Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

441 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

heavyheart skrev (25 minutter siden):

Tanker om hun fra Biri og den nigerianske prinsen?

Fullstendig over the top, spør du meg. :sjokkblå:

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurvetjofsa skrev (På 13.9.2023 den 15.34):

Er det noen som vet når den nye sesongen begynner? Jeg har blitt hekta 😂

Ny sesong 4 oktober 😄

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

heavyheart skrev (På 1.10.2023 den 8.27):

Går så det suser der har jeg sett. 🤰👶

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg klarer å se på det her altså! Han derre Benjamin er jo en slags ung variant av Jan.Sjøl om han er rensligere.  Jeg får vondt. Noe så kleint. Og Kristin irriterer meg mer enn noen gang. 

Mest av alt lurer jeg fortsatt på om alle de folka her har samtykkekompetanse 🥺 

Janet er så søt! Men det er litt vondt å se på, altså. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heavyheart skrev (På 1.10.2023 den 8.27):

Huff, hun irriterer meg. Og hvorfor snakker hun plutselig med afrikansk aksent? 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte spole over det meste med han nigerianske og hu norske. Makan til gladkristne som snakker sååå godt om seg selv og alt de gjør for andre osv. Blir bare vondt å se på. 

han unge som lekte dj og danset måtte jeg spole raskt forbi også

Kan ikke skjønne hvorfor de oppfører seg sånn på tv 🙈

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett på programmet på år og dag, men tenkte jeg måtte se nå 😃 
Kjenner Kristin fra før 😃 
Hun sa aldri at hun skulle til Afrika for å møte en mann, hun sa at hun skulle til Afrika og bli misjonær.
De er fine sammen da 😃 

Noen andre ting fra episoden:

1. Benjamin, han unge, han er så forelsket i forloveden fra Filippinene, det virket litt som han bygger hele livet sitt på forholdet med henne, det er ingenting galt i å være forelsket 😃Jeg er bare redd for at han kommer til å bli sånn obsessed på henne, at hele livet hans er henne. 
Han sa jo i episoden at han fant seg selv når de møttes for første gang.

2. Silje og hun fra USA, de hadde jo datet i flere år sa de. Hun ene var 34 og hun andre 22, det vil si at de datet når hun kanskje akkurat hadde fylt 18 og hun andre var 30 😅 Det virker rart å tenke på for meg.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Beetlegirl91 said:

1. Benjamin, han unge, han er så forelsket i forloveden fra Filippinene, det virket litt som han bygger hele livet sitt på forholdet med henne, det er ingenting galt i å være forelsket 😃Jeg er bare redd for at han kommer til å bli sånn obsessed på henne, at hele livet hans er henne. 
Han sa jo i episoden at han fant seg selv når de møttes for første gang.

2. Silje og hun fra USA, de hadde jo datet i flere år sa de. Hun ene var 34 og hun andre 22, det vil si at de datet når hun kanskje akkurat hadde fylt 18 og hun andre var 30 😅 Det virker rart å tenke på for meg.

Det med Silje og amerikaneren tenkte jeg og på, den ene er 22 og den andre 34 med barn. Har de snakket sammen i flere år vil det si at den ene var under 20 og hvor interessant er det da for hen med en voksen dame med barn? Veldig rart.

Kristin og nigerianeren spoler jeg over, men han Benjamin... Djesus christ. Hva i alle DAGER ser hun i ham? Hun er pen, smart og ser ut til å ha gode sosiale antenner. Han derimot...

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere ikke glemme at han Benjamin bare er en ung gutt enda uten særlig livserfaring. Gutten er forelsket, og de fleste vet jo hvordan forelskelser kan føles når man er så ung. Gi han noen år til på baken, så tror absolutt det blir kar av han. Han virket snill og god, og det gjorde hun også. Om det varer er ikke godt å si, men søte sammen var de. 

• Liker 14
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg syns det var vondt å se hun kristne og nigerianeren ri langs stranden, Hesten hans var helt avmagret. Han dasket den for å få opp farten, hun smilte og lo. Jeg syns det var fælt.

• Liker 23
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 10/1/2023 at 8:27 AM, heavyheart said:

Meget spesiellle begge to. Ser ut som kristendommen og gud har gått dem helt til hodet og vel så det - på en usunn måte.

Så må jeg innrømme at stusser over at hun prater "african-english" 🙈😅

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Nafiaa said:

Nå må dere ikke glemme at han Benjamin bare er en ung gutt enda uten særlig livserfaring. Gutten er forelsket, og de fleste vet jo hvordan forelskelser kan føles når man er så ung. Gi han noen år til på baken, så tror absolutt det blir kar av han. Han virket snill og god, og det gjorde hun også. Om det varer er ikke godt å si, men søte sammen var de. 

Jeg har en helt annen oppfatning av Benjamin. Jeg synes han virker litt skremmende. Han er typen som kan klikke i vinkel om forloveden ikke gjør eller er som han vil og sier hun skal være. 

Dette er kun min personlige mening, og ingen fasit. Han kan være en engel for alt jeg vet.

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke tekstet på tv skjermen i går. Så jeg slapp å skjønne alt mohobiiiho på Kristin og han. Var litt deilig kjente jeg. Samtidig så skjønte jeg ingenting av hva de andre utenlandske bablet om heller.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Mollebolle skrev (14 minutter siden):

Jeg har en helt annen oppfatning av Benjamin. Jeg synes han virker litt skremmende. Han er typen som kan klikke i vinkel om forloveden ikke gjør eller er som han vil og sier hun skal være. 

Dette er kun min personlige mening, og ingen fasit. Han kan være en engel for alt jeg vet.

Sånn tenkte jeg også. Han virket jo helt besatt, jo. Og så intens. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant bare den fra usa i går...har den norske startet og på hvilken kanal? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duff skrev (10 timer siden):

Hvor er Benjamin fra egentlig? Han snakket en blanding av sørlandsk og moisk

Spot on. Han er vel opprinnelig fra Kristiansand, men de har bodd på Moi ganske lenge. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (50 minutter siden):

Jeg fant bare den fra usa i går...har den norske startet og på hvilken kanal? 

Jeg ser det på Discovery+, men regner med at dette går på samme kanal som amerikanske og engelske 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...