Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

441 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Gjest Chroma

Dundar er skikkelig useriøs! Hvis jeg hadde planlagt og ønsket å flytte til Frankrike for godt, hadde jeg da prioritert å lære meg språket så fort som mulig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Chroma skrev (1 minutt siden):

Dundar er skikkelig useriøs! Hvis jeg hadde planlagt og ønsket å flytte til Frankrike for godt, hadde jeg da prioritert å lære meg språket så fort som mulig! 

Han har nok aldri lært noe fremmedspråk og vet kanskje ikke hvordan han skal gripe det an. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårligbrukernavn skrev (15 minutter siden):

Enig ang Siri og Emason. Jeg må også si jeg ble svært imponert over hvordan hun taklet den "seremonien"/mottakelsen hun fikk da de kom til der moren til Emason bodde. Jeg hadde gått rett i akutt systemsvikt. :P 

Hun har tross alt møtt dem før og kjenner dem allerede 🙂 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (12 timer siden):

Dundar blir små irritert.. føler han blir sliten av å måtte late som han er "på" hele tiden. Å så tv kamera på slep. Det hadde jeg å blitt, vis jeg skulle ha latet som jeg var interessert og forelsket i en person. Som egentlig ikke interesserer meg mere enn en venn. Klarer ikke å se ekte kjærlighet  fra han. Hva gjør man ikke for fri billett inn til Norge? Det eneste han ikke skjønte, er vel at det tar flere år. Om det i hele tatt skjer? 

Å hva med Anne Ma den dagen han vil skilles.. hun kommer til å få en alvorlig psykisk knekk. var det verdt all strevet i disse årene for å få han inn i Norge?

Han hadde vel uttalt sist de hadde 30 dager sammen,  at det var for lenge uten å jobbe. Klart det.. Det er som barnehage foreldre som gruer seg, å vet ikke hvordan en skal holde ut til sommerferie med sine egne barn i 3 -4 uker. Sånn er det med Dundar å når Anne Ma kommer i 20 - 30 dager.

Spoiler

I den nyeste episoden syns jeg det ser ut som han faktisk har aversjoner mot henne... Trist å si, men av ansiktsuttrykket så det liksom ut som han bare "eew" liksom. 😕 Syns egentlig AnneMa er litt søt, så får vondt av henne når jeg tenker på hvordan det vil bli om han faktisk får komme til Norge og knuser hjertet hennes. Samtidig lever vi i en verden der man har alle forutsetninger for å inneha nødvendig kritisk sans overfor situasjoner som den mellom henne og Dundar...

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfluen skrev (Akkurat nå):

Hun har tross alt møtt dem før og kjenner dem allerede 🙂 

For meg virket det som hun ble veldig overrasket og synes det var litt ubehagelig. Hun kommenterer jo noe til Emason om at han kunne sagt noe eller noe sånt, men så svarer vel han noe a la at han ikke visste hvordan det ville foregå eller noe sånt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chroma skrev (5 minutter siden):

Duolingo fungerer nok veldig mye bedre til å lære språk enn å ha AnneMa som lærer på dårlig engelsk/halvveis norsk.Han skjønner ikke engang grunnleggende engelsk, jeg fatter ikke at de klarer å kommunisere på noen som helst måte.

Endret av Fotballfluen
  • Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fotballfluen skrev (Akkurat nå):

Duolingo funkerer nok veldig mye bedre til å lære språk enn å ha AnneMa som lærer på dårlig engelsk/halvveis norsk.Han skjønner ikke engang grunnleggende engelsk, jeg fatter ikke at de klarer å kommunisere på noen som helst måte.

Med det sagt hadde det vært interessant å se om de fortsatt hadde hatt med hverandre å gjøre om/når de faktisk kommer til et punkt der de kan kommunisere skikkelig med hverandre (men det føles veeeeeeldig langt unna, om det noen gang skjer i det hele tatt).

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårligbrukernavn skrev (25 minutter siden):

Med det sagt hadde det vært interessant å se om de fortsatt hadde hatt med hverandre å gjøre om/når de faktisk kommer til et punkt der de kan kommunisere skikkelig med hverandre (men det føles veeeeeeldig langt unna, om det noen gang skjer i det hele tatt).

Om hun var tyrkisk hadde han ikke sett to ganger på henne.

• Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårligbrukernavn skrev (40 minutter siden):

For meg virket det som hun ble veldig overrasket og synes det var litt ubehagelig. Hun kommenterer jo noe til Emason om at han kunne sagt noe eller noe sånt, men så svarer vel han noe a la at han ikke visste hvordan det ville foregå eller noe sånt.

Ble nok sagt litt for spøk. Hun har bodd og jobbet i Tanzania i flere år og kjenner jo familien hans fra før. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårligbrukernavn skrev (1 time siden):

Enig ang Siri og Emason. Jeg må også si jeg ble svært imponert over hvordan hun taklet den "seremonien"/mottakelsen hun fikk da de kom til der moren til Emason bodde. Jeg hadde gått rett i akutt systemsvikt. :P 

Samme her , synes hun tok den så bra 🥰 Men virker også så ekte og godt der forholdet , og at hun er virkelig elsket av sin nye familie 🥰Synes det er skikkelig rørende 😊👍🏻

• Liker 10
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvinneguide skrev (12 timer siden):

Jeg forstår ikke at Annema skal lære han norsk via engelsk, for han kan allerede ikke engelsk. 

Jeg har tenkt det samme . Lurer på om det er litt sånn at det bare automatisk blir at ho slår over til engelsk, fordi det er hennes andre språk . Jeg måtte ta meg i å gjøre de samme da jeg skulle kommunisere med en ukrainer for litt siden. Jeg slo om til engelsk da han ikke forsto på norsk , men han kunne ikke et kvekk engelsk . Og det viste jeg . Glemte meg et par ganger , ble språk app for å komme fram til poenget . Og må si jeg stusser litt over mangelen på bruk av det i Dunar og Annema sitt tilfelle . De kunne kanskje lært litt begge to da 🙈 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårligbrukernavn skrev (2 timer siden):
  Skjul innhold

I den nyeste episoden syns jeg det ser ut som han faktisk har aversjoner mot henne... Trist å si, men av ansiktsuttrykket så det liksom ut som han bare "eew" liksom. 😕 Syns egentlig AnneMa er litt søt, så får vondt av henne når jeg tenker på hvordan det vil bli om han faktisk får komme til Norge og knuser hjertet hennes. Samtidig lever vi i en verden der man har alle forutsetninger for å inneha nødvendig kritisk sans overfor situasjoner som den mellom henne og Dundar...

Spoiler

Med den sterke personligheten Annema har, hun er så ei livlig dame, ser jeg for meg at hun ville ha trivdes best med en like livlig fyr på hennes egen alder som hun kan ha varierte og innholdsrike samtaler med, for hun virker til å ha ganske sterke meninger og synspunkt på ting, og det måtte ha vært givende med en mann på samme nivå? Dele humor, snakke om aktuelle saker etc etc.

• Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (49 minutter siden):
  Skjul innhold

Med den sterke personligheten Annema har, hun er så ei livlig dame, ser jeg for meg at hun ville ha trivdes best med en like livlig fyr på hennes egen alder som hun kan ha varierte og innholdsrike samtaler med, for hun virker til å ha ganske sterke meninger og synspunkt på ting, og det måtte ha vært givende med en mann på samme nivå? Dele humor, snakke om aktuelle saker etc etc.

Spoiler

Skjønner hva du mener, men jeg er ikke enig. Med en livspartner som er like livlig og pratsom som hun selv hadde hun ikke kommet til like mye som nå, med Dundar så kan hun stå for 90% av samtalen selv. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fotballfluen skrev (56 minutter siden):
  Skjul innhold

Skjønner hva du mener, men jeg er ikke enig. Med en livspartner som er like livlig og pratsom som hun selv hadde hun ikke kommet til like mye som nå, med Dundar så kan hun stå for 90% av samtalen selv. 

Samme tenker jeg.

Endret av dårligbrukernavn
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfluen skrev (55 minutter siden):
  Skjul innhold

Spoiler

Sant, men mottaker skjønner ikke tre ord engang, så man kan like gjerne bare snakke til en hund. 

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
Boetica skrev (11 timer siden):

Han har nok aldri lært noe fremmedspråk og vet kanskje ikke hvordan han skal gripe det an. 

Nei, men hvis han skal være så tafatt at han ikke engang finner ut hvordan han kan lære seg engelsk eller norsk, så kommer han heller ikke til å få oppholdstillatelse i Norge. De klarer jo ikke engang å snakke sammen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Aragon skrev (12 timer siden):

Jeg har tenkt det samme . Lurer på om det er litt sånn at det bare automatisk blir at ho slår over til engelsk, fordi det er hennes andre språk . Jeg måtte ta meg i å gjøre de samme da jeg skulle kommunisere med en ukrainer for litt siden. Jeg slo om til engelsk da han ikke forsto på norsk , men han kunne ikke et kvekk engelsk . Og det viste jeg . Glemte meg et par ganger , ble språk app for å komme fram til poenget . Og må si jeg stusser litt over mangelen på bruk av det i Dunar og Annema sitt tilfelle . De kunne kanskje lært litt begge to da 🙈 

Hvilken språkapp brukte du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chroma skrev (13 timer siden):

Så enig. Virker jo ikke som han har prøvd noe som helst å lære seg norsk den tida som har gått. Heller ikke engelsk, for han kan jo ikke det heller. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskermenn skrev (36 minutter siden):

Hvilken språkapp brukte du?

Dette lurer jeg også på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nosha virket pinlig berørt ut av Alicia. Jeg fikk faktisk vondt av ham da hun skulle få frem at de hadde hatt sex om natten, og at afrikanske menn var store nedentil. Jeg er skrå sikker at han spør seg selv om hva som er galt med henne når hun sier det, det er som om han trenger litt ekstra tid til å samle seg før han svarer. 

Hun er ganske så fælt egentlig. 

Han minner meg om ett barn som aksepterer alt det en overgriper gjør med ham fordi overgriperen har lovet ham noe som gjør at det er verdt det.

• Liker 24
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...