AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #1 Skrevet 17. mars 2022 Jeg er en introvert mann, er ikke så glad i å være sosial, orker små omganger med det, men trives helst i mitt eget selskap. Begge mine tidligere forhold har vært med kvinner som var litt mer sosiale enn jeg ønsker å være. Eksisterer det kvinner som liker menn som kun ønsker å finne på ting sammen vi to, ikke med mange andre, og vi gir gjerne alenetid til hverandre også? Anonymkode: 3d6a4...533 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #2 Skrevet 17. mars 2022 Som introvert kvinne setter jeg pris på en partner som ikke må «sitte oppå» meg hele tiden, så alenetid som du nevner er et veldig viktig kriterie for forhold for meg. Men å bare finne på ting sammen kan bli littegrann skralt for min del. En gang iblant vil jeg ha med min kjæreste ut på kino, bowling osv med et par venner, men ikke mengder med folk. Anonymkode: 77e0c...40a 4
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #3 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Som introvert kvinne setter jeg pris på en partner som ikke må «sitte oppå» meg hele tiden, så alenetid som du nevner er et veldig viktig kriterie for forhold for meg. Men å bare finne på ting sammen kan bli littegrann skralt for min del. En gang iblant vil jeg ha med min kjæreste ut på kino, bowling osv med et par venner, men ikke mengder med folk. Anonymkode: 77e0c...40a En gang i blant går greit for min del, men da også med få folk. Orker ikke å være del av en hoiende gjeng som skal være høylytte og oversosiale. Er det noe jeg ikke orker, så er det oversosiale mennesker som suger energien ut av deg. TS Anonymkode: 3d6a4...533
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #4 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En gang i blant går greit for min del, men da også med få folk. Orker ikke å være del av en hoiende gjeng som skal være høylytte og oversosiale. Er det noe jeg ikke orker, så er det oversosiale mennesker som suger energien ut av deg. TS Anonymkode: 3d6a4...533 Orker heller ikke oversosiale folk, blir helt tømt for energi og gnist, jeg foretrekker helt klart å være hjemme, eller ute i skog og mark med telt og stillhet / generelt ut på tur. Folk og mye lyd generelt, det er drepen. Men en gang i skuddåret kommer det litt mer sosialiseringslyst😂 Anonymkode: 77e0c...40a
Gjest Metalman4100 Skrevet 17. mars 2022 #5 Skrevet 17. mars 2022 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men en gang i skuddåret kommer det litt mer sosialiseringslyst😂 Anonymkode: 77e0c...40a Hehe, kjenner meg igjen i det. Men den lysten varer ikke mange dagene for min del. 😁 Edit: Oops glemte visst å legge til AB funksjon, jaja. 😂 Endret 17. mars 2022 av Metalman4100
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #6 Skrevet 17. mars 2022 Metalman4100 skrev (2 minutter siden): Hehe, kjenner meg igjen i det. Men den lysten varer ikke mange dagene for min del. 😁 Nei, varer ikke så lenge for min del heller, blir fort mettet av det sosiale. Og daglig tvangssosialisering får jeg via jobb😂 Anonymkode: 77e0c...40a
Gjest Metalman4100 Skrevet 17. mars 2022 #7 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, varer ikke så lenge for min del heller, blir fort mettet av det sosiale. Og daglig tvangssosialisering får jeg via jobb😂 Anonymkode: 77e0c...40a Jeg pleier å ha et par dager i uken hvor jeg spiser lunsj alene på jobb, syns det er så befriende å sitte der, slappe av og nyte lunsjen i fred. Få ladet batteriene. Hjemmekontor gikk helt fint for min del, savnet ikke kontoret èn eneste dag. Merket heller ikke så mye til lockdown (som andre), bortsett fra da de stengte treningssentrene, ikke helt det samme å trene hjemme.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #8 Skrevet 17. mars 2022 Metalman4100 skrev (1 minutt siden): Jeg pleier å ha et par dager i uken hvor jeg spiser lunsj alene på jobb, syns det er så befriende å sitte der, slappe av og nyte lunsjen i fred. Få ladet batteriene. Hjemmekontor gikk helt fint for min del, savnet ikke kontoret èn eneste dag. Merket heller ikke så mye til lockdown (som andre), bortsett fra da de stengte treningssentrene, ikke helt det samme å trene hjemme. Sjeldent det er mulighet til å ta pause alene på min jobb. Og blir jeg sittende på kontoret for å spise så får jeg heller ikke fred. Blitt rutine å lade batteriene hjemme etter jobb. Hadde dessverre ikke mulighet til hjemmekontor heller, tror effektiviteten min hadde skutt i været om det hadde vært en mulighet. Merket også særdeles lite til lockdown, da jeg stort sett holder meg hjemme eller på ut på tur uansett😅 Anonymkode: 77e0c...40a
Gjest Metalman4100 Skrevet 17. mars 2022 #9 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Merket også særdeles lite til lockdown, da jeg stort sett holder meg hjemme eller på ut på tur uansett😅 Anonymkode: 77e0c...40a Ja, det var ingen som forbød lange turer i marka under lockdown, så det var lite endringer på mine rutiner også. For det er stort sett det jeg gjør ute. 😁 Elsker å gå tur i skogen og bare nyte stillheten og freden, lytte til naturen, kjenne den friske luften. Går halvannen time hver lørdag og søndag etter frokost, føler det gir en god start på helgedagene.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #10 Skrevet 17. mars 2022 Dere som ikke ønsker ø være sosiale , har dere heller ikke kontakt med deres foreldre? Anonymkode: 67aa2...ff2
Gjest Metalman4100 Skrevet 17. mars 2022 #11 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dere som ikke ønsker ø være sosiale , har dere heller ikke kontakt med deres foreldre? Anonymkode: 67aa2...ff2 Jeg har kontakt med min far, men ikke så ofte. Men nå er jeg 35+, og han 70, så det er kanskje naturlig og ikke ha så mye kontakt i den alderen. I 20-årene hadde jeg lite kontakt med mine foreldre. Det er vel de siste par årene hvor jeg tenker at han kanskje ikke har lenge igjen at jeg har gjenopptatt kontakten litt.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #12 Skrevet 17. mars 2022 Metalman4100 skrev (3 minutter siden): Ja, det var ingen som forbød lange turer i marka under lockdown, så det var lite endringer på mine rutiner også. For det er stort sett det jeg gjør ute. 😁 Elsker å gå tur i skogen og bare nyte stillheten og freden, lytte til naturen, kjenne den friske luften. Går halvannen time hver lørdag og søndag etter frokost, føler det gir en god start på helgedagene. Deilig start på dagen det ja😊 liker godt å gå en lengre tur på kvelden, i mørket. Litt kjøligere luft, stillheten, og mindre folk ute. Anonymkode: 77e0c...40a
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #13 Skrevet 17. mars 2022 Absolutt. Jeg er introvert, men har aldri data noen som også er introvert, da. Det kunne sikkert ha funka, men mulig det hadde vært mer krevende i starten? Usikker.. Anonymkode: 794b9...2cf
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #14 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dere som ikke ønsker ø være sosiale , har dere heller ikke kontakt med deres foreldre? Anonymkode: 67aa2...ff2 Faren min dro fra hele familien når jeg var 2, så der er det ikke kontakt. Og min mor bor i England, så kontakten der holder seg til Skype ca hver andre uke. Anonymkode: 77e0c...40a
Gjest Metalman4100 Skrevet 17. mars 2022 #16 Skrevet 17. mars 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, vi finnes Anonymkode: e8afc...d16 Det er godt å høre. Ofte fremstår det som at de fleste ønsker mest mulig sosialisering. Endret 17. mars 2022 av Metalman4100
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #17 Skrevet 17. mars 2022 Er introvert selv, og kunne fint ha datet en introvert mann. Men blir litt stusselig hvis han nekter å være med på en vennetur eller annen sosial begivenhet en gang i ny og ne. Alt med måte. Anonymkode: b30d9...1b5 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #18 Skrevet 17. mars 2022 Neida, er introvert selv og føler det blir slitsomt om kjæresten skal være veldig sosial. Blir slitt mellom at det er slitsomt å være rundt mennesker og dårlig samvittighet for å ville være alene. Så jeg trenger en partner som er som meg. Anonymkode: 7a8d6...6f2 1
Gjest AprilRyan Skrevet 17. mars 2022 #19 Skrevet 17. mars 2022 Jeg er helt med på det at å være sosial ofte blir altfor mye og jeg blir helt utslitt om det er flere dager etter hverandre, men jeg har allerede vært i forhold med en sånn ekstrem introvert som bare skulle være hjemme hele tiden. Det blir litt stusselig for meg å kun sitte hjemme eller gå på tur i naturen liksom. Jeg liker å gå på konserter, på kino, på restaurant, på kafé, dra på diverse arrangement og jeg liker å reise. Synes også at det kan være gøy med en fest i ny og ned og dra ut og ta en øl. Men jeg liker ikke å gjøre det hver eneste dag og jeg kan også bare være hjemme i flere dager helt alene. Allikevel har jeg nok et større behov enn at det bare skal skje en gang i blant og jeg synes det er greit om partner kan gjøre ting uten meg også. Jeg har ikke behov for at vi skal gjøre absolutt alt sammen, men hyggelig at han prioterer tid med meg også selvfølgelig. Men en balanse er nok det jeg trives best med.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #20 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er en introvert mann, er ikke så glad i å være sosial, orker små omganger med det, men trives helst i mitt eget selskap. Begge mine tidligere forhold har vært med kvinner som var litt mer sosiale enn jeg ønsker å være. Eksisterer det kvinner som liker menn som kun ønsker å finne på ting sammen vi to, ikke med mange andre, og vi gir gjerne alenetid til hverandre også? Anonymkode: 3d6a4...533 Du høres ut som en type mann som jeg håper på å finne. Iallefall utifra de setningene du nevner her. Jeg er også en svært introvert kvinne. Sosiale sammenkomster tapper meg ofte for energi. Det betyr jo ikke at jeg ikke liker andre mennesker - jeg blir bare så fort sliten. Nesgen utslitt. Også har jeg så mye annet som jeg liker å holde på med på fritiden. I hvilken stor grad er du introvert? Jeg kunne nok tenkt meg en mann som syntes det var fint å være sosial med venner og familie en gang i blant. Type middag med venner, en helgetur på hytta, stikke på café. Jeg liker jo disse tingene, selv om det ofte bare skjer en gang i måneden. Og da sjeldent på mitt initiativ. 😛 Alenetid er kjempeviktig synes jeg. Men det igjen kommer ann på i hvor stor grad. Om jeg kun ser mannen en halvtime om dagen og resten av tiden sitter han i mancaven, det hadde kanskje blitt litt ensomt i lengden. Selv om det går helt fint innimellom altså. F.eks så har jeg alltid syntes det har vært stas når mannen har en lidenskapelig interesse som han bruker mye tid på - og når vi endelig ser hverandre så glitrer det i øynene hans når han forteller meg om hva han har holdt på med. Er ikke helt det samme om alt han gjorde var å ligge i sofaen og scrolle på mobilen i 18 timer. 😛 Vi kvinner er nok litt værre enn dere menn på å dra dere med på diverse ting. Jeg har vært i 3 forhold og det var aldri et problem for mannen at jeg var såpass introvert. Virker som om kvinner har større behov for sosialisering enn menn. Anonymkode: 4afe6...95d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå