Gå til innhold

Fikk en spesiell spådom i natt, vi er ille ute.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
10 hours ago, AnonymBruker said:

Hva har du røyka?

Anonymkode: 785ec...a4a

Jeg trodde jeg hadde røkt noe rart i kveld, men dæven døtte, noen har soleklart stappa noe annet enn jeg gjorde i rullingsen!!

Anonymkode: 35760...18f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hva har du røyka?

Anonymkode: 785ec...a4a

Jepp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PITTY skrev (2 timer siden):

Fy fanker`n Frank.. Hjemme alene fest igjen? 🚑 113

Skal det være så skal det være. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Først trodde jeg dette var tull, men så oppdaget jeg nettopp at det står 4 løver ute i hagen min. Hva skal jeg gjøre? Skal jeg gi de litt mat og prøve å bli venner med de? eller bare holde meg innendørs? Flaks at jeg har fylt opp beredskapslageret mitt med mat og drikke, så det holder en stund.
Løvene ser ganske rolige ut, men den ene har bæsja i blomsterkassene mine og sølt masse jord utover.

Anonymkode: d902e...128

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 17.3.2022 den 23.42):

En dyregud som kaller seg Simku, kontaktet meg i natt og den kommer til å skape 10 milliarder tigre og  10 milliarder løver og de blir utplassert over alt på jordkloden. dette er fordi mennesker har vist at vi ikke kan holde fred med hverandre og at vi derfor fortjener å bli angrepet i større skala også av andre skapninger, Simku talte til meg og sa rett ut at ønsker vi krig og drap så skal vi måtte kjempe for tilværelsen. Selv om mennesket har våpen vil mange bli drept fordi de fleste mennesker er ikke gode med våpen og har ikke trening i og sloss. det vil bli store dødsfall før vi greier og få en ordning på problemet. disse nye dyrene har aldri sett mennesker før og vet ikke noe om dem så de vil angripe oss. Simku ser ut som en elefant, men den har ett grønt øye på venstre side og ett rødt på høyre, motsatt av en båt og snabelen er ekstra lang og tykk,, dette er en første advarsel som vil iverksettes, vi slipper ikke unna, hvis vi mennesker slutter å krige vil bare denne første spådommen slå til. det vil skje i løpet av året. 

Anonymkode: e9432...0aa

Er det sånn at Simku kan ordne dette på forhånd eller skal de få stakkars tigreene vi har igjen stå for produksjon av 10 mill?

Anonymkode: 95ce4...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

målet er kaos, i første omgang. dette er første del av straffen. Hvis krig opphører, blir det bare dette som skjer og ikke andre ting.

Anonymkode: e9432...0aa

Hæ?

Anonymkode: 704cf...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dæven, jeg tror TS har rett likevel! Jeg fikk nettopp vite at det er en stor tiger på Jernbanetorget!!! :overrasket:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 3/17/2022 at 11:47 PM, Duraton said:

Sånn helt urelatert! Du stemmer vel tilfeldigvis ikke på MDG?

Her er det nok snakk om FrP 😂😂

Anonymkode: 67f2e...ed5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ok, du drømte. Om du godtar at det var en rar drøm så er det helt normalt å fundere på det i ettertid.

Men, om du virkelig mener at dette er en spådom (og ikke drøm) som vil skje, så mener jeg oppriktig at du bør be om hjelp fra fastlegen din. Det må være vondt å tro at noe så crazy vil skje i fremtiden. 

Anonymkode: 08663...201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Duraton skrev (På 18.3.2022 den 8.31):

Men altså, 10 milliarder løver og tigre? Da er ikke de utrydningstruet lengre altså. Og ett så stort antall vil desimere det meste  annet dyreliv. Og siden dem ikke har tomler, så kan jeg bare lukke døren og det er ikke en ting dem kan gjøre med det.
Kan ikke du ta kontakt med simku og heller be om påfyll av de rødlistede artene, og sjekke om simku eventuelt også kan bringe tilbake noen utryddete arter?

Hvorfor mener du at man trenger tomler for å kunne åpne dører? 😄

Noen gang hørt om landsbyer som får besøk av rovdyr? 

Antall kattepuser var litt i høyeste laget. Be Simku om å begrense seg til en million av hver, og så kan vi ta noen elefanter med helt ordinære snabler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, norw said:

Hvorfor mener du at man trenger tomler for å kunne åpne dører? 😄

Noen gang hørt om landsbyer som får besøk av rovdyr? 

Antall kattepuser var litt i høyeste laget. Be Simku om å begrense seg til en million av hver, og så kan vi ta noen elefanter med helt ordinære snabler. 

Fordi man trenger tommel til denne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, norw said:

Ble ikke nevnt i innlegget jeg siterte. 

Mangel på tommel ble nå nevnt ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...