Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

440 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Hvitstrietapet skrev (4 minutter siden):

Jeg visste ikke at det huset var midlertidig før det kom frem her. Fordi han hadde sagt det i en artikkel. I tvserien sa han det ikke, han presenterte det som noe han var stolt og tilfreds med, og det er noe å tenke på. At for ham er dette helt greit, og tydeligvis ikke noe han stresser med eller ville forklare at bare var nå. 

Eiendommen kan en alltids gjøre noe med, og selv om han sikkert er snill, så har holdninga hans så langt vist at han ikke tenker så mye på hva andre har behov for enn han selv. Hun har en sønn som skal komme og bo der med de, uten vann, hvor de spiser frokost i uteklær og huset ser ut som det skal ramle sammen. Så jeg forstår ikke hvorfor han sover rolig om natta, eller dagen, når han ikke jobber. 

Han synes nok sjøl at det er kjempeflott. Det er det som er problemet. Manglende boevne og manko på antenner. 

• Liker 14
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

CrazyCatLady2500 skrev (2 minutter siden):

Han synes nok sjøl at det er kjempeflott. Det er det som er problemet. Manglende boevne og manko på antenner. 

Ja, du oppsummerte det, det er hva det er og han trenger kanskje ikke bedre, dessverre. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt uvel av dette programmet nå. Så mye utnyttelse fra mange og så snakkes det om kjærlighet… De som søker lykken med norske partnere, kunne like gjerne vært sammen med hvem som helst med norsk statsborgerskap. 

• Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (59 minutter siden):

Jeg blir helt uvel av dette programmet nå. Så mye utnyttelse fra mange og så snakkes det om kjærlighet… De som søker lykken med norske partnere, kunne like gjerne vært sammen med hvem som helst med norsk statsborgerskap. 

Men hvem utnytter hvem? Kanskje hverandre. 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (33 minutter siden):

Men hvem utnytter hvem? Kanskje hverandre. 

Ja, det kan du si. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ascorbinsyre skrev (41 minutter siden):

Jeg har sett noen episoder i denne serien og den gjør inntrykk. Det er jo flere ungkarer, gjerne på bygda, som finner seg ei dame fra Thailand eller Filipinene som ønsker seg ut av fattigdom. Noen ganger med hell og noen ganger ikke fullt så vellykket. Men hun Kristin, flott dame med god utdannelse og jobber som rådgiver i NAV. Hva er det som er så attraktivt med en lutfattig uteligger fra Nigeria? Som tømmer kontoen hennes, agerer som storkar på markedet og betaler mer en selger forlanger med hennes penger. Nei, nei, nei Kristin dette ender ikke bra. Og hva med omdømmet ditt som rådgiver i NAV?

Det omdømmet er loooong gone!!! 

• Liker 17
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (15 timer siden):

Han er jo ikke akkurat ung og lovende. Ville ikke vært utenkelig at foreldrene hans var borte. Selv er jeg i midten av 30 årene, og er den eneste av mine venninner som ikke har fått noe forskudd på arv via besteforeldre, så jeg tok med i beregningen her at det mest sannsynlig har dryppet noen kroner på han.

Uansett er han en mann i arbeid, som over så mange år burde ha mulighet til en annen bostandard. Her handler det nok bare om en skikkelig gnien og uhygenisk fyr.

Leste i et kommentarfelt (med mye negative kommentarer om boforholdene til Jan) fra ei som kjenner han at han bodde i en fin leilighet i Oslo med sin tidligere samboer. Etter bruddet lot han exen beholde leiligheten, mens han flyttet midlertidig inn i rønna. Hun tagget Jan som takket for støtten. Han er nok en type som ikke bryr seg om standard, men når han får ei dame i hus og etterhvert et barn så er det på tide å finne noe bedre og med vanlig norsk standard som innlagt vann og bad som minstekrav, for den rønna er etter mitt syn ulevelig.

Endret av K_mb
  • Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (6 minutter siden):

Leste i et kommentarfelt (med mye negative kommentarer om boforholdene til Jan) fra ei som kjenner han at han bodde i en fin leilighet i Oslo med sin tidligere samboer. Etter bruddet lot han exen beholde leiligheten, mens han flyttet imidlertidig inn i rønna. Hun tagget Jan som takket for støtten. Han er nok en type som ikke bryr seg om standard, men når han får ei dame i hus og etterhvert et barn så er det på tide å finne noe bedre og med vanlig norsk standard som innlagt vann og bad som minstekrav, for den rønna er etter mitt syn ulevelig.

Jeg går ut fra at han ikke hadde barn med eksen. Veldig snilt, men fullstendig hodeløst å ikke kreve deling. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakaoen skrev (På 7.4.2023 den 22.31):

Det er lov å le istedenfor.. :ler: 🙈

Ja😂😂😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (På 31.3.2023 den 12.47):

Siterer bare meg selv, da jeg har noe å tillegge: ifølge intervju med KK sier Jan at denne boligen låner han av sin far, midlertidig , for å kunne spare opp penger. 
Så dere skal nok se det blir både innedo og pene bilder på veggene i en ny bolig om ikke altfor lenge. 

Ser flere er så skråsikre på at dette er typisk en litt gjerrig mann med mye penger i banken. Det jeg ser er typisk en mindre begavet mann med evig lønnstrekk, sannsynligvis lav lønn og for dum til å be om lønnsforhøyelse. 

• Liker 23
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nafiaa skrev (På 12.4.2023 den 17.15):

Jeg ble satt ut, litt gjerrig synes jeg. Greit nok at Fretex er fint på mange måter, men virkelig liksom? Shopping på Fretex første shoppingturen i Norge? Jeg synes han kunne unnet Janet helt nye klær i første omgang, så kan man eventuelt supplere med Fretex videre 🤷‍♀️  

Ikke sant. Fint med gjenbruk, men ja, som du sier. 😅

Kunne kostet på seg og henne noe ordentlig og fint i første omgang, men jeg tror han har så enkel tankegang at han ikke er gjerrig engang. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

luna1 skrev (12 timer siden):

Ser flere er så skråsikre på at dette er typisk en litt gjerrig mann med mye penger i banken. Det jeg ser er typisk en mindre begavet mann med evig lønnstrekk, sannsynligvis lav lønn og for dum til å be om lønnsforhøyelse. 

Det er mitt inntrykk også. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CrazyCatLady2500 skrev (1 time siden):

Det er mitt inntrykk også. 

Fytti grisen så stygt dere snakker om andre mennesker! 

• Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin fremstår fullstendig hjernevasket og skrullete. Austin fridde etter en halv dag og de giftet seg 9 dager etter at de møttes. Altså, da blinker varsellampene kraftig hos de fleste! 

• Liker 43
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jolanda skrev (31 minutter siden):

Kristin fremstår fullstendig hjernevasket og skrullete. Austin fridde etter en halv dag og de giftet seg 9 dager etter at de møttes. Altså, da blinker varsellampene kraftig hos de fleste! 

Siden de begge to er dypt, nesten sykelig religiøse, tror jeg de giftet seg kun for å kunne ligge sammen. Sorry! 🙄

• Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flowery skrev (1 time siden):

Seriøst? Ser vi i neste episode at Jan slår ihjel mus med hammer? 😱😩

Hvis det stemmer, bekrefter det vel bare noen av fordommene som er blitt kommentert i tråden tidligere. 😩

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

luna1 skrev (15 timer siden):

Jeg aner ikke grunnen til at han har lite penger, men han betalte 9000 i husleie tidligere og da var det ikke mye igjen sa han

https://www.kk.no/underholdning/jeg-vet-veldig-godt-at-hun-ikke-er-her-for-pengene-mine/78894339

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jolanda skrev (3 timer siden):

Han fridde etter en halv dag og ba om penger første dag. Nigeriasvindel hadde jeg tenkt, og blokk.

• Liker 35
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...