FlyingBird Skrevet 15. mars 2022 #1 Del Skrevet 15. mars 2022 (endret) Hei! jeg slet lenge med overvekt i ungdomsalderen og etter at jeg fikk barn så var jeg oppe på 96 kg. Noen år etter baby nr 2 klarte jeg å gå ned til 80 kg så 70, en vekt som passet meg perfekt. Jeg holdt denne vekten i 3 år før jeg ble gravid med nr. 3 og gikk opp svimlende 30 kg ! Pluss at jeg allerede hadde lagt på meg noen korona kiloer. Vekten 2 måneder etter fødsel viste 94 og jeg har med endring av kosthold og trilleturer gått ned til 85. Nå er målet ned til 70 innen sommeren så jeg har 3 måneder på meg. Jeg er stort sett flink til å spise sundt og variert, gå trilleturer og å trene. Men så smeller det noen ganger, sånn som i dag. Jeg har spist MASSE og går på et smell 1-2 ganger i uka. Jeg har lagt merke til at dette skjer spesielt de dagene jeg har fått for lite søvn. Jeg trøstespiser rett og slett når jeg er sulten. Nå oppretter jeg denne dagboken sånn jeg kan se tilbake på det og få en oversikt. Trening, kosthold og generelt hvordan dagene mine har gått skal denne dagboken innholde. Og gi gjerne masse tilbakemeldinger, både ris og ros 22/12-21 94,1 kg 30/12-21 91,8 kg 11/1-22 90,6 kg 21/1 89,9 kg 31/1 88,8 kg 14/1 87,1 kg 24/1 86,3 kg 14/3 - 85,1 kg 31/3 - 84,4 kg totalt - 9,7kg 😊 Endret 5. april 2022 av FlyingBird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 16. mars 2022 #2 Del Skrevet 16. mars 2022 For en strålende innsats så langt 👏 Jeg trives best med hverdag og fire faste måltider, og synes det blir så mye mer krevende å holde på hode vaner når vi er utenfor rutine (ferier, perioder med hjemmekontor, sykdom o.l). Heier på deg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlyingBird Skrevet 16. mars 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 16. mars 2022 (endret) Hei! Så hyggelig med svar her 😊 Ja, jeg ser den. Jeg trives best med hverdager jeg og, da har man en tid for alt. Nå er jeg hjemme i mammapermisjon og alt avhenger av babyen (mtp. søvn, trilleturer, trening ) så jeg gleder meg litt til far tar over om 2 måneder. Jeg vært og lest nesten hele dagboken din @Bokdamenog wow! Så inspirerende! Av den grunn skal jeg ut å jogge i kveld og ha som mål å få tilbake løpegleden. Rett før sv.skapet var pers. på 1 time og 12 min på mila. Så vi får se hvor lenge jeg holder ut i dag. Skal prøve 5 km i første omgang da jeg allerede har trent mye intervaller med vogna 😎 Endret 16. mars 2022 av FlyingBird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlyingBird Skrevet 19. mars 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 19. mars 2022 Syk baby i hus og slanking/trening har gått til hel****😞 våkenetter og en grinete baby med en forkjøla og grinete mor er ikke en god kombo. Enda verre er det at jeg synes så synd på han. Feber i 4 dager og så urolig men samtidig så slapp og sliten😔 Han er heldigvis mye bedre nå så til mandagen tror jeg han er helt frisk igjen. Disse små altså, man blir så hjelpesløs når de ikke har det bra. Det har blitt mye lettvint mat fulle av kalorier men jeg skal nok snart på sporet igjen. Er det flere som blir sykt sultne og godtesjuke når de er trøtte eller er det bare meg? Hører så mange som klager på dårlig matlyst ved underskudd av søvn men hos meg er det helt motsatt. Og hvis jeg sovner en times tid på sofaen midt på dagen så våkner jeg med akutt sult uansett om jeg har spist rett før. 🤷♀️🤷♀️🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 23. mars 2022 #5 Del Skrevet 23. mars 2022 Helt naturlig at kroppen vil ha mer energi i form av kalorier når man er trøtt og sliten. Synes selv det er veldig irriterende, fordi jeg blir i hvert fall bare mer daff av å spise sukker 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlyingBird Skrevet 5. april 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 5. april 2022 @Nikea Ja ikke sant, ond sirkel det der 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlyingBird Skrevet 5. april 2022 Forfatter #7 Del Skrevet 5. april 2022 Nå er det lenge siden jeg har oppdatert her. Besøk fra utlandet, storesøster i huset ble syk også ble søren meg jeg og mannen syke og. Kraftig forkjølelse med kroppsverk, frostrier OG en aktiv og (heldigvis) frisk baby. Nesen er fortsatt tett men formen kommer seg heldigvis. På matfronten er det litt opp og ned men vekta går nedover så jeg er fornøyd. Torsdag viste vekta 84,4 😃 Så utålmodig som jeg er vil jeg helst rase ned i vekt men uten noe særlig egentid og trening så blir det litt vanskelig. Merker at psyken ikke er helt med meg for tiden heller da livet skjer og man har opp og nedturer. Nå er jeg i en periode med mange nedturer, dessverre. Ikke så veldig alvorlige heldigvis men jeg er av de som tenker for mye og klandrer meg selv hele tiden. Hvorfor og hvordan og hva kunne jeg gjort annerledes svirrer i huet mitt hele tiden. Ikke har jeg mange å snakke om det med heller så det blir litt ensomt. Men nok om det. I morgen skal jeg begynne med trilleturene mine igjen også må jeg bare brette opp ermene og starte med styrketrening hjemme. Flere oppdatering blir det her, og fom. mai skal jeg begynne å skrive mål for kommende måned. Det er alltid gøy å nå målene man har satt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå