Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 17. mars 2022 #21 Del Skrevet 17. mars 2022 (endret) Nr. 18 Endret 17. mars 2022 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 17. mars 2022 #22 Del Skrevet 17. mars 2022 (endret) Hinsk skrev (15 timer siden): Så ta bilde 10, 12 eller 18 da, eller bare la vær å svare🙄 Hva tror du jeg gjorde da, surpadde? Det sto OPPRINNELIG bare nummer 8 i innlegget til å begynne med. Det ble lagt til 10, 12 og 18 senere. Derfor svarte jeg som jeg gjorde! Endret 18. mars 2022 av Million 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladikaffe Skrevet 17. mars 2022 Forfatter #23 Del Skrevet 17. mars 2022 Million skrev (1 time siden): Nei, har ikke bilder andre steder. Men du kan få et annet, tilfeldig utvalgt bilde fra iphone-bildene mine, et som ikke viser noe menneskefjes eller noe identifiserende 🙂 Dette er fra hagen min der jeg bodde før. Jeg var veldig glad i roser, og dyrket mange. Den på bildet er to-farget, de ytterste kronbladene er røde og hvit i midten. Der hvor solen treffer mest, blir den rød. Inni er den hvit. Det er en stilkrose, og den heter Nostalgie. En favoritt hos meg! 😍 Nydelige roser fra hagen din hvor du budde før, nesten litt nostalgisk 🥰🥰😉🌹🌷 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladikaffe Skrevet 17. mars 2022 Forfatter #24 Del Skrevet 17. mars 2022 Hulderen skrev (1 time siden): Bildet er fra en liten by i Spania. I en bakgård lå det en liten butikk som solgte håndverk og dette var døra inn. Veldig typisk spansk.. og Italiensk . Nydelig 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thildamor Skrevet 17. mars 2022 #25 Del Skrevet 17. mars 2022 Million skrev (2 timer siden): Nei, har ikke bilder andre steder. Men du kan få et annet, tilfeldig utvalgt bilde fra iphone-bildene mine, et som ikke viser noe menneskefjes eller noe identifiserende 🙂 Dette er fra hagen min der jeg bodde før. Jeg var veldig glad i roser, og dyrket mange. Den på bildet er to-farget, de ytterste kronbladene er røde og hvit i midten. Der hvor solen treffer mest, blir den rød. Inni er den hvit. Det er en stilkrose, og den heter Nostalgie. En favoritt hos meg! 😍 Sånne har jeg!! De er så fine! Ja, ikke akkurat nå da, men håper de blir det igjen i løpet av sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 17. mars 2022 #26 Del Skrevet 17. mars 2022 Nummer 8😅🙈🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 17. mars 2022 #27 Del Skrevet 17. mars 2022 Nummer 18. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. mars 2022 #28 Del Skrevet 18. mars 2022 Hinsk skrev (15 timer siden): Så ta bilde 10, 12 eller 18 da, eller bare la vær å svare🙄 Hinsk skrev (15 timer siden): Så ta bilde 10, 12 eller 18 da, eller bare la vær å svare🙄 så unødvendig Stått opp på feil side av sengen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. mars 2022 #29 Del Skrevet 18. mars 2022 Mener dere mitt åttende bilde på mobilen eller det åttende siste bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykepleierinnen Skrevet 18. mars 2022 #30 Del Skrevet 18. mars 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. mars 2022 #31 Del Skrevet 18. mars 2022 Hmm....jeg likte ikke den rekka med tall oppi der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. mars 2022 #32 Del Skrevet 18. mars 2022 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Hmm....jeg likte ikke den rekka med tall oppi der. Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 18. mars 2022 #33 Del Skrevet 18. mars 2022 Heldig at ett av tallene ikke var bilde av meg, eller andre nære personer 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladikaffe Skrevet 18. mars 2022 Forfatter #34 Del Skrevet 18. mars 2022 Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Hmm....jeg likte ikke den rekka med tall oppi der. Ta et nytt bilde med mobil din, så blir rekkefølgen forskjøvet inne på bildene dine på mobilen. 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnuskeLuska Skrevet 18. mars 2022 #35 Del Skrevet 18. mars 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 18. mars 2022 #36 Del Skrevet 18. mars 2022 Cid skrev (27 minutter siden): Mener dere mitt åttende bilde på mobilen eller det åttende siste bildet? Det er jo ikke så nøye 😅 Det er jo jngen her som finner ut om du tok hvilket som helst bilde 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. mars 2022 #37 Del Skrevet 18. mars 2022 Aintnofun skrev (10 minutter siden): Det er jo ikke så nøye 😅 Det er jo jngen her som finner ut om du tok hvilket som helst bilde 😛 Nei men vil gjerne prøve å gjøre det riktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå