AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #1 Skrevet 16. mars 2022 Jeg var på date med en tidligere venn av meg her om dagen.Mange år siden vi møttes sist.Vi har alltid snakket bra sammen og jeg vet han har likt meg før(da var jeg selv i et forhold) Vi hadde det veldig gøy på date og hadde meget bra kjemi.Daten varte i fire timer.Med både tur og middag på kafé På slutten av daten prøvde han å kysse meg.Jeg trakk meg unna og sa jeg ikke var klar for sånt.Det skjønte han sa han Nå sitter jeg litt i saksa fordi jeg ikke klare å slutte å tenke på han.Han tror vi kun møttes på et vennskapelig plan(tror jeg da),og jeg har ikke hørt mer fra han.Han vet ikke at jeg også er betatt av han,men det kommer jeg aldri til å skrive på melding til han.Så kostbar er jeg.Og tenk hvis jeg da tar feil?Det er flaut det, Så nå har vi kommet til det punktet at ingen tar kontakt.Han vil nok noe mer,og det vil jo jeg også,😅 Hva gjør jeg nå kjære kvinneguiden? Til info er vi godt voksne begge to Anonymkode: 4731c...70a
fjær Skrevet 16. mars 2022 #2 Skrevet 16. mars 2022 Du sender han en melding å spør om han er klar for ny date. 9
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #3 Skrevet 16. mars 2022 Det skulle vi også.Men jeg har ikke hørt noe mer.Tror han tenker jeg vil henge som venner,og det er det ikke sikkert han er int i.Jeg ga ingen utrykk for at jeg likte han på «den måten»på daten.Vi er jo venner fra før,,Men jeg klarer ikke slutte å tenke på han. Herregud så fjortiss man blir av denne kjærligheten😅 Anonymkode: 4731c...70a
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #4 Skrevet 16. mars 2022 Høres ut som et problem som best løses av en melding hvor du inviterer ham på noe! Kanskje noe litt romantisk, type middag, tur i solnedgangen etcetc så poenget kommer tydelig frem. Har du etter det han tenker avvist ham litt, må nok du bli initiativtakeren fremover for å veie opp for det og gi ham bekreftelsen tilbake Anonymkode: 77f86...60c 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #5 Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det skulle vi også.Men jeg har ikke hørt noe mer.Tror han tenker jeg vil henge som venner,og det er det ikke sikkert han er int i.Jeg ga ingen utrykk for at jeg likte han på «den måten»på daten.Vi er jo venner fra før,,Men jeg klarer ikke slutte å tenke på han. Herregud så fjortiss man blir av denne kjærligheten😅 Anonymkode: 4731c...70a Godt voksne vil si? Det er bare du som kan endre relasjonen om du ønsker det. Er man ikke villig til å "tråkke i baret" noen ganger, så kan man potensielt gå glipp av mange muligheter. Om du virkelig er interessert, så er det faktisk ikke vanskelig å be han med på date. Det er DU som ga inntrykket av at du kun ønsker vennskap, da er det DITT ansvar å rette på det - om du ønsker det. Om du synes det er så skammelig å bli avvist at du heller går glipp av en mulighet, så er han nok ikke viktig nok, tenker jeg. Anonymkode: be74a...368 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #6 Skrevet 16. mars 2022 Vi skulle jo møtes igjen,og det var hans tur å finne på noe denne gangen,Har ikke hørt noe mer.Men jeg ga nok uttrykk for at det var kun som venner, Jeg tenkte jeg skulle tøffe meg opp å sende han en melding da,at jeg faktisk er tiltrukket av han,Men den sitter langt inne TS Anonymkode: 4731c...70a
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #7 Skrevet 16. mars 2022 Han trodde det var vennskapelig men forsøkte å kysse deg på munnen. Ja, DET var ihvertfall vennskapelig! Anonymkode: 267cb...87f 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #8 Skrevet 16. mars 2022 Det var jo sikkert da han forsto at det var «vennskapelig» da.. TS Anonymkode: 4731c...70a 1
Meadow Skrevet 16. mars 2022 #9 Skrevet 16. mars 2022 Ikke vær så tafatt, ta initiativ! Hva har du å tape? Send melding, si at du koste deg på date og at du har lyst til å treffe han igjen. Lykke til 😊 4 1
Neket Skrevet 16. mars 2022 #10 Skrevet 16. mars 2022 Meadow skrev (3 minutter siden): Ikke vær så tafatt, ta initiativ! Hva har du å tape? Send melding, si at du koste deg på date og at du har lyst til å treffe han igjen. Lykke til 😊 Og legg til at du har ombestemt deg mtp kysset. 3
Flintis Skrevet 16. mars 2022 #11 Skrevet 16. mars 2022 Så dillemmaet er egen stolthet mot en mulighet for kjæresteri med en du liker? Da må du nok ofre stoltheten. Bedre å angre på ting en har gjort. 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #12 Skrevet 16. mars 2022 Hva er dilemmaet, liksom? Anonymkode: 0253a...867 2
Eryn Skrevet 16. mars 2022 #13 Skrevet 16. mars 2022 Med dagens datingsmarket, så ville jeg ikke sittet på gjerdet og latt dette dø ut nei.... Svelg stoltheten og send han en melding! 💃 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #14 Skrevet 16. mars 2022 Hvorfor skulle han sende deg ei melding? Se det fra hans side da, han tenker at du har avvist han.. ta kontakt med han og flørt da. Før han går videre Anonymkode: fd512...6c3 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #15 Skrevet 16. mars 2022 Vi hadde avtalt å møtes igjen etter daten vi var på.Og at han skulle finne på noe til oss da.Men jeg tenker han tror det er kun som venner,, Anonymkode: 4731c...70a
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #16 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vi hadde avtalt å møtes igjen etter daten vi var på.Og at han skulle finne på noe til oss da.Men jeg tenker han tror det er kun som venner,, Anonymkode: 4731c...70a Dette fremstår jo latterlig enkelt å løse, for oss utenforstående. Begge vil mer, og det er en bitteliten avklaring fra din side som skal til. Ikke kast bort tida på hinting om flere treff. Si rett ut at det ble litt dumt sist, og at du faktisk er intressert i mer enn vennskap. Anonymkode: d629b...830 2 1
Gjest Gurimalla1234 Skrevet 17. mars 2022 #17 Skrevet 17. mars 2022 Svelg stoltheten, han føler seg avvist og satt i venne boksen😇Skal det bli en date til må du nok trå til selv🤗
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #18 Skrevet 17. mars 2022 Ts her, En update! Jeg ble faktisk droppa 😅🙄Han hadde tenkt,og kommet frem til at han ikke hadde mer enn nok med seg selv.Tja,hva tenker jeg nå?Livet ass😂 Anonymkode: 4731c...70a
Gjest Gurimalla1234 Skrevet 17. mars 2022 #19 Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ts her, En update! Jeg ble faktisk droppa 😅🙄Han hadde tenkt,og kommet frem til at han ikke hadde mer enn nok med seg selv.Tja,hva tenker jeg nå?Livet ass😂 Anonymkode: 4731c...70a Sånn helt ut av det blå eller ba du han ut på en date til?
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #20 Skrevet 17. mars 2022 Vi skulle jo finne på noe,det var avtalt på første møte.Det var vi enige om .Jeg sendte ikke flere meldinger.Fikk melding av han.Så nå skjønner ikke helt hva som skjedde😅 Anonymkode: 4731c...70a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå