Jadzia Skrevet 20. mars 2022 #81 Del Skrevet 20. mars 2022 Vi lever i de siste dager og det har vi gjort siden Jesus døde på korset. Men jeg tror ikke ukraina eller pandemien er et større tegn på at det skjer om noen dager, enn alle andre kriger og sykdommer vi har hatt de siste 2000 årene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 21. mars 2022 Forfatter #82 Del Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 17.3.2022 den 20.54): Ja, påska er snart i anmarsj. Anonymkode: 14df4...935 Hvorfor skal han komme tilbake i påsken av alle tider? Jeg tenker han heller bør komme på Kristi himmelfartsdag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 21. mars 2022 Forfatter #83 Del Skrevet 21. mars 2022 Jadzia skrev (8 timer siden): Vi lever i de siste dager og det har vi gjort siden Jesus døde på korset. Men jeg tror ikke ukraina eller pandemien er et større tegn på at det skjer om noen dager, enn alle andre kriger og sykdommer vi har hatt de siste 2000 årene. Nei det høres logisk ut. Når det har vært så mange kriger er ikke denne krigen et større tegn på Jesu andre kome. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
proghodet Skrevet 21. mars 2022 #84 Del Skrevet 21. mars 2022 On 3/18/2022 at 9:11 AM, Dakia said: han er den eneste som ikke har dødd på jorden Angivelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dakia Skrevet 21. mars 2022 #85 Del Skrevet 21. mars 2022 proghodet skrev (46 minutter siden): Angivelig. Det er lov å si 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
proghodet Skrevet 21. mars 2022 #86 Del Skrevet 21. mars 2022 4 minutter siden, Dakia said: Det er lov å si 😅 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #87 Del Skrevet 21. mars 2022 Med alt det vannet som vi har lagret, så håper jeg han dukker opp temmelig kjapt når det blir tomt for vin. Anonymkode: b44ad...61f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 22. mars 2022 #88 Del Skrevet 22. mars 2022 proghodet skrev (På 21.3.2022 den 7.48): Angivelig. hæ han døde jo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 22. mars 2022 #89 Del Skrevet 22. mars 2022 Om jesus kommer tilbake snart spør du om i overskriften? Altså, han har holdt seg borte i over 2000år, hvorfor skal han gidde å komme tilbake nå? 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #90 Del Skrevet 24. mars 2022 Nesten alle profetiene har blitt utfylt så det tror jeg. Anonymkode: 69d28...15e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofiemyr Skrevet 24. mars 2022 #91 Del Skrevet 24. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nesten alle profetiene har blitt utfylt så det tror jeg. Anonymkode: 69d28...15e Det interessante er at alle disse profetiene har blitt oppfylt jevnlig de siste 2020 år - problemet er at de første 2000 årene mer eller mindre så fantes det ikke medier som kunne formidle hva som skjer og hvor fort det skjer til mange nok slik vi har det i dag. Jeg har brukt nesten halve livet mitt på å dyrke, lese og studere det jeg trodde var guds ord - og funnet ut at det er det rett og slett ikke (btw over 50 år sånn til info) Jesus døde og kommer ikke tilbake - vi har hverandre - i retroperspektiv og i alle perspektiv burde det være nok ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #92 Del Skrevet 26. mars 2022 sofiemyr skrev (På 24.3.2022 den 10.27): Det interessante er at alle disse profetiene har blitt oppfylt jevnlig de siste 2020 år - problemet er at de første 2000 årene mer eller mindre så fantes det ikke medier som kunne formidle hva som skjer og hvor fort det skjer til mange nok slik vi har det i dag. Jeg har brukt nesten halve livet mitt på å dyrke, lese og studere det jeg trodde var guds ord - og funnet ut at det er det rett og slett ikke (btw over 50 år sånn til info) Jesus døde og kommer ikke tilbake - vi har hverandre - i retroperspektiv og i alle perspektiv burde det være nok ❤️ https://vm.tiktok.com/ZMLuVn15Y/ ❤️ Anonymkode: 69d28...15e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 26. mars 2022 #93 Del Skrevet 26. mars 2022 Hver gang denne tråden popper opp i feeden min igjen, så tenker jeg på Stephen Fry og hans tanker om Gud: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #94 Del Skrevet 27. mars 2022 Alle guder er noen fordømte narsissister! Og narsissister av denne typen, er veldig glade i å bli tilbedt hele tiden, så han vil naturligvis forlenge alle konflikter så lenge som overhodet mulig, så lenge dette fører til enda mer tilbedelse for guden. Anonymkode: d8afa...8d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humas Skrevet 27. mars 2022 #95 Del Skrevet 27. mars 2022 Her er jeg anonym så det får stå sin prøve. Etter å ha vært så nær døden som mulig, og komme tilbake..så er min erfaring: Alle som dør opplever en life review og så en kjærlighet større enn mennesker kan forestille seg. Ikke så lett å leve videre. Men altså, de som tror på Jesus opplever å møte Jesus når de dør. Dvs hvert sekund på jorda kommer 'Jesus' tilbake, idet man dør. Det finnes nå 100' vis av vitnesbyrd rundt i verden, studier som har vart i 30-40 år osv (både kristne, ateister, hinduer, agnostikere osv). Men, nesten kun de som har opplevd det kan tro det, jeg trodde heller ikke på sånt... Så det er bare å vente; han kommer når hver og en dør. Og det er ikke ment som Blasfemi, jeg tror selvfølgelig på en 'Gud', som jeg må 'lene" meg på hver dag, for å klare å leve med min nye erfaring. Og sier jeg noe om det høyt ser folk rart på meg., så det er bare å 'leve det'. Nesten som 'the secret', ved å være god og bare ønske gode ting, så får jeg det jeg ønsker meg. Altså ikke penger eller makt, for det genererer grådighet og å bli korrumpert. Tipper det er mindre enn 0,01 % i verden som har dødd og kommet tilbake (og så er det de som mister forstanden av det og anses som 'crazy') 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 27. mars 2022 #96 Del Skrevet 27. mars 2022 Han hadde sikkert starta en onlyfans. Også måtte man betale for å følge Jesus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 27. mars 2022 #97 Del Skrevet 27. mars 2022 Komme tilbake? Fra de døde liksom? Det går ikke an. Så nei, det tror jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 27. mars 2022 #98 Del Skrevet 27. mars 2022 Sommer2464 skrev (På 16.3.2022 den 14.35): Det tror jeg spesielt med tanke på Ukraina krigen. Hva er så spesielt med akkurat den krigen? Så langt en relativt liten konflikt sammenlignet med mange andre konflikter de siste 2000 årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 28. mars 2022 Forfatter #99 Del Skrevet 28. mars 2022 sicario skrev (10 timer siden): Komme tilbake? Fra de døde liksom? Det går ikke an. Så nei, det tror jeg ikke. Å komme tilbake fra de døde gjorde han for nesten 2000 år siden så det går an sicario. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #100 Del Skrevet 28. mars 2022 Nei, er for gammel til å tro på oppdiktede fantasikarakterer. Anonymkode: 81633...763 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå