Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

441 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

GrønnNellik68 skrev (1 time siden):

Gud det blir spennende å se når han kommer hit 😂😂

Han er jo allerede i Norge på besøk. Tipper han har skjønt at alt ikke er som hun sier. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GrønnNellik68 skrev (4 timer siden):

Er hennes jobb og forklare realitetene som venter her i Norge spør du meg.

Ja, enig der, altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fra Nigeria, husker ikke navnet i farten. Han prøver jo ikke å skjule at det han er ute etter, er å komme til Norge. Det er iallefall slik jeg ser han. Tenker på både han, Dundar og Richel som lykkejegere.

Ser litt annerledes på han fra Marokko i denne sammenheng.

Og samme med Vilde og Hatti, disse 2 har jeg sansen for  :)

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, tonebelinda said:

Han fra Nigeria, husker ikke navnet i farten. Han prøver jo ikke å skjule at det han er ute etter, er å komme til Norge. Det er iallefall slik jeg ser han. Tenker på både han, Dundar og Richel som lykkejegere.

Ser litt annerledes på han fra Marokko i denne sammenheng.

Og samme med Vilde og Hatti, disse 2 har jeg sansen for  :)

De to jentene tror jeg ikke kommer til å vare, de er for ulike og har heller ikke tilbrakt særlig mye tid sammen.

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (4 timer siden):

De to jentene tror jeg ikke kommer til å vare, de er for ulike og har heller ikke tilbrakt særlig mye tid sammen.

Føler at hun i England ikke kommer til å orke etterhvert.

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Idasweet899 said:

Ja det er det jeg og tenker

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idasweet899 skrev (50 minutter siden):

Ja. Hva var greia med at de ikke hadde noe å gjøre da hun engelske var i Norge, så da kunne de bare sove hele dagen. Men nå skulle det bli annerledes mente hun engelske. Mens hun norske bare ville sove og ikke gjøre noenting. Tror de har ulike forventninger, ligger an til konflikter.

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (5 timer siden):

De er fortsatt sammen. Så de på en snapkonto her om dagen, hverdagsskeiv eller noe. Så ikke alt, men virka som hun fra England har flytta hit.

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gåsungen skrev (9 minutter siden):

De er fortsatt sammen. Så de på en snapkonto her om dagen, hverdagsskeiv eller noe. Så ikke alt, men virka som hun fra England har flytta hit.

De var gjester på hverdagsskeiv ja. Hun engelske hadde fått seg jobb og de virket veldig forelsket og syncet :)

• Hjerte 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatti har flyttet til Norge ja, de bor vel i Oslo slik jeg forsto det på snapkontoen hverdagsskeiv. Jeg liker Vilde og Hatti, og håper det varer ❤️

AnneMa og Dundar spekulerer jeg på. Det samme med Novak og Alicia, har snoka på facebook og ser ut som han er i Norge, lurer på hvordan det går med kles-businessen 🤷🏽‍♀️😂Jeg VET det er stygt av meg å si dette, men jeg blir litt småkvalm forholdene deres, dessverre. Vet ikke hvorfor det trigger kvalme! Jeg synes de er gøye å følge med på, men magefølelsen prøver nok å fortelle meg noe. Synes ikke de er kvalme i seg selv som mennesker (de er jo flotte hver for seg og på sine måter), men det er noe med forholdene deres og de sammen som gir meg vrenginger i magen 🥴 gud dårlig samvittighet av å si det høyt! Haha

Han fra Marokko og hun fra Bergen liker jeg. Så liker jeg også Tore og Richiel. Jeg selv om mange sier Richiel har funnet gullbilletten, så tror jeg på deres forhold og synes det virker som mange andre forhold, og de ser lykkelige ut. Vinn-vinn for begge to å få trygghet og kjærlighet. 

Josephine og Luiz skal skilles ja, de er ikke venner på facebook lengre heller 👻

• Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere at programmet hadde tatt de med dersom det var omvendt og Annema og hun på 60 var menn, og hadde kjærester/ektefelle i 20 årene?  Jeg bare lurer på hvordan reaksjonene hadde vært om en mann på 60 prøvde å lokke en jente hit med løfter om å bli designer og spille på topplag i idrett.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Elsker sjokolade skrev (2 timer siden):

Alicia ønsker seg fire barn med Novak. Men han mener det holder med ett. 

Mulig jeg er slem.. men jeg lo høyt 😂 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (På 29.9.2022 den 20.01):

Var litt trist å høre Nosak si at nå kunne han si  han har hvit familie- det gir altså mer status. Han sa jo faktisk at han anså seg som heldig nå. I det hele tatt litt trist å høre på at «alt» er bedre i den hvite verdenen, og at han snakker «ned» sin egen. Ja, det er tøft å være fattig osv, men fikk en ekkel følelse av denne beundringen for det «hvite». 

Han er i fra Nigeria og de fleste vet at Nigeria har dårlig rykte på seg selvfølgelig ønsker han seg et bedre liv og hun er naive hvis hun tror at han verdsetter henne. Hvis man velger seg en partner i fra den tredje verden så tror jeg at folk egentlig ikke er klar over hva de gjør. De er mer kyniske og tar mer enn å gi noe tilbake 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitstrietapet skrev (2 timer siden):

Tror dere at programmet hadde tatt de med dersom det var omvendt og Annema og hun på 60 var menn, og hadde kjærester/ektefelle i 20 årene?  Jeg bare lurer på hvordan reaksjonene hadde vært om en mann på 60 prøvde å lokke en jente hit med løfter om å bli designer og spille på topplag i idrett.

Det er norske menn som har blitt lurt av både thailandske og filippinske kvinner de er ikke noe bedre. Altså rett ut det er snakkom goldbiggers i både Nigeria Tyrkia etc 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...