe som hadde skjedd i fylla, og hun var jo ikke forelsket i fyren... Jeg hadde ingen erfaring med å takle slikt, og hun kunne være både blid og god mot meg. Så det ble på en måte feid under teppet. Men det ødela mye av tilliten til henne. Det viste seg også at dette gjentok seg med andre menn seinere, og over mange år, selv om utroskapen ikke alltid gikk så langt som til sex. Livet gikk videre, vi er nå blitt eldre. Men av og til når jeg ser tilbake dukker de vonde minnene opp. De blir ikke bearbeidet når partneren ikke stiller opp. Hun har fremdeles denne holdningen at dette bare var noe som skjedde, det er så lenge siden og disse mennene betyr ingen ting for henne osv. Hva jeg føler, tror jeg ikke hun klarer å ta inn over seg. Bortsett fra at hun er livredd for at jeg skal dra min vei. hvorfor dro du ikke for lenge siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #24 Del Skrevet 21. mars 2022 Hva han gjør etter du har gjort det slutt er ikke på din kappe. Han gjorde noe dumt for ett år siden og det er ikke noe du klarer å komme over. Da er det beste for deg å gå videre. 🙂 Selv prøvde jeg å jobbe meg gjennom et forhold da eksdama var utro, men klarte aldri å stole helt på henne igjen, så jeg gikk videre. 🙂 Livet er så mye bedre nå! =D Anonymkode: 8159c...cbb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå