AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #21 Skrevet 17. mars 2022 Åherrejesus. Du er jo så passiv at jeg skjønner godt han har andre ting å bruke tiden på. Dette ville vært helt uinteressant for min del. Mvh mann Anonymkode: 7f8a1...fd5 1
Gjest Gurimalla1234 Skrevet 17. mars 2022 #22 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vi skulle jo finne på noe,det var avtalt på første møte.Det var vi enige om .Jeg sendte ikke flere meldinger.Fikk melding av han.Så nå skjønner ikke helt hva som skjedde😅 Anonymkode: 4731c...70a Han føler seg såret og avvist så da er det lettere å sende ei slik melding enn å spørre om du ikke er interessert😀 Hadde dét vært meg hadde jeg svart at uff dét var trist for jeg hadde gledet meg til neste date og fortsettelse av det kysset jeg angrer på at jeg avslo.
MizzVic Skrevet 17. mars 2022 #23 Skrevet 17. mars 2022 Du avviste han, så satt du hjemme og ventet på at han ikke skulle være en mann som tok nei for ett nei? Han skulle ikke ta avvisningen, men mase mer, så du kunne leke hard to get litt lenger. Isteden tok han tilbakemeldingen din, og i TILLEGG trakk han tilbudet om noe mer så det ikke skulle ligge noe i lufta mellom dere å vente. Dette var jo ekstremt ryddig av mannen. Så hva DU lurer på TS, er det vel ingen som skjønner. 5
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #24 Skrevet 17. mars 2022 Jeg lagrer denne historien til boka mi. Det er et skikkelig skoleeksempel. Anonymkode: d629b...830 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #25 Skrevet 17. mars 2022 Ro dere ned nå kvinneguiden.Det er mye mer mellom linjene her enn hva dere skriver. Det var han som avviste meg tilslutt.Det har kommet frem mer etterpå. Men dere er jo så sikker på det er meg som er problemet her.Så takk for den, Han en fin dag!Ts Anonymkode: 4731c...70a
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #26 Skrevet 18. mars 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Ro dere ned nå kvinneguiden.Det er mye mer mellom linjene her enn hva dere skriver. Det var han som avviste meg tilslutt.Det har kommet frem mer etterpå. Men dere er jo så sikker på det er meg som er problemet her.Så takk for den, Han en fin dag!Ts Anonymkode: 4731c...70a Tenk over det neste gang du skriver et innlegg. Ingen er synske her. Vi forholder oss til de opplysninger som er gitt, og vurderer det gjennom våre egne filtre og opplevelser. Finnes det relevante opplysninger mellom linjene, så må du nesten skrive dem til oss andre, i klartekst. Så godt som alle svar du fikk, gikk ut på å sette deg i den posisjonen der du ikke skulle angre å ha gjort alt ditt for å avklare situasjonen. Kanskje skulle du bare ha gått videre, og resultatet hadde blitt det samme, men du ville ha grublet på det i lang tid fremover. At din måte å gjøre ting på, er problematisk, er vel ingen tvil om? Hva som foregår hos den andre parten, vet vi ikke. Anonymkode: d629b...830 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå