Gå til innhold

Grenseløst forelsket.


Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

431 stemmer

  1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?



Anbefalte innlegg

Lunabelle skrev (59 minutter siden):

Jeg innbiller meg at jeg har sett et klipp eller lest et sted at et av barna til Tore fortalte at han har fått flere utenlandske damer med hit til Norge, men at alle forholdene ikke endte like bra. Lurer på hvor mange han faktisk har fått hit til Norge og hva som har skjedd. Er de her fortsatt? Har han vært gift med noen av de? 

Ja, jeg så den jeg og. Det kommer i neste episode. 
 

Da kommer barna til Tore på besøk for å hilse på Richiel☺️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lunabelle skrev (1 time siden):

Jeg innbiller meg at jeg har sett et klipp eller lest et sted at et av barna til Tore fortalte at han har fått flere utenlandske damer med hit til Norge, men at alle forholdene ikke endte like bra. Lurer på hvor mange han faktisk har fått hit til Norge og hva som har skjedd. Er de her fortsatt? Har han vært gift med noen av de? 

Stemmer det. Ja, hva skjedde med de? Ble han lurt? Tror datteren ytret at hun var redd han skulle bli lurt? Kan jo være annet som hendte også da. Tror de færreste kvinner holder ut med innendørs røyking og alkoholdrikking.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (1 time siden):

Stemmer det. Ja, hva skjedde med de? Ble han lurt? Tror datteren ytret at hun var redd han skulle bli lurt? Kan jo være annet som hendte også da. Tror de færreste kvinner holder ut med innendørs røyking og alkoholdrikking.

Den ene viste seg å være mann fortalte han i en av de første episodene.

  • Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (8 timer siden):

Jeg innbiller meg at jeg har sett et klipp eller lest et sted at et av barna til Tore fortalte at han har fått flere utenlandske damer med hit til Norge, men at alle forholdene ikke endte like bra. Lurer på hvor mange han faktisk har fått hit til Norge og hva som har skjedd. Er de her fortsatt? Har han vært gift med noen av de? 

Kom det ikke ei thai dame hjem til Tore ei jul. Som viste seg å være en mann utkledd som dame?:tree:

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (5 minutter siden):

Kom det ikke ei thai dame hjem til Tore ei jul. Som viste seg å være en mann utkledd som dame?:tree:

Stemmer. God jul 🧑🏼🎄

  • Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (4 timer siden):

Kom det ikke ei thai dame hjem til Tore ei jul. Som viste seg å være en mann utkledd som dame?:tree:

Lo godt da han fortalte om det 😂

Endret av Lerke987
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eleaelea skrev (På 1.10.2022 den 17.39):

Kom det ikke ei thai dame hjem til Tore ei jul. Som viste seg å være en mann utkledd som dame?:tree:

En ladyboy altså. Men skulle jo tro de hadde møttes tidligere? En thai må jo ha visum for å komme hit. Og da må Tore og hun  ha dokumentert litt av hvert for UD å si det sånn.. så pussig at han ikke visste det…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Zenhouse said:

En ladyboy altså. Men skulle jo tro de hadde møttes tidligere? En thai må jo ha visum for å komme hit. Og da må Tore og hun  ha dokumentert litt av hvert for UD å si det sånn.. så pussig at han ikke visste det…

Det var Tore som dro til Thailand for å møte han/henne

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MsElliot skrev (På 30.9.2022 den 8.32):

Hun sa at faren var fra Sør-Amerika. Derfor kan hun nok spansk.

Hun snakker portugisisk. I Brasil snakker de portugisisk.

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (10 timer siden):

En ladyboy altså. Men skulle jo tro de hadde møttes tidligere? En thai må jo ha visum for å komme hit. Og da må Tore og hun  ha dokumentert litt av hvert for UD å si det sånn.. så pussig at han ikke visste det…

Om ikke "ladyboy`n bodde et annet sted i norge da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maatte_ha_konto
Motelvibes skrev (På 30.9.2022 den 9.05):

Ja. Da han var i Thailand også, bare iløpet av en filming, holdt han i forskjellige ølbokser, som betyr flere øl på kort tid. 

Det er nok bare produktplassering og for å illustrere variert bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (4 timer siden):

Noen som har sett siste episode?

Jeg ble så rørt av Richiel og Tore🥲❤️

Det var så fint🥹❤️

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nosak er hvertfall ærlig da.

Drømmen hans er å flytte til Norge og oppleve livet, for 90% av nigerianere er dette bare en drøm.

Han hadde flyttet til Norge for hvem som helst, blir det ikke Alicia bare fortsetter han å prøve. Minner meg litt om han fra 90 days fiance som er med i to sesonger med to forskjellige damer.

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, TuriE said:

Hva er deres tanker om Nina og Redouane? 

Jeg synes dem er søte. Var egentlig litt skeptisk for han marrokaner. Men likte at han er oppriktig engasjert og har i kort tid forsøkt å finne seg en jobb for han mål er å kunne hjelpe å forsørge familien. Men desverre så er Nina litt norsk i tankene sine, og vil både ha barn og et større hus med en gang, han begynner å føle seg utilpass, når han ikke kan bidra med å kjøpe hus ennå pga mangel på inntekt og dette tærer på han, og han begynte å bli litt små skarp i kommentaraene sine, viste det seg i en episode,

 

Håper det vil gå bra med graviditeten, de virker veldig søte sammen da, hun virker veldig fin og rolig, og han også. Vet ikke om det er noe store aldersforskjell på dem..

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nutz skrev (2 timer siden):

Nosak er hvertfall ærlig da.

Drømmen hans er å flytte til Norge og oppleve livet, for 90% av nigerianere er dette bare en drøm.

Han hadde flyttet til Norge for hvem som helst, blir det ikke Alicia bare fortsetter han å prøve. Minner meg litt om han fra 90 days fiance som er med i to sesonger med to forskjellige damer.

Soyaboy😎 Men han fikk PS5 og Mac. Nozac fikk babyvannflaske. 😂 Ting er kanskje ikke så viktig i det store og hele.😅

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maatte_ha_konto skrev (7 timer siden):

Det er nok bare produktplassering og for å illustrere variert bruk.

Produktplassering😂. Det er veldig synlig at produsenten har er kritisk blikk på deltakerne, nesten overtydelig hvordan de fremhever stereotypier. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flores skrev (13 minutter siden):

Jeg synes dem er søte. Var egentlig litt skeptisk for han marrokaner. Men likte at han er oppriktig engasjert og har i kort tid forsøkt å finne seg en jobb for han mål er å kunne hjelpe å forsørge familien. Men desverre så er Nina litt norsk i tankene sine, og vil både ha barn og et større hus med en gang, han begynner å føle seg utilpass, når han ikke kan bidra med å kjøpe hus ennå pga mangel på inntekt og dette tærer på han, og han begynte å bli litt små skarp i kommentaraene sine, viste det seg i en episode,

 

Håper det vil gå bra med graviditeten, de virker veldig søte sammen da, hun virker veldig fin og rolig, og han også. Vet ikke om det er noe store aldersforskjell på dem..

Takk for svar. Er i grunn enig med deg. Og jeg skjønner hvorfor han ble stressa i dagens episode der de går på visning for ett hus de ikke har råd til før han får jobb. Han må få den dårlige selvfølelsen av det, selv om jeg ikke tror at det var hennes tanke. 
Han er 27 år og Nina 35

  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...