Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

441 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Vill bringebær skrev (8 timer siden):

Fordi han ble svindlet av en mann han stolte på og mistet alle pengene, mener jeg han sa i en episode🤭

Skeptisk......

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vill bringebær skrev (8 timer siden):

Fordi han ble svindlet av en mann han stolte på og mistet alle pengene, mener jeg han sa i en episode🤭

men da kan han jo bare designe nye klær og selge de på sitt gode navn og rykte 😛 så renner penga inn igjen..

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertestein skrev (10 timer siden):

Slik jeg forstod det så hadde han vært voldelig og hun sa en setning om at kjæresten skal man stole på «ikke bli drept», og postet noen bilder av blåmerker og sår på fingre/arm. Også sa hun noe om at hun hjalp han ut av landet slik at han slapp evt sone en dom på 18 år.

Men hun ville jo ha han inn igjen via spleis og en jobb som han allerede hadde fått som sesongarbeider, det var en siste måte å få han inn igjen siden hun ikke hadde penger selv til gjenforening eller noe annet. Hun trengte penger for å kunne fly han tilbake hit og jobbe i sommer for da kunne de være sammen fortsatt. Spleisen var kommet til mellom 6-7 tusen da jeg så den via en link her inne.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye fra hun Josefine tror jeg er oppspinn, altså, når du begynner å snakke om 18 år, og viser fram noen blåmerker. 

Men kanskje en grei måte og få sympati og omsorg, når forholdet ikke gikk som de trodde i starten. 

• Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duff skrev (På 29.10.2022 den 15.08):

Hun prøver jo å motivere han til å slutte.

Jeg håper hun lykkes i det 🫶

Mannen min røyker også, ikke like mye som Tore, men jeg har mange ganger prøvd å få han ikke til å slutte, men trappe litt ned. Og jeg har ikke lyktes. 😞 Han er verdens snilleste og godeste og man kan snakke med han om alt, det finnes ikke noe som han ikke vil gjøre for meg, men når det gjelder røyk, det går bare ikke. Jævla røyk ass! 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ænema skrev (10 timer siden):

men da kan han jo bare designe nye klær og selge de på sitt gode navn og rykte 😛 så renner penga inn igjen..

Nei, nå må ikke du dra logikk og sunn fornuft inn i dette, da blir alt ødelagt og bare rot 🤪

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, Hvitstrietapet said:

Nei, nå må ikke du dra logikk og sunn fornuft inn i dette, da blir alt ødelagt og bare rot 🤪

😂

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy_B skrev (6 minutter siden):

Skulle det ikke komme ny episode i dag? 

Glem det, ser nå at det bare var 8 episoder. For en merkelig sesongslutt. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy_B skrev (18 minutter siden):

Glem det, ser nå at det bare var 8 episoder. For en merkelig sesongslutt. 

Det kommer visst en sesong 3

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg, nå har Dundar fått seg arbeidskontrakt i Norge. Gå i postkassa for AnneMa og litt småtteri ellers. De kan da ikke selv tro at det gir han oppholdstillatelse i Norge.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Offwhite

Aldri sett Dundar så glad som når han skulle signerer kontrakten og fikk høre han hadde fått seg jobb i Norge… Med Hatti og Natti er det ekte kjærligheten og hun briten virker som en genuint fin person. Men dessverre lite underholdende rett og slett fordi det er gøy å se på de som åpenbart ikke passer sammen og som bare prøver å komme seg til Norge. Men synes Richel er en utrolig fin person også, det er vel en felles forståelse av at de trenger hverandre på sitt vis (og hadde det ikke klaffet hadde hun funnet en annen vestlig og han en annen filippiner). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er jo skikkelig søppeltv.

Utnyttelse av mennesker, tragiske greier at man kan lage TV av dette. Men det meste som sendes på skjermen i dag er på bare tull.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vill bringebær skrev (På 1.11.2022 den 14.06):

Er tross alt Nigeria, svindelens hjemland😬

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare… Hva i svarte var det Nosak og Alicia hadde på hodet i denne siste episoden?? :hoho: 

Ligna tjenestegutten i 3 nøtter til askepott🙈

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakaoen skrev (13 minutter siden):

Må bare… Hva i svarte var det Nosak og Alicia hadde på hodet i denne siste episoden?? :hoho: 

Ligna tjenestegutten i 3 nøtter til askepott🙈

Man er rimelig lost i kjærligheten når man er villig til å bli sett med noe slikt på, noe så totalt uten mening 😂

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duff skrev (8 timer siden):

Man er rimelig lost i kjærligheten når man er villig til å bli sett med noe slikt på, noe så totalt uten mening 😂

Han kommer til å slite hardt med å implementere moten sin her i Kristiansand. Synes jeg ser alle kidsa i byen fly rundt med hver sin «sopp hvor lufta har gått ut» hatt :ler:

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...