Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

441 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Nosa vil da vel få avslag på å komme til NOrge han også, kan da ikke være noe som helst forskjell der, tenker i forhold til at Dundar har fått avslag.

Jeg har mye mindre trua på dette forholdet enn jeg har på AnneMa og Dundar altså

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Moth-Ear-Earth
tonebelinda skrev (24 minutter siden):

Nosa vil da vel få avslag på å komme til NOrge han også, kan da ikke være noe som helst forskjell der, tenker i forhold til at Dundar har fått avslag.

Jeg har mye mindre trua på dette forholdet enn jeg har på AnneMa og Dundar altså

Er faktisk enig,og det sier en del. Nosak sa til og med i en episode at "it's a great idea" når han snakket om å gifte seg og komme til Norge. Han prøver ikke å late som noe annet engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flowery skrev (På 2.11.2022 den 14.20):

Dundar og AnneMa må ha sesong 53 og 54 hvis det noen gang skal bli vist at han kommer til Norge. 🙄

Får for hennes del håpe at han får komme før hun tar kvelden, og han ikke bare ender med å sitte igjen alene her med hus og hjem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakaoen skrev (3 timer siden):

Han kommer til å slite hardt med å implementere moten sin her i Kristiansand. Synes jeg ser alle kidsa i byen fly rundt med hver sin «sopp hvor lufta har gått ut» hatt :ler:

Du vi hadde eeelsket det på Sørlandet 😂

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duff skrev (11 timer siden):

Man er rimelig lost i kjærligheten når man er villig til å bli sett med noe slikt på, noe så totalt uten mening 😂

Kommer til å selge i Norge den designen der😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvitstrietapet skrev (2 timer siden):

Ser Danmark har sin egen versjon, er bare et par epsioder ute, men ser ut til å bli litt av hvert der..! 

Hvilken kanal ser du det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oizann skrev (3 timer siden):

Discovery+

Kan den danske versjonen sees på fem eller en annen "ikke-betal-kanal"? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitstrietapet skrev (9 timer siden):

Ser Danmark har sin egen versjon, er bare et par epsioder ute, men ser ut til å bli litt av hvert der..! 

Jeg har laget egen tråd om den danske versjonen. Kan bli litt drama der! 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (På 4.11.2022 den 8.49):

Han er i Norge nå. Var en artikkel om de i Fevennen for noen uker siden. Men jeg har ikke observert noen rare hatter i sentrum enda :ler: 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duff skrev (På 4.11.2022 den 10.49):

Du vi hadde eeelsket det på Sørlandet 😂

:hoho: Hadde piffa godt opp! Han hadde sikkert kost seg på Skeive Sørlandsdager 🤪

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff jeg syns det er så fælt med å si hadet på flyplasser, har opplevd det alt for mange ganger selv og det gjør så inni helvete vondt bestandig. Så føler virkelig med de når de må skilles og når de passer så godt sammen... Har kjent på samme følelse av håpløshet med å få noen hit og skaffe seg jobb i Norge. Altså når ikke Hatti klarte å få seg jobb som er ung og lovende så kan man jo tenke seg hvordan det kan være for en kar i slutten av 30 årene f.eks. Det ødelegger det meste at man ikke kan klare å skaffe seg jobb i dette landet. Nei forferdelig episode. Er så vondt å si hadet til noen man er glad i... helt grusomt spesielt på en flyplass. Og skulle gå inn og prøve å holde gråt og følelser under kontroll er så mentalt tøft... begynner bare å grine bare jeg tenker på det. :cry3:

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vampyrina skrev (6 timer siden):

Jeg har laget egen tråd om den danske versjonen. Kan bli litt drama der! 

Takk, da ses vi der :helen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (3 timer siden):

Huff jeg syns det er så fælt med å si hadet på flyplasser, har opplevd det alt for mange ganger selv og det gjør så inni helvete vondt bestandig. Så føler virkelig med de når de må skilles og når de passer så godt sammen... Har kjent på samme følelse av håpløshet med å få noen hit og skaffe seg jobb i Norge. Altså når ikke Hatti klarte å få seg jobb som er ung og lovende så kan man jo tenke seg hvordan det kan være for en kar i slutten av 30 årene f.eks. Det ødelegger det meste at man ikke kan klare å skaffe seg jobb i dette landet. Nei forferdelig episode. Er så vondt å si hadet til noen man er glad i... helt grusomt spesielt på en flyplass. Og skulle gå inn og prøve å holde gråt og følelser under kontroll er så mentalt tøft... begynner bare å grine bare jeg tenker på det. :cry3:

Hun har fått seg jobb og flyttet til Norge nå da 🙂

• Liker 7
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Vill bringebær skrev (14 minutter siden):

Hun har fått seg jobb og flyttet til Norge nå da 🙂

Oi det var nå godt å høre. Liker de to der så de har jeg bare godt å si om ut fra det jeg har sett på tv da. 

• Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakaoen skrev (På 27.10.2022 den 15.57):

Og ikke minst reaksjonen til Dundar når ho prøver å beskrive å være barnslig med: I have child in my stomache.. :hoho: 

Da måtte jeg også le litt 😂😂 Han så skrekkslagen ut noen sekunder der 😂

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakaoen skrev (11 timer siden):

Han er i Norge nå. Var en artikkel om de i Fevennen for noen uker siden. Men jeg har ikke observert noen rare hatter i sentrum enda :ler: 

Han er vel her på turistvisum. Så må nok ut innen 3 mnd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (På 5.11.2022 den 22.24):

Han er vel her på turistvisum. Så må nok ut innen 3 mnd

Stemmer.. men det er vel mer enn det Dundar har fått oppleve :ler: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...