Gå til innhold

Grenseløst forelsket.

Knitalong

Skal du se Grenseløs kjærlighet?  

441 stemmer

1. 1. Skal du se Grenseløs kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Forumets "privatdetektiver" kan kanskje klare å snuse opp noe muffens, hvis det finnes noe der ute? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 hours ago, Idasweet899 said:

Tror kanskje noen ville hintet om det da, ift å spre ryktet.

Sikkert ingen i Tyrkia som vet om hverken annema eller programmet. Dette går på norsk tv på et språk de ikke forstår.

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idasweet899 skrev (16 timer siden):

Tror kanskje noen ville hintet om det da, ift å spre ryktet.

Hvem skulle det vært da?

Tyrkerne holder sammen og snakker kun i mellom seg.

Tv produksjonen holder tett for ellers blir det ikke bra tv.

Ingen norske kjenner han nedi Tyrkia.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eleaelea skrev (7 timer siden):

Hvem skulle det vært da?

Tyrkerne holder sammen og snakker kun i mellom seg.

Tv produksjonen holder tett for ellers blir det ikke bra tv.

Ingen norske kjenner han nedi Tyrkia.

For alt vi vet kjenner han noen andre i norge. Tyrkere er sladrefolk, dette vet jeg alt om da jeg selv er tyrkisk. De lyver, sladrer og sprer sladder som bare fy.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (14 timer siden):

Sikkert ingen i Tyrkia som vet om hverken annema eller programmet. Dette går på norsk tv på et språk de ikke forstår.

Vennene hans vet jo om at han er med i programmet, foreldrene, og tro meg disse sladrer alle sammen videre.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har hørt om damer på 60 år bosatt i Norge, som har funnet seg kjæreste på 25 år som allerede er bosatt i Norge ?

• Liker 23
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, Loke37 said:

Er det noen som har hørt om damer på 60 år bosatt i Norge, som har funnet seg kjæreste på 25 år som allerede er bosatt i Norge ?

Haha nei!

• Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loke37 skrev (2 timer siden):

Det er trist. Menn får herje og importere. Jeg vet selv om flere slike par der barnevernet har blitt involvert.

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåpille skrev (9 minutter siden):

Hvordan kan du ikke se forskjell?? 😱 Dundar og Annema kan ikke snakke sammen engang, uansett hvor mye Annema påstår de har sitt eget språk. Dessuten virker hun spesielt fresh for alderen..

Han fra Nigeria har totalt urealistiske forventninger til hva som venter ham i Norge. Han tror det bare er å komme hit, starte butikk og tjene massevis av penger. Han tror også at Alicia på 60 år skal kunne bli gravid. Han lever i en fantasiverden.

Tore og Richiel viser omsorg for hverandre. Hun tror allerede hun er et dårlig catch i Filippinene fordi hun er "gammel" med et barn. Så kommer en mann som vil ha henne, bidrar med vann og hjelp til bygda, de to har kjemi og gir henne kjærlighet og trygghet. De virker til å ha respekt for hverandre. Richiel er opptatt av familien til Tore, og har ikke gitt signaler på at hun kun søker et urealistisk drømmeliv. Klarer ikke å sammenligne dette paret med de 2 andre 🤢

Dette👏👏👏

Samt at Richiel har sagt at det er greit for henne å bo på Filippinene med Tore, men Tore vil ikke. 

• Liker 29
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Blåpille said:

.

Han fra Nigeria har totalt urealistiske forventninger til hva som venter ham i Norge. Han tror det bare er å komme hit, starte butikk og tjene massevis av penger. Han tror også at Alicia på 60 år skal kunne bli gravid. Han lever i en fantasiverden.

Jeg håper virkelig vi får se dem i en ny sesong og får se Nosak få seg en realitycheck.

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (2 timer siden):

Jeg håper virkelig vi får se dem i en ny sesong og får se Nosak få seg en realitycheck.

Jeg får faktisk litt vondt av tanken på det 🙈 Som et barn som ser for seg noe magisk, så blir de møtt av den brutale realitet 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idasweet899 skrev (21 timer siden):

Vennene hans vet jo om at han er med i programmet, foreldrene, og tro meg disse sladrer alle sammen videre.

Også er det jo bare å finne en artikkel/intervju med dem på nett, og bruke Google Translate... Tror garantert at de vet det, ja.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Writer_1981 skrev (18 timer siden):

Også er det jo bare å finne en artikkel/intervju med dem på nett, og bruke Google Translate... Tror garantert at de vet det, ja.

De har jo møtt annema, så det i en episode hvor hun møtte han ene kompisen hans, og i en annen episode satt han med venner og snakket om programmet. Filmteamet er jo der også, så klart at folk følger med. Han er nok en snakkis der nede og de fleste der har fått med seg at han er sett med ei eldre dame fra utlandet med filmteam på slep..

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loke37 skrev (På 9.10.2022 den 10.31):

Eh nei og takk for det😂

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåpille skrev (På 9.10.2022 den 20.10):

Jeg får faktisk litt vondt av tanken på det 🙈 Som et barn som ser for seg noe magisk, så blir de møtt av den brutale realitet 

Er hennes jobb og forklare realitetene som venter her i Norge spør du meg.

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
GrønnNellik68 skrev (2 timer siden):

Er hennes jobb og forklare realitetene som venter her i Norge spør du meg.

Og hun forklarer det med at han kan være den eneste designeren i hele Kristiansand og at han kan begynne å spille for start osv. Forstår hun selv realitetene er spørsmålet

• Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TuriE skrev (11 minutter siden):

Og hun forklarer det med at han kan være den eneste designeren i hele Kristiansand og at han kan begynne å spille for start osv. Forstår hun selv realitetene er spørsmålet

Gud det blir spennende å se når han kommer hit 😂😂

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TuriE skrev (11 minutter siden):

Hun sa vel at han ville være den eneste designeren som drev med afrikansk design i Kristiansand. Og jeg har ikke anelse, men kan jo være at det stemmer, at det ikke er fler som driver med afrikansk design. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (1 time siden):

Hun sa vel at han ville være den eneste designeren som drev med afrikansk design i Kristiansand. Og jeg har ikke anelse, men kan jo være at det stemmer, at det ikke er fler som driver med afrikansk design. 

De har i hvertfall butikker her i byen med Afrikansk mote. Så helt fritt for slikt er det ikke. Men han kan vel så seg en bås på Torvet og stå der. 

Og greit at Start ikke er så veldig godt fotballag, men SÅ dårlige er de vel ikke 😃

Håper de har filmet hans møte med kalde nordmenn! Tviler på de får samme skryten om de går hånd i hånd ned Markens 😂🙈

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...