Gå til innhold

Foretrekker dere Sigma-hanner fremfor Alpha-hanner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 16.3.2022 den 18.41):

I følge denne artikkelen oppsto hele alfahannbegrepet som følge av en misforståelse: https://forskning.no/dyreverden-ulv/du-har-kanskje-hort-om-alfahannen-og-alfahunnen-i-en-ulveflokk-begrepet-er-basert-pa-en-misforstaelse-ifolge-eksperter/1843295

Anonymkode: fb059...144

Artikkelen handler om ulver og hunder. 🙂  Begrepene har helt andre konnotasjoner hos mennesker 🙂 

Anonymkode: 25ec6...102

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

- Alfa

- Dominant

- Big dick energy

Dette er viktig for meg.

Anonymkode: 2600d...28a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjæresten min, en mann på 48 er utrolig stolt av at han er sigma og poster det på facebook, men kjennetegnene er riktig, han er sigma.  Men det betyr ikke at jeg syns det er bra.  Han er bra på noen områder, men likevel en stolt mann som tror han vet best og ser ned på andre og er dømmende. Kan og være veldig kald og liker avstand.  

Anonymkode: f4329...94e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 hours ago, AnonymBruker said:

Kjæresten min, en mann på 48 er utrolig stolt av at han er sigma og poster det på facebook, men kjennetegnene er riktig, han er sigma.  Men det betyr ikke at jeg syns det er bra.  Han er bra på noen områder, men likevel en stolt mann som tror han vet best og ser ned på andre og er dømmende. Kan og være veldig kald og liker avstand.  

Anonymkode: f4329...94e

Det at han skriver innlegg om at han er sigma på Facebook er helt utrolig cringe. 

Anonymkode: 59827...8bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Artikkelen handler om ulver og hunder. 🙂  Begrepene har helt andre konnotasjoner hos mennesker 🙂 

Anonymkode: 25ec6...102

Så du sier at begrepene - når de blir brukt om mennesker - har et annet opphav og ikke stammer fra forskningen på ulvene?

Anonymkode: fb059...144

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nei, æsj, har ikke plass til så store ego. 

Anonymkode: 24fec...1af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Foretrekker å forholde meg til folk, uten å sette merkelapper på dem. Slike merkelapper er så utrolig idiotiske.

Anonymkode: 1ddcf...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...