Gå til innhold

Hvis du gikk inn i stuen og satte deg ned i sofaen, og der satt Putin. Hva hadde du gjort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kipling skrev (1 minutt siden):

Han var, men han har fått en del plastisk kirurgi gjort som gjør at han ser mindre kjekk (men yngre) ut. 

Russerne har en greie med at de vil ha lederne sine unge og vitale, som en motreaksjon mot soviet situasjonen hvor det var en rekke med 90åringer som satt 1 år av gangen hver før de alle døde.

yngre ser han heller ikke ut. Han ser ut som en sliten og sur gammel gubbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blondie65
Maleficenta skrev (2 timer siden):

med en liten dæsj arsenikk? 

Arsenikk er saktevirkende. Må nok ordentlig Putinrottegift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Maleficenta said:

yngre ser han heller ikke ut. Han ser ut som en sliten og sur gammel gubbe

Han ser jo ikke yngre ut en han gjorde når han faktisk var ung, men han ser sikkert yngre ut en han ville uten kirurgien. Er vel hovedsakelig fillers han har fått, hvor han bare heller vil se litt tjukk ut enn å ha mye synlige rynker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kipling skrev (1 minutt siden):

Han ser jo ikke yngre ut en han gjorde når han faktisk var ung, men han ser sikkert yngre ut en han ville uten kirurgien. Er vel hovedsakelig fillers han har fått, hvor han bare heller vil se litt tjukk ut enn å ha mye synlige rynker. 

norn ganger får et kunstig rynkefritt fjes en til å se eldre ut enn et fjes med rynker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.3.2022 den 18.03):

Hadde du sagt noe spesielt? 

Anonymkode: 3edc4...5d2

S nami bog.

Anonymkode: e6414...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde spurt om han ville være med på putekrig🤓

Anonymkode: de951...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.3.2022 den 18.03):

Hadde du sagt noe spesielt? 

Anonymkode: 3edc4...5d2

Vel, jeg hadde jo bydt på kaffe.

Og så hadde jeg ringt noen og spurt om de hadde noe hestedop. Og så hadde jeg vært meget hyggelig og spist kake og drukket kaffe med Putin. Min uten hestedop, hans med. 

Og når Putin hadde slukna så hadde jeg nok ringt etteretningstjenesten og spurt om man ikke kunne brukt en sovende Putin til noe nyttig. Jeg antar NOEN i verden ligner nok på Putin til at vi kunne satt inn en replacement - så kunne vi holdt den "ekte" Putin i et mørkt fangehull resten av hans dager (guatanamo, feks, virker som hans type sted) mens en mer hyggelig fyr styrte Russland.

I Norge ville selvsagt Putin blitt dømt til tvungen omsorg og fått en hyggelig men nedlatende omsorgsarbeider som sa "har vi det bra i dag?". Mulig det faktisk er en verre skjebne enn annen tortur, nå når jeg tenker på saken..

Anonymkode: 18d6b...57d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sofa, så det kunne han ikke gjort.

Anonymkode: ba1f1...391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...