Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

441 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Uff, her ble vi begge ille berørt av å se Noosa og Alicia. Nesten så tv-produksjonen burde beskyttet dem. 

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Moth-Ear-Earth
Ænema skrev (10 timer siden):
  Skjul innhold

stakkars hun som skal til nittedal. er jo ikke noe bedre livsstil i norge enn der nede. utedo og kaldt som f.

Spoiler

We can sit together..take a shit together 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moth-Ear-Earth skrev (1 minutt siden):
  Vis skjult innhold

We can sit together..take a shit together 😆

:hoho:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dunder har i alle fall ikke brukt «ventetiden» på å lære seg bedre engelsk eller norsk 😅

Det virker nesten som de forstår hverandre mindre enn før? 
Rart de som par ikke har fokuset på det, siden udi har kommentert at de ikke kommuniserer sammen.. 

fikk «mamma» vibber når hun snakker om Fotball turen, ikke ei som skulle på kjæreste tur ..

• Liker 30
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cyndaquil skrev (På 21.3.2023 den 11.19):

Kristin er en nydelig dame, men litt spesiell hvor kristen og godtroende hun er. Hun er ikke oppvokst som kristen så min teori er at hun må ha opplevd noe veldig trumatisende der hun og grunnsteine i henne ble helt knust . Mange finner da trøst i religion og blir da ekstrem innenfor religion 

MEN han typen hennes virker i alle fall hyggelig . Men tror motivasjon hans i starten ikke vær kjærlighet, men desperasjon av fattigdom. Syns synd på han da å leve så fattig 

Siri og Emason digger jeg og har troa på ❤️

AnneMa, altså jeg misunner selvbildet hennes og gløden og initiativet . Kul flott dame, men tror ikke dundar elsker henne 

alicia, er altfor godtroende. Nosa ønsker et nytt liv, ikke henne..

savner Tore og Richel ❤️

Egentlig syns jeg ikke noe om å spekulere i slikt, og disse to er enda verre egentlig, men også påfallende mange som blir ekstremt religiøse ifbm disse: Rusbehandling (erstatter narkotika/medisiner/alkohol med religion) og fengselsopphold (noen blir "frelst" og velger seg et nytt religiøst liv for å komme ut av kriminaliteten - og det er sikkert forlokkende å så syndsforlatelse også i den sammenheng. 😛 Viktig å presisere: Jeg sier ikke at jeg tror at Kristin har vært rusavhengig eller sittet i fengsel altså - jeg mener det helt generelt. Ensomhet kan også være en grunn til at en del oppsøker religiøse fellesskap. Ikke for det - mennesker er flokkdyr og har instinkter og ønske om å føle tilhørighet, så det trenger ikke være sååå hokus pokus heller, men enig i at hun virker riiimelig ekstrem. Må innrømme at jeg fniste litt da de ba før de skulle gå forbi krokodillene i gårsdagens episode. Hehe.

**Marshmallow** skrev (2 timer siden):

Dunder har i alle fall ikke brukt «ventetiden» på å lære seg bedre engelsk eller norsk 😅

Rart de som par ikke har fokuset på det, siden udi har kommentert at de ikke kommuniserer sammen.. 

fikk «mamma» vibber når hun snakker om Fotball turen, ikke ei som skulle på kjæreste tur ..

Det reagerer jeg også på... Syns også det virker som han blir småirritert når han ikke forstår henne... 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårligbrukernavn skrev (6 timer siden):

Egentlig syns jeg ikke noe om å spekulere i slikt, og disse to er enda verre egentlig, men også påfallende mange som blir ekstremt religiøse ifbm disse: Rusbehandling (erstatter narkotika/medisiner/alkohol med religion) og fengselsopphold (noen blir "frelst" og velger seg et nytt religiøst liv for å komme ut av kriminaliteten - og det er sikkert forlokkende å så syndsforlatelse også i den sammenheng. 😛 Viktig å presisere: Jeg sier ikke at jeg tror at Kristin har vært rusavhengig eller sittet i fengsel altså - jeg mener det helt generelt. Ensomhet kan også være en grunn til at en del oppsøker religiøse fellesskap. Ikke for det - mennesker er flokkdyr og har instinkter og ønske om å føle tilhørighet, så det trenger ikke være sååå hokus pokus heller, men enig i at hun virker riiimelig ekstrem. Må innrømme at jeg fniste litt da de ba før de skulle gå forbi krokodillene i gårsdagens episode. Hehe.

Det reagerer jeg også på... Syns også det virker som han blir småirritert når han ikke forstår henne... 

Dundar blir små irritert.. føler han blir sliten av å måtte late som han er "på" hele tiden. Å så tv kamera på slep. Det hadde jeg å blitt, vis jeg skulle ha latet som jeg var interessert og forelsket i en person. Som egentlig ikke interesserer meg mere enn en venn. Klarer ikke å se ekte kjærlighet  fra han. Hva gjør man ikke for fri billett inn til Norge? Det eneste han ikke skjønte, er vel at det tar flere år. Om det i hele tatt skjer? 

Å hva med Anne Ma den dagen han vil skilles.. hun kommer til å få en alvorlig psykisk knekk. var det verdt all strevet i disse årene for å få han inn i Norge?

Han hadde vel uttalt sist de hadde 30 dager sammen,  at det var for lenge uten å jobbe. Klart det.. Det er som barnehage foreldre som gruer seg, å vet ikke hvordan en skal holde ut til sommerferie med sine egne barn i 3 -4 uker. Sånn er det med Dundar å når Anne Ma kommer i 20 - 30 dager.

• Liker 20
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eleaelea skrev (5 minutter siden):

Dundar blir små irritert.. føler han blir sliten av å måtte late som han er "på" hele tiden. Å så tv kamera på slep. Det hadde jeg å blitt, vis jeg skulle ha latet som jeg var interessert og forelsket i en person. Som egentlig ikke interesserer meg mere enn en venn. Klarer ikke å se ekte kjærlighet  fra han. Hva gjør man ikke for fri billett inn til Norge? Det eneste han ikke skjønte, er vel at det tar flere år. Om det i hele tatt skjer? 

Å hva med Anne Ma den dagen han vil skilles.. hun kommer til å få en alvorlig psykisk knekk. var det verdt all strevet i disse årene for å få han inn i Norge?

Han hadde vel uttalt sist de hadde 30 dager sammen,  at det var for lenge uten å jobbe. Klart det.. Det er som barnehage foreldre som gruer seg, å vet ikke hvordan en skal holde ut til sommerferie med sine egne barn i 3 -4 uker. Sånn er det med Dundar å når Anne Ma kommer i 20 - 30 dager.

30 dager uten betalt ferie betyr også økonomisk ruin. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bulsara
**Marshmallow** skrev (8 timer siden):

Enig.

Annema sier hun er en god lærer. Jeg som norsk forstår knapt hva hun prater om. Entall, flertall….. alt med bløøøde konsonanter med utydelig uttale(ikke noe galt med Arendal dialekt, bare hennes utydelighet)

Dundar kunne med stor Fordel prioritert å lære seg språk i ventetiden. Om ikke norsk, så i det minste engelsk. Det blir nesten bare mer mat til UDIs avslag de scene vi ser mellom dem 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (15 minutter siden):

30 dager uten betalt ferie betyr også økonomisk ruin. 

Og det gjelder tydeligvis for begge to mtp hennes konkurs. Kanskje hun burde være hjemme og jobbet, istedet for å være 30 dager i Tyrkia. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes AnneMa lurer Dundar. Hun fikk en tolk til å oversette til han og da sa hun at advokaten hadde sagt at han var sikker på at han fikk komme til Norge.

Den sjansen er bortimot null, så det har ikke advokaten sagt. 

• Liker 24
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Jeg omtrent daua når han fyren viste frem den dobbel utedassen og foreslo så og si en date på den.

Angående annema og dundar så kom det vel frem at annema har hatt slike ekteskap før, eller tar jeg feil? Udi ser vel på den delen.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vel kanskje vært det smarteste om AnneMa tok med seg Alicia slik at de sammen kunne dra til Fevik og hente seg en fyr hver der.. :hoho:

Og bare måten Nosak er så sykt fascinert over E18 fremfor den overkåte ( 🙈 ) dama som sitter klint inntil han og søker kontakt :ler: 

• Liker 24
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

**Marshmallow** skrev (9 timer siden):

Jeg forstår ikke at Annema skal lære han norsk via engelsk, for han kan allerede ikke engelsk. 

• Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kvinneguide skrev (10 timer siden):

Jeg forstår ikke at Annema skal lære han norsk via engelsk, for han kan allerede ikke engelsk. 

Den språkopplæringa 😂 med egentegnet strekmann 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er imponert over hvor god norsk Lenin har lært seg. I motsetning til Dundar som ikke prøver en gang 😂

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (20 minutter siden):

Den språkopplæringa 😂 med egentegnet strekmann 

Fantastisk.....morsomt 😂 Mannen kan ikke engelsk engang, språkopplæringa er helt krise 🙈 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nosak har det gøy med varmt og kaldt vann i springen… jeg kan på en måte skjønne begeistringen og prosjektet hans… hun stakkar, er helt i drømmeland. 
Han som har reist til Equador virker en smule dramatisk. Spørs om han kommer til å sabotere opplegget med han søte Lenin. 
Jeg har troa på Siri og Emason. De har så god utstråling begge to 🥰

• Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig ang Siri og Emason. Jeg må også si jeg ble svært imponert over hvordan hun taklet den "seremonien"/mottakelsen hun fikk da de kom til der moren til Emason bodde. Jeg hadde gått rett i akutt systemsvikt. :P 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overrasket over at Annema mener at tann-tenner, hår ol. er det Dundar bør begynne å lære seg. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marleah skrev (1 minutt siden):

Overrasket over at Annema mener at tann-tenner, hår ol. er det Dundar bør begynne å lære seg. 

«kne» er det han skal lære seg aller først 🦵

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...