AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #21 Skrevet 15. mars 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ikke helt enig. I såfall skal man være veldig forsiktig med hvordan man sier det. Man kan komme til å såre personen unødvendig. La oss si det er snakk om en man synes er for tykk til at man kan bli fysisk tiltrukket han/henne. Da er det bedre å si at det ikke kjennes riktig, i stedet for å være dønn ærlig, som du skriver Anonymkode: f0fad...252 For all del, jeg tar det for gitt at TS klarer å utvise normal folkeskikk. Dette kommer jo ellers først og fremst an på hvor lenge og hvor mye man har truffet hverandre. Er det lenge, burde jo fysisk tiltrekking uansett ikke være et tema, ettersom man merker dette kjapt og kan sile ut deretter. Om datingen derimot er i startfasen, stikker nok en forelskelse uansett ikke dypere enn at et «dette føles ikke riktig for meg» bør være helt innafor. Anonymkode: f44fe...b87 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #22 Skrevet 16. mars 2022 Kan hende du har blitt skremt av at han er så "på", og at det kunne vært en ide å gå roligere frem? Eller merker du at du ikke vil mer i det hele tatt? Han er skikkelig forelsket, og da vil han naturligvis være mest mulig sammen med deg, det er ikke rart. Men om du på en fin måte får sagt at du ønsker å gå roligere frem, så vil han antagelig respektere det for å beholde deg. Vil du avslutte, så er det bare å være ærlig om at du ikke deler følelsene han har, selv om du liker ham godt. Anonymkode: feba2...eb0
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #23 Skrevet 16. mars 2022 TS her.. jeg har sagt at jeg trenger tid.. at jeg får litt panikk av å rushe inn i ting. Han sier han ikke vil miste meg og heller ikke tvinge meg inn i noe jeg ikke er klar for. Likevel .. han vil helst se meg hver dag, venter på meldinger og skriver at han savner meg i det jeg går 😔 Han er jo ufattelig skjønn men jeg må jo innrømme at det stresser meg. Føler meg forpliktet til å ikke såre han og det blir jo feil det og 😔 samtidig vil jeg ikke avslutte helt fullstendig.. fordi han aldri kunne gjort meg noe vondt .. Anonymkode: eef5b...6b0
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #24 Skrevet 16. mars 2022 45 minutter siden, AnonymBruker said: TS her.. jeg har sagt at jeg trenger tid.. at jeg får litt panikk av å rushe inn i ting. Han sier han ikke vil miste meg og heller ikke tvinge meg inn i noe jeg ikke er klar for. Likevel .. han vil helst se meg hver dag, venter på meldinger og skriver at han savner meg i det jeg går 😔 Han er jo ufattelig skjønn men jeg må jo innrømme at det stresser meg. Føler meg forpliktet til å ikke såre han og det blir jo feil det og 😔 samtidig vil jeg ikke avslutte helt fullstendig.. fordi han aldri kunne gjort meg noe vondt .. Anonymkode: eef5b...6b0 Høres ut som en intens fyr. Det at han «aldri kunne gjort deg noe vondt» er vel neppe grunn til ikke å avslutte en relasjon som ikke fungerer? Jeg ville vært helt tydelig på at det nettopp er intensiteten hans som blir for mye for deg. På den måten har han i alle fall mulighet til å utvikle bedre sosiale antenner, selv om et videre forhold ikke blir noe av. Anonymkode: f44fe...b87 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #25 Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvorfor hater damer snille menn? Ikke alle kan være som chad. Savner du vold og banning? Oss snille menn må tydeligvis klare oss uten fitte… Tror den eneste løsningen for oss er å finne dame i Thailand. Her i landet er det klin umulig å finne et kvinnfolk Anonymkode: 4fd92...7e2 Du tror ikke det har noe med deg og din oppførsel å gjøre.......? 😏 Anonymkode: 89576...398 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #26 Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvorfor hater damer snille menn? Ikke alle kan være som chad. Savner du vold og banning? Oss snille menn må tydeligvis klare oss uten fitte… Tror den eneste løsningen for oss er å finne dame i Thailand. Her i landet er det klin umulig å finne et kvinnfolk Anonymkode: 4fd92...7e2 Det er ikke pent å avbryte når de voksne prater sammen. Anonymkode: 1c9ef...b66
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #27 Skrevet 16. mars 2022 Ts her; Men helt ærlig folkens; at han skriver og sier rett ut at han vil ha en fremtid med meg på 2 date..! Og savner meg og ber om å få treffe meg om det så bare er for noen minutter .. er dette normalt når man er veldig forelsket?? Eller er dette veldig needy og spesielt?? Jeg blir veldig usikker.. ikke fordi jeg vil ha menn som er utydelige .. men så fort og så tidlig..?🙈 Anonymkode: eef5b...6b0 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #28 Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ts her; Men helt ærlig folkens; at han skriver og sier rett ut at han vil ha en fremtid med meg på 2 date..! Og savner meg og ber om å få treffe meg om det så bare er for noen minutter .. er dette normalt når man er veldig forelsket?? Eller er dette veldig needy og spesielt?? Jeg blir veldig usikker.. ikke fordi jeg vil ha menn som er utydelige .. men så fort og så tidlig..?🙈 Anonymkode: eef5b...6b0 Han virker needy og altfor intens. Du rekker jo ikke å tenke deg om eller å savne ham. Gi ham og deg selv en sjanse og fortell ham akkurat det. Anonymkode: 89576...398 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå