Gå til innhold

Søvnparalyse?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Ninnit skrev (1 time siden):

Dere må lese dere opp hva dette her er! Dette er en jinn(dvs en ånd) som kommer inn i deg ig gjør der søvnløs og du får ikke beveget på deg!! Eneste spm hjelper er å ha Quran sitering på!!! Jinnen kommer tettere på kroppen også strammer han deg så har at du ikke kan skrike eller røre på deg!

eneste løsningen: ha Ayah l kursi. Så nå hører på den sterkeste bønnen så blor du sluppet fri med en gang! Jeg trodde dette gjaldt bare muslimer men dette er går til alle sammen

Dette har ingenting med islam å gjøre men ja. Du er inne på noe.

Anonymkode: 9eaa0...948

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde mye søvnparalyse da jeg brukte sobril for å få sove.

Anonymkode: 69157...260

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får søvnparalyae til alle døgnets tider, men alltid når jeg ligger på ryggen. Sist jeg hadde var en stor lysstråle som løftet meg ut av sengen, og det erer nok det de som hevder alienbortførelse også opplever.

Anonymkode: 4c4c3...898

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.3.2022 den 21.16):

Jeg har gjentatte ganger opplevd at når jeg skal legge meg eller slapper av opplever jeg noe rart. Det som skjer er at jeg hører og ser ting som er i rommet i tillegg til at skikkelser kommer imot meg.  Det verste er i halvmørket da stoler, skapdører osv blir til ekle skikkelser.  Jeg prøver å tvinge meg selv til å våkne da jeg vet at jeg ikke sover 100%. Ofte prøver jeg å skrike for å våkne og få samboer til å komme å hjelpe meg. En gang hadde jeg kjempet lenge og våknet til slutt skrikende og skremte vettet ut av samboeren min midt på natta. Jeg ligger der, men kroppen føles lam. Jeg får ikke snakke eller bevege meg selv om jeg prøver alt jeg kan. Og det rare opp i alt er at dette kun skjer da jeg legger meg til å sove på ryggen. Etter jeg sluttet å sove på ryggen skjer det ikke lenger, men av og til på sofaen sovner jeg jo på ryggen og da skjer det ofte. Er det en tilfeldighet? og er dette søvnparalyse? 

Jeg bruker ingenting rart og går ikke på noen spesielle medisiner. Kun p-piller og allergitabletter. Og ellers anser jeg meg som en vanlig person. 

Anonymkode: 0402c...c2e

ikke sov på ryggen, ha et eller annet lys på i huset/leiligheten til de verste nettene, ikke spis carbs rett før du legger deg, vær forsiktig med alkohol og ikke se på skrekkfilmer. Hilsen en som har hatt jevnlige besøk av djevelen

Anonymkode: a51b7...a37

AnonymBruker
Skrevet

Før hadde jeg søvnparalyse så ofte, at jeg var redd å sove. Fikk alltid hvis jeg sovnet på ryggen. 
Nå har jeg sjeldent. Men de gangene jeg hadde paralyse, har jeg vært veldig trøtt, sovet lite, eller vært stresset.

Anonymkode: 3e750...3be

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Før hadde jeg søvnparalyse så ofte, at jeg var redd å sove. Fikk alltid hvis jeg sovnet på ryggen. 
Nå har jeg sjeldent. Men de gangene jeg hadde paralyse, har jeg vært veldig trøtt, sovet lite, eller vært stresset.

Og en ting til. Jeg leder alltid Quran i hodet mitt, med engang paralysen kommer. Da slipper den meg fort. Og jeg åpner øyner.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og en ting til. Jeg leder alltid Quran i hodet mitt, med engang paralysen kommer. Da slipper den meg fort. Og jeg åpner øyner.

jeg gjør d samme med Jesus. Det er ikke alltid det slipper tak umiddelbart men det hjelper noen ganger. Djinnen er i flere kulturer og religioner. Er et kjent maleri av Henry Fuseli som beskriver opplevelsen visuelt

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

samme her, hvis man våkner opp på ryggen så kan man prøve å bevege en tå. Da får du som regel krefter til å rive deg ut av det. Hvis man har baller, så kan man bare la det "skje". De gangene jeg gjør det så blir det noen helt syke drømmer hvor jeg flyr gjennom vortex, eller får en helt drøy ut av deg sjæl type drøm. mens andre ganger gjerne de etter alkohol kan jeg jeg bli penetrert av et poltergeist, se armen min prøve å kvele halsen min som jeg ikke har kontroll over lenger, eller se blodige hekser komme inn i mot meg og prøve å drepe meg. Det er bare fantasien som kan stoppe..og fueler man den med skrekkfilmer så blir det seriøst tusen ganger verre

AnonymBruker
Skrevet

Så spennende søvnparalyser folk her har da. Jeg lukter bare røyk jeg. 

Anonymkode: 3efea...197

AnonymBruker
Skrevet

Syns det er enklere å bare gjenta til seg selv at det er en søvnparalyse og lukke øyene om man kan. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

min første som jeg kan huske var etter jeg hadde besøkt Auswich og Birkenau. Skal lure på om jeg dro meg med noe derfra. Jeg kom hjem helt utslitt til Norge igjen og la meg. Så våkner jeg av et en dyp stemme ler inn i skallen min og snakker et språk jeg ikke forstår. Det er det mest skremmende jeg noensinne har opplevd. Jeg var 15 år, og ante ikke at dette var en greie. Dro til fastlegen, hadde heller aldri hørt om det. Fikk beskjed om å sove til samme tid

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.3.2022 den 23.23):

Dette har ingenting med islam å gjøre men ja. Du er inne på noe.

Anonymkode: 9eaa0...948

Demoner?

Skrevet

Har det samme iblant. Interessant at flere skriver at det helst skjer når man sover på rygg. Dette er også tilfellet for meg. Vanligvis hører jeg diverse lyder, som fottrinn, stemmer og noen som hamrer med dørhåndtaket for å prøve å bryte seg inn. Noen ganger tror jeg at jeg ligger og skriker hjelp så høyt jeg kan, andre ganger kan jeg prøve å skrike, men klarer kun å hviske. Har også opplevd å bli tatt på og holdt nede. Eller at jeg har klart å komme meg ned på gulvet og ruller rundt ved siden av sengen. I det siste har jeg oftere fått muligheten til å bli sugd ut av kroppen, dette er en veldig intens følelse, og for at det skal skje må jeg tørre å gi slipp og la det skje. Synes søvnparalyse- greiene kan være både skummelt og spennende. 

Skrevet

Jeg får helt spader av å lese det her. Kan man ikke få traumer av å bli "vitne" til slike ting selv om det ikke er ekte? 

AnonymBruker
Skrevet
Tvillingsjel skrev (35 minutter siden):

Jeg får helt spader av å lese det her. Kan man ikke få traumer av å bli "vitne" til slike ting selv om det ikke er ekte? 

Finnes plenty av folk som freaker så mye ut at de tror det er overnaturlig fordi de ikke klarer å fatte at hjernen kan kødde det så mye til av seg selv. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Finnes plenty av folk som freaker så mye ut at de tror det er overnaturlig fordi de ikke klarer å fatte at hjernen kan kødde det så mye til av seg selv. 

Det er jo ikke rart at folk tror at det er gjenferd eller demoner hvis de ser slike type skikkelser, blir berørt og penetrert. Fy flate så traumatiserende.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
tøydokka skrev (9 timer siden):

Har det samme iblant. Interessant at flere skriver at det helst skjer når man sover på rygg. Dette er også tilfellet for meg. Vanligvis hører jeg diverse lyder, som fottrinn, stemmer og noen som hamrer med dørhåndtaket for å prøve å bryte seg inn. Noen ganger tror jeg at jeg ligger og skriker hjelp så høyt jeg kan, andre ganger kan jeg prøve å skrike, men klarer kun å hviske. Har også opplevd å bli tatt på og holdt nede. Eller at jeg har klart å komme meg ned på gulvet og ruller rundt ved siden av sengen. I det siste har jeg oftere fått muligheten til å bli sugd ut av kroppen, dette er en veldig intens følelse, og for at det skal skje må jeg tørre å gi slipp og la det skje. Synes søvnparalyse- greiene kan være både skummelt og spennende. 

Hvis du hører mye lyder og stemmer, lyder som ikke kan forklares av faktiske lyder i rommet, så burfe du ta kontakt med legen. Visuelle søvnparalyser er normalt, men mye lyder og stemmer kan være noe mer underliggende. Hadde et seminar med en søvnprofessor som sa det.

Jeg hadde feks en periode flere personer i rommet som hysjet på meg. En gang når jeg kom hjem fra nach så stod naboen og feiet utenfor blokken kl 06:00 om morgenen. Kosten over asfalten laget "hysje" lyden og dermed kunne den forklares. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får det også når jeg sover på ryggen. Jeg «ser» lys, skygger og lyder. Hører hele samtaler mellom kjente eller ukjente stemmer, av og til på språk jeg ikke forstår. Jeg har ved en anledning forstått en samtale på et språk jeg ikke kan i utgangspunktet, det var veldig merkelig. En vanlig en er at jeg ser ungene mine som kommer inn på rommet og er livredde - og ingenting av dette skjer jo på ordentlig. 

Etter hvert har jeg lært meg at hvis jeg fokuserer all energi på en finger, så greier jeg å røre på den og bryte paralysen. En annen metode er å skrike så høyt jeg bare klarer, og da bryter skriket igjennom før eller senere. En litt kjipere metode når man ikke sover alene, da. Har vekket samboeren min på den måten, og han stupte ut av senga og trodde helvete var løs 😅

Anonymkode: 8f712...d22

AnonymBruker
Skrevet

Den verste episoden jeg hadde med søvnparalyse var at søvnparalysen varte i 7-8 timer av og på. I tillegg lå det en svart, overnaturlig skikkelse i senga ved siden av meg som åpnet munnen sin mot meg. Jeg var blitt tvunget over på siden, vi lå ansikt mot ansikt. Alle de andre gangene kom det kun fordi jeg lå på ryggen.  Jeg vet alltid når jeg skal få søvnparalyse fordi da «sovner» jeg på kun noen sekunder. Jeg vet at det skjer, men toget er gått og jeg klarer ikke kjempe meg ut av paralysen. 

Jeg tror kanskje søvnparalyser opptrer mer på steder som ikke er bra. Hos moren min har jeg opplevd utallige søvnparalyser fra alderen 13-20 år. I en leilighet jeg bodde i noen måneder opplevde jeg det. Begge stedene så jeg gjenferd og opplevde jeg og andre overnaturlige ting - også på dagtid. 

Her jeg har bodd i 5 år har jeg opplevd det én gang, en veldig mild form for det. Dette huset har en helt annen ro over seg. 

Anonymkode: 9ca2e...3f7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.3.2022 den 0.57):

Svovel? Det er jo ikke et godt tegn

Anonymkode: 9ca2e...3f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...