Gå til innhold

Fikk en spesiell spådom i natt, vi er ille ute.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

En dyregud som kaller seg Simku, kontaktet meg i natt og den kommer til å skape 10 milliarder tigre og  10 milliarder løver og de blir utplassert over alt på jordkloden. dette er fordi mennesker har vist at vi ikke kan holde fred med hverandre og at vi derfor fortjener å bli angrepet i større skala også av andre skapninger, Simku talte til meg og sa rett ut at ønsker vi krig og drap så skal vi måtte kjempe for tilværelsen. Selv om mennesket har våpen vil mange bli drept fordi de fleste mennesker er ikke gode med våpen og har ikke trening i og sloss. det vil bli store dødsfall før vi greier og få en ordning på problemet. disse nye dyrene har aldri sett mennesker før og vet ikke noe om dem så de vil angripe oss. Simku ser ut som en elefant, men den har ett grønt øye på venstre side og ett rødt på høyre, motsatt av en båt og snabelen er ekstra lang og tykk,, dette er en første advarsel som vil iverksettes, vi slipper ikke unna, hvis vi mennesker slutter å krige vil bare denne første spådommen slå til. det vil skje i løpet av året. 

Anonymkode: e9432...0aa

Skjønte helt ærlig ingenting av dette jeg.

Anonymkode: 22999...ee1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

En dyregud som kaller seg Simku, kontaktet meg i natt og den kommer til å skape 10 milliarder tigre og  10 milliarder løver og de blir utplassert over alt på jordkloden. dette er fordi mennesker har vist at vi ikke kan holde fred med hverandre og at vi derfor fortjener å bli angrepet i større skala også av andre skapninger, Simku talte til meg og sa rett ut at ønsker vi krig og drap så skal vi måtte kjempe for tilværelsen. Selv om mennesket har våpen vil mange bli drept fordi de fleste mennesker er ikke gode med våpen og har ikke trening i og sloss. det vil bli store dødsfall før vi greier og få en ordning på problemet. disse nye dyrene har aldri sett mennesker før og vet ikke noe om dem så de vil angripe oss. Simku ser ut som en elefant, men den har ett grønt øye på venstre side og ett rødt på høyre, motsatt av en båt og snabelen er ekstra lang og tykk,, dette er en første advarsel som vil iverksettes, vi slipper ikke unna, hvis vi mennesker slutter å krige vil bare denne første spådommen slå til. det vil skje i løpet av året. 

Sikker på at du ikke mener Simba i løvenes konge?

Du må slutte og se på sånne filmer før du legger deg. Da blir det mye rare drømmer😄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har også «sett» fremtiden og den ser mer rolig og harmonisk ut. Dessverre vil mange uskyldige dø i mellomtiden pga krigen, men etter dette vil det bli mye vanskeligere å skape krig for land vil inngå avtaler som styrker oss mot mennesker som klovnen i Russland. 

Han kommer til å bli mer og mer urasjonell men vil bli stoppet. 

Vet ikke hvilket vesen du hadde kontakt med, men de som er av lys og kjærlighet i høgere bevissthet beskytter oss, fra å fucke opp alt (det gjorde de også under 2 verdens krig pga atomvåpen) 

du må opphøyde deg selv så lav frekvens vesner ikke når deg, de vil bare skape frykt..

Hvis du har røyka noe rart, må du slutte med det også ;)  

Anonymkode: b33ed...7fb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og en ting til- dyr som løver og tiger stammer fra lyra, de beskytter og gir styrke. De er venner ikke fiender og vil aldri gjøre noe for å skade menneskeheten 

Anonymkode: b33ed...7fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Duraton skrev (13 timer siden):

Men altså, 10 milliarder løver og tigre? Da er ikke de utrydningstruet lengre altså. Og ett så stort antall vil desimere det meste  annet dyreliv. Og siden dem ikke har tomler, så kan jeg bare lukke døren og det er ikke en ting dem kan gjøre med det.
Kan ikke du ta kontakt med simku og heller be om påfyll av de rødlistede artene, og sjekke om simku eventuelt også kan bringe tilbake noen utryddete arter?

De vil bli utplassert like ofte inne i hus som ute, det er helt tilfeldig hvor de havner. Det er ingen som vet hvor de havner, bare at de kommer. Det er ikke slik at de utvikler seg, alle kommer med en gang. Du kan både få mange eller ingen inne i huset ditt. Noen vil kanskje få tre stykker inne i huset og de er uheldige, andre har kanskje minst noen km til nærmeste tiger eller løve, men husk at vi vil være nesten tre ganger så få. tenk på at du ser mennesker hvor som helst når du f.eks kjører bil, ren matematikk vil da fortelle deg at det vil være nesten tre ganger så mange av dem som menneskne uansett hvor du drar . dessverre vil alle lande på landjorden, havene kunne reddet oss hvis de landet hvor som helst og ikke bare på land, men det er ikke slik det vil skje. jeg vil helst ikke kontakte dette ekle vesenet men den kontakte meg hele tiden nå. Dette er ikke spøk, den har ufyselig stemme og truer oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skjønte helt ærlig ingenting av dette jeg.

målet er kaos, i første omgang. dette er første del av straffen. Hvis krig opphører, blir det bare dette som skjer og ikke andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker said:

De vil bli utplassert like ofte inne i hus som ute, det er helt tilfeldig hvor de havner. Det er ingen som vet hvor de havner, bare at de kommer. Det er ikke slik at de utvikler seg, alle kommer med en gang. Du kan både få mange eller ingen inne i huset ditt. Noen vil kanskje få tre stykker inne i huset og de er uheldige, andre har kanskje minst noen km til nærmeste tiger eller løve, men husk at vi vil være nesten tre ganger så få. tenk på at du ser mennesker hvor som helst når du f.eks kjører bil, ren matematikk vil da fortelle deg at det vil være nesten tre ganger så mange av dem som menneskne uansett hvor du drar . dessverre vil alle lande på landjorden, havene kunne reddet oss hvis de landet hvor som helst og ikke bare på land, men det er ikke slik det vil skje. jeg vil helst ikke kontakte dette ekle vesenet men den kontakte meg hele tiden nå. Dette er ikke spøk, den har ufyselig stemme og truer oss.

Bestill deg en legetime dersom du er seriøs nå.

Anonymkode: b6620...9ce

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Tvillingsjel skrev (22 timer siden):

Psykose?

Skikkelig stygt sagt av deg.

Anonymkode: d1bd2...775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er helt tilfeldig hvor dem havner altså. Så 70% av dem havner i sjøen med andre ord. Våt katt 🤣

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er nok mer en drøm enn en spådom.

Anonymkode: c88e0...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.3.2022 den 23.42):

Er det en ting som er sikkert så er det at ingen av oss overlever dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Menneskeheten har vært ille ute siden dag 1. Så det er ikke noe nytt. 

Anonymkode: 68ee8...a59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Duraton skrev (På 17.3.2022 den 23.47):

Sånn helt urelatert! Du stemmer vel tilfeldigvis ikke på MDG?

Har stemt. Vi har bare 1 år igjen til tigrene invaderer og det er vel 2 år til neste valg eller er det til neste år at d er kommune valg?

Anonymkode: 2f833...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg drømte at katta mi hadde på seg rød hette klær og gikk på to bein for noen dager siden. Tror jaggu jeg drømte en gang at min mor syklet på  en stor 1 hjulssykkel hjemme i stua også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det går fint,  jeg er vaksinert. 

Anonymkode: 73079...dce

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 17.3.2022 den 23.42):

En dyregud som kaller seg Simku, den har ett grønt øye på venstre side og ett rødt på høyre, motsatt av en båt og snabelen er ekstra lang og tykk,, 

Fy.flate, først bli påkjørt av en båt med lanternene på feil side. For deretter å bli angrepet av en lang og tykk snabel..

Herregud, skal denne helgen gå i dass også nå ?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skikkelig stygt sagt av deg.

Anonymkode: d1bd2...775

Å fortelle noen sannheten er ikke skikkelig stygt sagt. Det er nok mer stygt la være å si det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du burde ikke tatt syre før du la deg i går led andre ord. 

Anonymkode: 2dd96...40c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin skrev (3 timer siden):

scar-face-tony-montana.gif

Fy fanker`n Frank.. Hjemme alene fest igjen? 🚑 113

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...