Gå til innhold

Søvnparalyse?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som er mye plaget med søvnparalyser, bruker dere medisiner? Ting som Mysimba, LDN og Naltrexon kan være med å gi søvnparalyser.

Jeg har mye søvnparalyser i perioder, oftest hver natt og nesten alltid når jeg sover på dagtid (noe jeg gjør opptil flere ganger hver dag på grunn av sykdom). Noen ganger varer de i flere timer. Jeg får med meg alt som skjer rundt meg og kan fint følge med på klokka og for eksempel på om jeg får SMS, noen ringer eller ringer på, jeg kan bare ikke røre meg og den andre halvdelen av hjernen min drømmer sammen de jævligste greier uten at jeg er i stand til å stoppe det.

For meg er det ingen sammenheng mellom sovestilling og søvnparalyser, men å sove tungt er definitivt en risikofaktor. Den siste måneden har jeg hatt så mye søvnparalyser, kanskje opp mot 6-7 timer om dagen, at jeg nå rett og slett har sluttet å sove tungt. Jeg orker ikke mer. Nå halvdøser jeg heller i kanskje 15-16 timer i døgnet med alarmen på hvert kvarter for å hindre meg i å sovne skikkelig. Da slipper jeg unna, og jeg blir alt i alt mindre sliten av å gjøre det på denne måten. Tenkte å prøve å sove en normal natt en av de neste dagene nå for å se om jeg fortsatt har en slik periode, eller om jeg må fortsette døseregimet mitt. 

Anonymkode: 09b15...299

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Ninnit skrev (På 27.3.2022 den 21.59):

Dere må lese dere opp hva dette her er! Dette er en jinn(dvs en ånd) som kommer inn i deg ig gjør der søvnløs og du får ikke beveget på deg!! Eneste spm hjelper er å ha Quran sitering på!!! Jinnen kommer tettere på kroppen også strammer han deg så har at du ikke kan skrike eller røre på deg!

eneste løsningen: ha Ayah l kursi. Så nå hører på den sterkeste bønnen så blor du sluppet fri med en gang! Jeg trodde dette gjaldt bare muslimer men dette er går til alle sammen

Det er faktisk helt sant. Eneste som hjelper er koranen. De gir seg med en gang og paralysen er over. Utrolig ekkelt og utrolig at siteringen funker.

Anonymkode: 4fb82...ef3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Tvillingsjel skrev (På 29.3.2022 den 1.20):

Demoner?

Helt riktig. Det er demon som kommer og har kontroll over kroppen din. Som sagt de som sliter med dette og har det ofte må ha koran sitering på. Den våger ikke å komme mot deg. Det er kun Allah ( Gud) som beskytter! 
Når jeg får demonen komme snikende oppå meg så leser jeg ayat al kursi og demonen slipper med engang!!

tro meg det er mye mellom himmel og jord og dette har ingenting med rus eller fantasi!!!

Anonymkode: 70066...6e4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er faktisk helt sant. Eneste som hjelper er koranen. De gir seg med en gang og paralysen er over. Utrolig ekkelt og utrolig at siteringen funker.

Anonymkode: 4fb82...ef3

Det funker fordi Allah eksisterer! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Dere som er mye plaget med søvnparalyser, bruker dere medisiner? Ting som Mysimba, LDN og Naltrexon kan være med å gi søvnparalyser.

Jeg har mye søvnparalyser i perioder, oftest hver natt og nesten alltid når jeg sover på dagtid (noe jeg gjør opptil flere ganger hver dag på grunn av sykdom). Noen ganger varer de i flere timer. Jeg får med meg alt som skjer rundt meg og kan fint følge med på klokka og for eksempel på om jeg får SMS, noen ringer eller ringer på, jeg kan bare ikke røre meg og den andre halvdelen av hjernen min drømmer sammen de jævligste greier uten at jeg er i stand til å stoppe det.

For meg er det ingen sammenheng mellom sovestilling og søvnparalyser, men å sove tungt er definitivt en risikofaktor. Den siste måneden har jeg hatt så mye søvnparalyser, kanskje opp mot 6-7 timer om dagen, at jeg nå rett og slett har sluttet å sove tungt. Jeg orker ikke mer. Nå halvdøser jeg heller i kanskje 15-16 timer i døgnet med alarmen på hvert kvarter for å hindre meg i å sovne skikkelig. Da slipper jeg unna, og jeg blir alt i alt mindre sliten av å gjøre det på denne måten. Tenkte å prøve å sove en normal natt en av de neste dagene nå for å se om jeg fortsatt har en slik periode, eller om jeg må fortsette døseregimet mitt. 

Anonymkode: 09b15...299

Ha på youtube på mobilen din, søk : surah al barqara og ha den på. Den varer i to timer sitering med nydelig stemme og mening. Også prøv å sov en time. Så kan du komme med din erfaring da! Det du gjør er bare å slite deg ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...