AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #1 Del Skrevet 18. mars 2022 En gang i fjor, tok jeg kjæresten min for utroskap. Da han var utro, hadde vi vært sammen i 1 1/5 år, og jeg visste ikke noen ting om dette. Jeg gikk inn på hans telefon, og da så et bilde av henne, og når jeg spurte om de hadde hatt sex, så la han ned alt. Jeg bestemte meg for å tilgi han etter noen dager, men nå ser det ut til at jeg ikke helt klarer å komme over det, på tross av hvor lenge siden det skjedde. I det siste har jeg blitt kjent med en kjempesnill fyr på treningssenteret, og han gir meg skikkelig mye oppmerksomhet. Jeg trives veldig mye rundt han, og han er super snill. Fikk til og med vite at han syntes jeg var pen, og han gir meg god oppmerksomhet, og får meg til å le. Ofte hjelper det å snakke med han på en dårlig dag da jeg møter han på trening. Tingen her er at jeg aldri har oppsøkt opperksomhet hos andre før. Ikke når jeg har vært i forhold, men akkurat klarer jeg ikke å se hvorfor jeg gjør det. Jeg bare begriper ikke hvorfor. Min nåværende kjæreste har truet så mange ganger med å ta selvmord, og sier «du kan aldri gå fra meg» selv om han har vært utro, og mener han bare elsker meg og ingen andre. Blir så forvirra Anonymkode: ca4a9...6cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #2 Del Skrevet 18. mars 2022 Du er tiltrukket av han fyren på treningsenteret fordi det er helt normalt. Det er ikke meningen at vi skal kun være isolert til et menneske. Anonymkode: 2a769...134 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #3 Del Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er tiltrukket av han fyren på treningsenteret fordi det er helt normalt. Det er ikke meningen at vi skal kun være isolert til et menneske. Anonymkode: 2a769...134 Det kan jeg forstå. Men dette begynte særlig etter det med utroskapen. Da jeg ikke visste noe om det, søkte jeg aldri oppmerksomheten til noen Anonymkode: ca4a9...6cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #4 Del Skrevet 18. mars 2022 Du bør gjøre det slutt med kjæresten din. Å true med å ta livet sitt er manipulasjon. Anonymkode: 3978f...94b 23 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #5 Del Skrevet 18. mars 2022 Enig med over. Gå fra ham. Han manipulerer deg. Og ha i bakhodet at mange menn er veldig hyggelige fordi de ser på det som en måte å komme i buksene på noen. Er han like hyggelig med de han ikke vil ligge med, så er han en oppriktig hyggelig person. Er han hyggelig fordi han vil ligge, så er det faktisk også manipulasjon. Anonymkode: 9ea0a...f91 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
umAxa Skrevet 18. mars 2022 #6 Del Skrevet 18. mars 2022 25 minutter siden, AnonymBruker said: Min nåværende kjæreste har truet så mange ganger med å ta selvmord Dette er hundre ganger verre enn å være utro. Repetere denne settingen til du skjønner at dette ikke er på noen måter greit, og forlat han. 6 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 18. mars 2022 #7 Del Skrevet 18. mars 2022 umAxa skrev (3 minutter siden): Dette er hundre ganger verre enn å være utro. Repetere denne settingen til du skjønner at dette ikke er på noen måter greit, og forlat han. Enig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havspeil Skrevet 18. mars 2022 #8 Del Skrevet 18. mars 2022 (endret) For oss som har mistet nære i selvmord ,har jeg kun ett ord: gå ❤ Mest sannsynlig har han store psykiske problemer når han truer med slikt,i tillegg til utroskapen. Han må fikse seg selv og få behandling før han kan være i et romantisk forhold. Han vil behandle de rundt seg som gisler og gå under selv om han ikke tar grep. Om du blir,utsetter du hans prosess. Samt gjør skade på ditt eget liv. Pr.nå utnytter han deg. ( han er psykisk syk) Dette skal ikke DU bære. I kjærlighet til deg selv og ham, -gå ! Avslutt i kjærlighet som et medmenneske ( selv om han gjorde DEG urett. - hans bagasje- be han søke hjelp . ❤ og gå videre. Du skal IKKE beholde ham som " venn" på noen arenaer. Eller ta ansvar for hans vei videre. Tenk litt : ville du innledet et forhold og involvert begges liv,dersom du hadde issues som bruker " selvmord" som argumentasjonskort og hersketeknikk ??? Friske folk gjør ikke det 🌹 Og GLEM " what ifs' and buts' " Sterke personligheter som han bruker det som unnskyldning om ting går imot. Endret 18. mars 2022 av Havspeil 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 18. mars 2022 #9 