Gå til innhold

Grenseløst forelsket.


Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

433 stemmer

  1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?



Anbefalte innlegg

Nutz skrev (6 minutter siden):

Dette har jeg stusset på siden første sesong. Har selv en yogautdanning og har aldri hørt om eller møtt på henne før. Kommer ikke opp når når jeg googler heller, så jeg forstår ikke hvor hun har klasser. Ser ingen spor av yoga på hennes sosiale medier heller, så jeg er litt usikker på om dette stemmer.

Forstår stussingen din, det er ikke spesielt frontet hverken i some eller i serien nei!
 

Kan hende det var et tre måneder kurs i Brasil? 🤣 

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Justlooking skrev (På 17.10.2022 den 1.47):

Jeg aner ikke hva hun driver med men det ville kanskje forklare litt … Jeg syntes det var litt rart at en ung frisk dame ikke klarte å tjene de 287 tusen man trenger for gjenforening når hun visste han skulle komme …

Hun er vel ikke helt "frisk" da :) Det ser man jo ut fra levestilen...hun passer nok best i et kollektiv med folk som lever noe alternativt mens de røyker et eller annet.

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Motelvibes said:

Skilt de, er de ikke?

Jo, men ikke i serien. Hun dro jo etter han til Brasil og så har vi ikke sett mer

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sozzen skrev (21 minutter siden):

Hvordan vet dere at Josephine røyker hasj? Kan jo like gjerne være noe så harry som rullings.

Man ser forskjell på rullings og en joint. Dessuten tagger hun innlegg med #420 og #stoner 🙃 puteflau oppførsel, men kjennetegner jo de fleste som røyker weed og legger det ut i some det. 

Endret av Sugar&Spice
  • Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nyeste episoden isted.

Det eneste jeg klarte å se var den stakkars hunden til Nina som er helt brun i kjeften av tannstein.... Hvem overser sånt 🙈

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser episode 7 nå. Altså helg seriøst, Nousak virker ikke forelsket i det hele tatt . Forstår ikke hun dama det? Stakkars.

hun er pen, søt, snill. Hun hadde funnet seg mann i Norge uten problem 

jeg forhåndsdømte Roudane. Når jeg hørte «mann fra Marokko» tenkte jeg mammagutt, latsabb dom ikke ville ta hånd om barn , lykkejeger , dårlig kvinnesyn. Men nei, absolutt ikke. Han ville på jobb, snill, hjelpsom, ønsker ikke at babyen hans skal omskjæres eller utsettes for noe vondt. En kjærnekar. Ble nesten litt betatt selv 🤣

  • Liker 44
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Annema sier hun har ett barn i magen, og dundar stopper helt opp. Stakkar. Han må ha fått panikk i noen sekunder der! 

  • Liker 25
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sozzen skrev (2 timer siden):

Hvordan vet dere at Josephine røyker hasj? Kan jo like gjerne være noe så harry som rullings.

Selv om mange vil benekte det, så går det fint an å se på enkelte at de røyker mye hasj. Et annet kjennetegn er de endeløse kranglene/ diskusjonene om alt og ingenting- han typen virker jo enda mer påvirket enn henne, vil tro det går en del i piller også.

  • Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cyndaquil skrev (1 time siden):

ser episode 7 nå. Altså helg seriøst, Nousak virker ikke forelsket i det hele tatt . Forstår ikke hun dama det? Stakkars.

hun er pen, søt, snill. Hun hadde funnet seg mann i Norge uten problem 

jeg forhåndsdømte Roudane. Når jeg hørte «mann fra Marokko» tenkte jeg mammagutt, latsabb dom ikke ville ta hånd om barn , lykkejeger , dårlig kvinnesyn. Men nei, absolutt ikke. Han ville på jobb, snill, hjelpsom, ønsker ikke at babyen hans skal omskjæres eller utsettes for noe vondt. En kjærnekar. Ble nesten litt betatt selv 🤣

Ja, er så enig når det gjelder Roudane. For en kjekk mann, fikk alle mine fordommer mot menn fra Marokko i fleisen der😁

Han virker som et godt menneske, håper virkelig han har så gode verdier som det ser ut for i serien.

  • Liker 23
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Richie kommer til å bidra til at Tore for doblet forventet levealder om hun får han med på røykeslutt og litt trening 😅

  • Liker 31
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cyndaquil skrev (1 time siden):

jeg forhåndsdømte Roudane. Når jeg hørte «mann fra Marokko» tenkte jeg mammagutt, latsabb dom ikke ville ta hånd om barn , lykkejeger , dårlig kvinnesyn. Men nei, absolutt ikke. Han ville på jobb, snill, hjelpsom, ønsker ikke at babyen hans skal omskjæres eller utsettes for noe vondt. En kjærnekar. Ble nesten litt betatt selv 🤣

Ja! Helt enig! Det må være veldig vanskelig for han å stå imot kulturen i hjemmelandet, men han vil stå på sitt og beskytte barnet. Vi heier på deg Roudane!

  • Liker 17
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciyara skrev (På 17.10.2022 den 14.10):

Jeg reagerte litt på at babyen til Nina og R, er helt lys med blå øyne og lyst hår? Han er jo ganske mørk, og undres over at barnet ble så lyst. Kjenner jo mange med norsk mor og far fra Iran, Tyrkia, marokko osv.. men de barna ser man jo at har litt utenlandsk i seg. Er det fler som reagerer?

så akkurat episode 7, er det lagt ut flere? babyen var ikke født ennå der...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cyndaquil skrev (2 timer siden):

ser episode 7 nå. Altså helg seriøst, Nousak virker ikke forelsket i det hele tatt . Forstår ikke hun dama det? Stakkars.

hun er pen, søt, snill. Hun hadde funnet seg mann i Norge uten problem 

jeg forhåndsdømte Roudane. Når jeg hørte «mann fra Marokko» tenkte jeg mammagutt, latsabb dom ikke ville ta hånd om barn , lykkejeger , dårlig kvinnesyn. Men nei, absolutt ikke. Han ville på jobb, snill, hjelpsom, ønsker ikke at babyen hans skal omskjæres eller utsettes for noe vondt. En kjærnekar. Ble nesten litt betatt selv 🤣

Han snakker i en apende tone. Som om han etteraper henne. Nei har ikke troa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annema og dundar klarer jo ikke å snakke sammen.. ut i fra hva de viser oss, forstår han ikke hva hun snakker om.. hadde blitt helt utslitt av måten henne prater på. Det der tror jeg ikke varer lenger, nope.

  • Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harepucifer skrev (3 timer siden):

Richie kommer til å bidra til at Tore for doblet forventet levealder om hun får han med på røykeslutt og litt trening 😅

Ja😂syntes noe allerede var annerledes med ham i forrige episode, tror faktisk han hadde fått antydning til farge i kinnene. Tror litt regelmessige, sunne måltid og blidt dameselskap kan utrette underverker her!

  • Liker 27
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...