Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

440 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Spyflua skrev (Akkurat nå):

Ja. Vi har innlagt vann og klosett som minimumskrav 😂

Ja, nå må jeg huske å sette det litt høyt på lista 😅

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Boetica skrev (1 time siden):

Å se snille Richiel sitte der og hulke over å ha blitt behandlet som dritt fordi hun var alenemor 😢

Skjønne mennesket ❤️ Å være alenemor på Filipinene er noe helt annet enn å være alenemor i Norge, men det gjelder jo alt annet også, livet på Filipinene er ikke som i Norge, det er mer fordømmelse, misunnelse, fattigdom og intet sikkerhetsnett eller velferd. En jeg jeg kjenner fant seg dame på Filipinene og hun ble utsatt for mye hets som kom av ren og skjær misunnelse. De tror alle fra Norge og lignende land er steinrike, og det er jo ikke alltid tilfelle, men at vi har det mye bedre på alle mulige måter er det ingen tvil om. Jeg heier på Richiel og Tora my loves 😅❤️

• Liker 15
  • Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (15 minutter siden):

Skjønne mennesket ❤️ Å være alenemor på Filipinene er noe helt annet enn å være alenemor i Norge, men det gjelder jo alt annet også, livet på Filipinene er ikke som i Norge, det er mer fordømmelse, misunnelse, fattigdom og intet sikkerhetsnett eller velferd. En jeg jeg kjenner fant seg dame på Filipinene og hun ble utsatt for mye hets som kom av ren og skjær misunnelse. De tror alle fra Norge og lignende land er steinrike, og det er jo ikke alltid tilfelle, men at vi har det mye bedre på alle mulige måter er det ingen tvil om. Jeg heier på Richiel og Tora my loves 😅❤️

Jeg og 🥰 Likte å se at my loves Tora insisterte på å lage kaffen selv, dumpet ikke ned i sofaen og lot seg varte opp. Det virker som de to vil det beste for den andre. 

• Liker 34
  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (1 minutt siden):

Jeg og 🥰 Likte å se at my loves Tora insisterte på å lage kaffen selv, dumpet ikke ned i sofaen og lot seg varte opp. Det virker som de to vil det beste for den andre. 

Det la jeg også merke til, helt nydelig 😍 

• Liker 18
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (På 22.10.2023 den 15.23):

Dundar har jo aldri vært i Norge så han vet faktisk ikke hva som foregår her. Annema kommer med tv team, se og hør blader og legger det frem som at hun er rikskjendis. Han lar seg lure trill rundt og de stakkars foreldrene...

Har ikke han vært i Norge hos Annema på besøksvisum eller noe? Trodde han hadde vært her 1 eller 2 ganger. Men jeg kan jo ta feil da :) 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knitalong skrev (26 minutter siden):

Har ikke han vært i Norge hos Annema på besøksvisum eller noe? Trodde han hadde vært her 1 eller 2 ganger. Men jeg kan jo ta feil da :) 

Nei, han har aldri vært i Norge.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Castor Troy skrev (2 timer siden):

Han skal nok ikke hit heller 😅

Hva er egentlig grunnen til at han ikke får komme hit, men at han Nosa får komme hit? Hos begge er det jo stor aldersforskjell og kvinnen er ikke akkurat bemidlet. 

Har AnneMa noe historie hos UDI eller?

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mother Dirt
Boetica skrev (18 timer siden):

Å se snille Richiel sitte der og hulke over å ha blitt behandlet som dritt fordi hun var alenemor 😢

Enig 😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg tenker at Dundar og annema utnytter hverandre like mye. Han vil til norhe, hun koser seg med en yngre flott mann, og digger oppmerksomheten hun får nå, pga deres forhold. Vinn, vinn for begge tenker jeg ✌🏻 mest for henne, da Dundar neppe får oppholdstillatelse 🤷🏼‍♀️

• Liker 23
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cyndaquil skrev (På 23.10.2023 den 11.25):

😄 

Benjamin virker veldig hekta. Får håpe det ikke blir to much

Er det han som gråter på flyplassen? Virker bare desperat.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke Annema hadde behøvd å være med i denne sesongen. Ingenting skjer, hun besøker ikke Dundar. Korte klipp hvor hun øser sin hjelpesløse vrede ut over UDI, hakk i plata. Det som har vært gøy med henne har jo vært når hun er på farta med Dundar og kakler i vei, svarer seg selv, og han står der som et spørsmålstegn. Det er ufrivillig komikk, men også humør og en viss sjarm da. 

• Liker 34
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Boetica skrev (1 time siden):

Jeg synes ikke Annema hadde behøvd å være med i denne sesongen. Ingenting skjer, hun besøker ikke Dundar. Korte klipp hvor hun øser sin hjelpesløse vrede ut over UDI, hakk i plata. Det som har vært gøy med henne har jo vært når hun er på farta med Dundar og kakler i vei, svarer seg selv, og han står der som et spørsmålstegn. Det er ufrivillig komikk, men også humør og en viss sjarm da. 

frrrrekkhetens nådegave 😅

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si jeg egentlig om forholdet til Silje og Delilah.. 

Man merker aldersforskjellen for å si det sånn

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaleidoskop skrev (8 timer siden):

Altså, jeg tenker at Dundar og annema utnytter hverandre like mye. Han vil til norhe, hun koser seg med en yngre flott mann, og digger oppmerksomheten hun får nå, pga deres forhold. Vinn, vinn for begge tenker jeg ✌🏻 mest for henne, da Dundar neppe får oppholdstillatelse 🤷🏼‍♀️

For alt vi vet kan jo Dundar ha 10 ulike "AnneMaer" fra ulike steder i verden. Alle kommer å besøker han, varter han opp, spanderer og sender han sikkert litt penger når de er hjemme også. Så lenge han er ung og lekker så er det jo en måte å forsørge seg på. 

• Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Beetlegirl91 skrev (1 time siden):
  Vis skjult innhold

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si jeg egentlig om forholdet til Silje og Delilah.. 

Man merker aldersforskjellen for å si det sånn

Håper egentlig at forholdet ryker før hun gjennomfører flytteplanene. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (2 minutter siden):

Delilah sa jo i forrige episode at hun var ung og burde ligge rundt. Hun er også respektløs og likegyldig til Silje hele tiden, frekk er hun og. Silje må være utrolig forelsket og inni boblen, for å ikke få med seg noe av dette. 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (36 minutter siden):

Enig!! Hun har altså tenkt å flytte dit med sønnen!!!? Og bo sammen med ei som fortsatt er et barn selv? 

• Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookie123 skrev (1 time siden):

Enig!! Hun har altså tenkt å flytte dit med sønnen!!!? Og bo sammen med ei som fortsatt er et barn selv? 

Helt utrolig at hun i det hele tatt vurderer å flytte når hun har barn.

• Liker 25
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...