Del Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): En gang i fjor, tok jeg kjæresten min for utroskap. Da han var utro, hadde vi vært sammen i 1 1/5 år, og jeg visste ikke noen ting om dette. Jeg gikk inn på hans telefon, og da så et bilde av henne, og når jeg spurte om de hadde hatt sex, så la han ned alt. Jeg bestemte meg for å tilgi han etter noen dager, men nå ser det ut til at jeg ikke helt klarer å komme over det, på tross av hvor lenge siden det skjedde. I det siste har jeg blitt kjent med en kjempesnill fyr på treningssenteret, og han gir meg skikkelig mye oppmerksomhet. Jeg trives veldig mye rundt han, og han er super snill. Fikk til og med vite at han syntes jeg var pen, og han gir meg god oppmerksomhet, og får meg til å le. Ofte hjelper det å snakke med han på en dårlig dag da jeg møter han på trening. Tingen her er at jeg aldri har oppsøkt opperksomhet hos andre før. Ikke når jeg har vært i forhold, men akkurat klarer jeg ikke å se hvorfor jeg gjør det. Jeg bare begriper ikke hvorfor. Min nåværende kjæreste har truet så mange ganger med å ta selvmord, og sier «du kan aldri gå fra meg» selv om han har vært utro, og mener han bare elsker meg og ingen andre. Blir så forvirra Anonymkode: ca4a9...6cd my god. Forlat psychodude og gå for søte treningssenterfyren. Det at hsn truer med selvmord for st du ikke sksl gå er jo et gedigent rødt flagg. Det har så skarp rødfarhe faktisk at det svir i øynene. Utroskapen hans er peanuts i forhold til at han er helt gal 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #10 Del Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): En gang i fjor, tok jeg kjæresten min for utroskap. Da han var utro, hadde vi vært sammen i 1 1/5 år, og jeg visste ikke noen ting om dette. Jeg gikk inn på hans telefon, og da så et bilde av henne, og når jeg spurte om de hadde hatt sex, så la han ned alt. Jeg bestemte meg for å tilgi han etter noen dager, men nå ser det ut til at jeg ikke helt klarer å komme over det, på tross av hvor lenge siden det skjedde. I det siste har jeg blitt kjent med en kjempesnill fyr på treningssenteret, og han gir meg skikkelig mye oppmerksomhet. Jeg trives veldig mye rundt han, og han er super snill. Fikk til og med vite at han syntes jeg var pen, og han gir meg god oppmerksomhet, og får meg til å le. Ofte hjelper det å snakke med han på en dårlig dag da jeg møter han på trening. Tingen her er at jeg aldri har oppsøkt opperksomhet hos andre før. Ikke når jeg har vært i forhold, men akkurat klarer jeg ikke å se hvorfor jeg gjør det. Jeg bare begriper ikke hvorfor. Min nåværende kjæreste har truet så mange ganger med å ta selvmord, og sier «du kan aldri gå fra meg» selv om han har vært utro, og mener han bare elsker meg og ingen andre. Blir så forvirra Anonymkode: ca4a9...6cd Jeg var betatt av en annen da jeg var i et dårlig forhold. Så fort jeg ble single så syns jeg ikke at han andre var så kjekk. For min del var det at jeg manglet oppmerksomhet. Anonymkode: 8e0c7...5d4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #11 Del Skrevet 18. mars 2022 Havspeil skrev (3 timer siden): For oss som har mistet nære i selvmord ,har jeg kun ett ord: gå ❤ Mest sannsynlig har han store psykiske problemer når han truer med slikt,i tillegg til utroskapen. Han må fikse seg selv og få behandling før han kan være i et romantisk forhold. Han vil behandle de rundt seg som gisler og gå under selv om han ikke tar grep. Om du blir,utsetter du hans prosess. Samt gjør skade på ditt eget liv. Pr.nå utnytter han deg. ( han er psykisk syk) Dette skal ikke DU bære. I kjærlighet til deg selv og ham, -gå ! Avslutt i kjærlighet som et medmenneske ( selv om han gjorde DEG urett. - hans bagasje- be han søke hjelp . ❤ og gå videre. Du skal IKKE beholde ham som " venn" på noen arenaer. Eller ta ansvar for hans vei videre. Tenk litt : ville du innledet et forhold og involvert begges liv,dersom du hadde issues som bruker " selvmord" som argumentasjonskort og hersketeknikk ??? Friske folk gjør ikke det 🌹 Og GLEM " what ifs' and buts' " Sterke personligheter som han bruker det som unnskyldning om ting går imot. Jeg har mistet min far til selvmord, og han vet hvor tungt det har vært for meg. Og likevel er han frekk nok til å spille på de punktene Anonymkode: ca4a9...6cd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #12 Del Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har mistet min far til selvmord, og han vet hvor tungt det har vært for meg. Og likevel er han frekk nok til å spille på de punktene Anonymkode: ca4a9...6cd Da er han ikke mye å spare på Anonymkode: 8e0c7...5d4 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 18. mars 2022 #13 Del Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har mistet min far til selvmord, og han vet hvor tungt det har vært for meg. Og likevel er han frekk nok til å spille på de punktene Anonymkode: ca4a9...6cd kvitt deg med rasstappen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadaomatte Skrevet 18. mars 2022 #14 Del Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har mistet min far til selvmord, og han vet hvor tungt det har vært for meg. Og likevel er han frekk nok til å spille på de punktene Anonymkode: ca4a9...6cd Herregud, du må gå.. true med selvmord.., spesielt når han vet hva du har gjennomgått. Han er ikke frekk, som du sier, han er ond. Du trenger ikke en sjarmerende mann på treningssenteret, du trenger en grunn «god nok» for å forlate den onde jævelen av en mann du har. Informer foreldrene hans og legen hans om hans psykiske helse, da er det deres problem. «Don’t hold his secret» (eller noe sånt) Kom deg vekk. Har aldri skrevet dette her før, men ; DUMP!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #15 Del Skrevet 18. mars 2022 Du trenger ingen mann for å være sterk, glad og fri. Gå fra Hr. utro og ustabil umiddelbart, og tenk deg nøye om før du innleder et evt. nytt forhold. Lykke til!! Anonymkode: 4af1a...00a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #16 Del Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Du trenger ingen mann for å være sterk, glad og fri. Gå fra Hr. utro og ustabil umiddelbart, og tenk deg nøye om før du innleder et evt. nytt forhold. Lykke til!! Anonymkode: 4af1a...00a Ville nok heller fokusert på meg selv en periode enn å gå inn i et nytt forhold. Jeg vil få livet mitt til på stell, å komme meg litt beina igjen❤️ Anonymkode: ca4a9...6cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #17 Del Skrevet 19. mars 2022 For å gi deg litt mer ro: Husk at de som truer med selvmord, sjelden er de som faktisk tar livet sitt. De som tar livet sitt, er som oftest de som ikke truer eller sier ifra, dessverre. Anonymkode: 44d2d...d36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havspeil Skrevet 19. mars 2022 #18 Del Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg har mistet min far til selvmord, og han vet hvor tungt det har vært for meg. Og likevel er han frekk nok til å spille på de punktene Anonymkode: ca4a9...6cd Det sier jo litt da 🙄 Nei, han høres hverken god eller snill ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 19. mars 2022 #19 Del Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 18.3.2022 den 11.04): Min nåværende kjæreste har truet så mange ganger med å ta selvmord, og sier «du kan aldri gå fra meg» selv om han har vært utro, og mener han bare elsker meg og ingen andre. Blir så forvirra Anonymkode: ca4a9...6cd Dette er psykisk mishandling. Du må komme deg vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #20 Del Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 18.3.2022 den 11.04): En gang i fjor, tok jeg kjæresten min for utroskap. Da han var utro, hadde vi vært sammen i 1 1/5 år, og jeg visste ikke noen ting om dette. Jeg gikk inn på hans telefon, og da så et bilde av henne, og når jeg spurte om de hadde hatt sex, så la han ned alt. Jeg bestemte meg for å tilgi han etter noen dager, men nå ser det ut til at jeg ikke helt klarer å komme over det, på tross av hvor lenge siden det skjedde. Min nåværende kjæreste har truet så mange ganger med å ta selvmord, og sier «du kan aldri gå fra meg» selv om han har vært utro, og mener han bare elsker meg og ingen andre. Blir så forvirra Anonymkode: ca4a9...6cd Han på treningsstudioet kan du ta ut av ‘regnestykket’ ditt. Han er din virkelighetsflukt. Du kommer ikke over hans utroskap, og den følelsen har du helt rett til å ha. At din kommende eks truer med selvmord er psykisk vold. Ikke la dette holde deg tilbake. Det er ikke ditt ansvar. Du elsker ikke og stoler ikke på han. Hva han sier hans følelser er, får så være. Det er ikke grunn for deg å bli. Det er dine følelser du skal ta først! Om du virkelig er bekymret for hans mentale helse, kontakter du hans familie og hans fastlege (om du vet hvem det er). Det er ikke ditt ansvar. Ditt ansvarlig for ditt liv. Og du bør handle deretter. Anonymkode: 4ddc0...493 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå