AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #101 Del Skrevet 28. mars 2022 Han kommer i et helikopter på himmelspretten. Anonymkode: e9f19...8f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofiemyr Skrevet 28. mars 2022 #102 Del Skrevet 28. mars 2022 Sommer2464 skrev (På 21.3.2022 den 7.41): Hvorfor skal han komme tilbake i påsken av alle tider? Jeg tenker han heller bør komme på Kristi himmelfartsdag. Skal han da komme iht vår kalender eller den jødiske - og hvilken tidssone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #103 Del Skrevet 28. mars 2022 sofiemyr skrev (3 timer siden): Skal han da komme iht vår kalender eller den jødiske - og hvilken tidssone? Den islamske. Anonymkode: 9f2b0...7c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #104 Del Skrevet 30. mars 2022 Umulig å si når han kommer ..Men han kommer!!Det er en del som må skje først her på jorda som er nevnt i bibelen.Men det er tydelig at vi er inne i siste tider.. Anonymkode: 3035b...778 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 17. april 2022 #105 Del Skrevet 17. april 2022 (endret) Trist å se at så mange tviler og fjaser det bort. For det er akkurat det djevelen vil. Få dere til å tvile. Synes synd på dere. Endret 17. april 2022 av Adrenalina1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #106 Del Skrevet 19. april 2022 Ja, for alt vi vet så er han allerede tilbake også. Anonymkode: 892c6...087 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #107 Del Skrevet 19. april 2022 Nei, han har aldri vært her. Anonymkode: 3116d...7cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thanos Skrevet 19. april 2022 #108 Del Skrevet 19. april 2022 Maleficenta skrev (På 3/17/2022 den 20.22): hvorfor skulle jesus bry seg mer med den krigen enn andre kriger i verden? Hvor var han forresten under 1 og 2 verdenskrig? Hmn? pluss andre kriger som har vært før og etterpå? Og hva med konflikten i israel? Han var jo pinadø født i israel og likevel har han ikke kommet tilbake for å løse det noen gang Skylder Jesus disse menneskene noe når de steller opp til drap, krig og voldtekt på eget initsiativ? Han skal bare fly inn og redde alle sammen? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #109 Del Skrevet 19. april 2022 Adrenalina1 skrev (På 4/17/2022 den 18.39): Trist å se at så mange tviler og fjaser det bort. For det er akkurat det djevelen vil. Få dere til å tvile. Synes synd på dere. Jesus kommer når han kommer. Jeg svelger uansett. Anonymkode: d38d5...0c3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #110 Del Skrevet 19. april 2022 Humas skrev (På 27.3.2022 den 20.55): Her er jeg anonym så det får stå sin prøve. Etter å ha vært så nær døden som mulig, og komme tilbake..så er min erfaring: Alle som dør opplever en life review og så en kjærlighet større enn mennesker kan forestille seg. Ikke så lett å leve videre. Men altså, de som tror på Jesus opplever å møte Jesus når de dør. Dvs hvert sekund på jorda kommer 'Jesus' tilbake, idet man dør. Det finnes nå 100' vis av vitnesbyrd rundt i verden, studier som har vart i 30-40 år osv (både kristne, ateister, hinduer, agnostikere osv). Men, nesten kun de som har opplevd det kan tro det, jeg trodde heller ikke på sånt... Så det er bare å vente; han kommer når hver og en dør. Og det er ikke ment som Blasfemi, jeg tror selvfølgelig på en 'Gud', som jeg må 'lene" meg på hver dag, for å klare å leve med min nye erfaring. Og sier jeg noe om det høyt ser folk rart på meg., så det er bare å 'leve det'. Nesten som 'the secret', ved å være god og bare ønske gode ting, så får jeg det jeg ønsker meg. Altså ikke penger eller makt, for det genererer grådighet og å bli korrumpert. Tipper det er mindre enn 0,01 % i verden som har dødd og kommet tilbake (og så er det de som mister forstanden av det og anses som 'crazy') Verden vil bedras. Det er helt sikkert. Man møter ikke Jesus når man dør, men for mange kristne er dette det største håpet man har så hjernen finner frem de lykkeligste minnene og skiller ikke mellom innbilte og ekte. Hva skjer når man dør Religion ble oppfunnet i en tid hvor mennesket hadde behov for å finne mening. Helt utrolig at disse eventyrene lever i beste velgående i dag. Det kommer ingen Jesus. Det kommer ingen Mohammed. Det kommer ingen Abraham. Men om det gjør deg lykkeligere å tro det så for all del. Anonymkode: 130f6...618 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humas Skrevet 20. april 2022 #111 Del Skrevet 20. april 2022 AnonymBruker skrev (På 19.4.2022 den 19.11): Verden vil bedras. Det er helt sikkert. Man møter ikke Jesus når man dør, men for mange kristne er dette det største håpet man har så hjernen finner frem de lykkeligste minnene og skiller ikke mellom innbilte og ekte. Hva skjer når man dør Religion ble oppfunnet i en tid hvor mennesket hadde behov for å finne mening. Helt utrolig at disse eventyrene lever i beste velgående i dag. Det kommer ingen Jesus. Det kommer ingen Mohammed. Det kommer ingen Abraham. Men om det gjør deg lykkeligere å tro det så for all del. Anonymkode: 130f6...618 Jeg har ikke vært kristen og hadde heller ingen ønsker for hva jeg skulle oppleve. Fenomenet nær døden opplevelser er nesten det samme for ateister, agnostikere og troende av forskjellige religioner så om noe begynner dette å bli skummelt for kristendimmen, da ikke-kristne opplever helbredelse. Det kan komme til å bli et paradigmeskifte a la Galileo Galilei (flat jord vs rund jord). Det har vært forsket på dette i mange 10-år nå. Det finnes 10000vis av historier.Både leger, psykologer, prester, og alle andre yrker/type personer opplever dette Mange opplever spontan helbredelse av f eks stadie4/dødelig kreft, pga frykt/sinne/bitterhet/hat forlater kroppen og erstattes med glede og kjærlighet. Livet til de som opplever det endres for alltid. Synd for deg at du er så lite åpen for livets mirakler. Jeg lever godt med mitt. Men avslutter med å si at jeg absolutt ikke trodde på dette før jeg opplevde det selv, så sånn sett skjønner jeg deg veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 22. april 2022 #112 Del Skrevet 22. april 2022 On 3/16/2022 at 10:35 PM, Sommer2464 said: Det tror jeg spesielt med tanke på Ukraina krigen. Tror dere andre kristne det? Ønsker ikke noe tullesvar fra ateister om at Jesus ikke finnes. Neppe en god ide av Jesus å komme tilbake i disse tider. Han nok blitt tatt for å være en raddis sektleder og endt opp på psykiatrisk avdeling eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 22. april 2022 Forfatter #113 Del Skrevet 22. april 2022 Tanuki skrev (4 timer siden): Neppe en god ide av Jesus å komme tilbake i disse tider. Han nok blitt tatt for å være en raddis sektleder og endt opp på psykiatrisk avdeling eller noe. Han blir ikke innlagt på psykiatrisk avdeling for han har en himmelsk hær med seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #114 Del Skrevet 22. april 2022 Jesus er eventyrhistorier Anonymkode: 11d1f...546 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2022 #115 Del Skrevet 22. april 2022 Det er det ingen som vet. Bedre å stille seg spørsmålet «er jeg klar til å møte Jesus når han kommer?» Anonymkode: 6482b...7d4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PKV Skrevet 23. april 2022 #116 Del Skrevet 23. april 2022 Historien om Jesus handler også om ukjent Ufoaktivitet. Det er også eneste muligheten for å kunne reise bort fra jorden for flere tusen år siden, for så eventuelt å komme tilbake engang i fremtiden. Albert Einsteins relativitetsteori; reiser man i lyshstighet, klarer man å stanse tiden. Kommer han tilbake vil det være i det samme romskipet som han riste bort fra jorden med den gangen, vanskeligere er det ikke. Men vi må bare prøve å forstå det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Porstar Skrevet 25. april 2022 #117 Del Skrevet 25. april 2022 laPistola skrev (På 16.3.2022 den 14.43): Hva er tanken, at han skal frelse oss før vi alle går under, eller at han skal fikse fred? Nei, jeg tror ikke Jesus kommer tilbake. Om han ikke kommer tilbake, da var jo detat han ga sitt liv for oss ufullkommen menesker forgjeves ? Det sies også i skriften. Han Jesus skal komme når vi mins venter det, eller andre plasser står det Han kommer som en tyv om natten. Om en tror bibelen er innsprert fra Gud , så kommer Jesus tilbake., men hva vil han da gjøre her påjorden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest laPistola Skrevet 25. april 2022 #118 Del Skrevet 25. april 2022 Porstar skrev (23 minutter siden): Om han ikke kommer tilbake, da var jo detat han ga sitt liv for oss ufullkommen menesker forgjeves ? Det sies også i skriften. Han Jesus skal komme når vi mins venter det, eller andre plasser står det Han kommer som en tyv om natten. Om en tror bibelen er innsprert fra Gud , så kommer Jesus tilbake., men hva vil han da gjøre her påjorden? Slik jeg tolker det trodde Jesus alt skulle ende for 2000 år siden. Han tok jo til seg disipler og følgere som forlot familien sin for og sulte ( ganske sikkert, de hadde jo ingen til og forsørge dem lenger) . om han kommer når vi minst venter det, eller en tyv om natten, hvorfor venter vi han akkurat nå? Nei, jeg aner ikke hva han skal gjøre her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Porstar Skrevet 25. april 2022 #119 Del Skrevet 25. april 2022 laPistola skrev (1 minutt siden): Slik jeg tolker det trodde Jesus alt skulle ende for 2000 år siden. Han tok jo til seg disipler og følgere som forlot familien sin for og sulte ( ganske sikkert, de hadde jo ingen til og forsørge dem lenger) . om han kommer når vi minst venter det, eller en tyv om natten, hvorfor venter vi han akkurat nå? Nei, jeg aner ikke hva han skal gjøre her. Det står vel også at det skulle sje vanskelig e tider, som de kaller endetiden, men hvor lenge skulle endetiden vare før kan kommer? Ja mange tror i vår tid at han kommer snart. laPistola skrev (1 minutt siden): Slik jeg tolker det trodde Jesus alt skulle ende for 2000 år siden. Han tok jo til seg disipler og følgere som forlot familien sin for og sulte ( ganske sikkert, de hadde jo ingen til og forsørge dem lenger) . om han kommer når vi minst venter det, eller en tyv om natten, hvorfor venter vi han akkurat nå? Nei, jeg aner ikke hva han skal gjøre her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Porstar Skrevet 25. april 2022 #120 Del Skrevet 25. april 2022 laPistola skrev (5 minutter siden): Slik jeg tolker det trodde Jesus alt skulle ende for 2000 år siden. Han tok jo til seg disipler og følgere som forlot familien sin for og sulte ( ganske sikkert, de hadde jo ingen til og forsørge dem lenger) . om han kommer når vi minst venter det, eller en tyv om natten, hvorfor venter vi han akkurat nå? Nei, jeg aner ikke hva han skal gjøre her. Les Salmene 37 versene 9 til 12 Da for du en aha følelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå