AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #1 Del Skrevet 15. mars 2022 Sigma- og alpha-hanner er likestilt i hierarkiet, men Sigma-hannene står utenfor pyramiden etter eget ønske. Anonymkode: 25ec6...102 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StellaNova Skrevet 15. mars 2022 #2 Del Skrevet 15. mars 2022 Ingen som kaller seg alpha eller noen annen "hanne"i hierakiet ditt er aktuell for meg 😬Nå må dere slutte, det er creepy og kleint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #3 Del Skrevet 15. mars 2022 StellaNova skrev (Akkurat nå): Ingen som kaller seg alpha eller noen annen "hanne"i hierakiet ditt er aktuell for meg 😬Nå må dere slutte, det er creepy og kleint. Det er vitenskap. Anonymkode: 25ec6...102 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #4 Del Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er vitenskap. Anonymkode: 25ec6...102 På nivå med å spå i kaffegrut. Oppegående kvinner og menn går ikke rundt og kategoriserer hverandre etter greske tegn, og vet at personlighetstyper sjelden er enten eller, men i et spekter, over hele bokstavsuppa. Anonymkode: c0981...cf2 22 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StellaNova Skrevet 15. mars 2022 #5 Del Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er vitenskap. Anonymkode: 25ec6...102 Nei, det er som å ta en test i et ukeblad for å finne ut hvilke karakter du er i sex og singelliv. Mulig du identifiserer deg med karakteren men det er ren underholdning. Ikke vitenskap bak. Sier dette med litt humor, det er ikke så harskt ment 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #6 Del Skrevet 15. mars 2022 For noe tøys. Mvh mann Anonymkode: 59827...8bf 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #7 Del Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er vitenskap. Anonymkode: 25ec6...102 Ingen som kaller seg alpha er det . Man ER det . Anonymkode: b29e0...80e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymus51 Skrevet 15. mars 2022 #8 Del Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det er vitenskap. Anonymkode: 25ec6...102 Dere trenger hjelp. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #9 Del Skrevet 15. mars 2022 jeg foretrekker menn som bruker mindre tid på internett enn dette her... Anonymkode: 9acb3...ff7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #10 Del Skrevet 15. mars 2022 Det er en vitenskapelig brukt term ja. Men som i at det advares på det sterkeste mot de som bruker slikt språk. https://aninjusticemag.com/5-toxic-incel-terms-that-have-become-mainstream-e9e4c80a78bb?gi=3388a0cd60aa https://www.researchgate.net/publication/316845210_Alphas_Betas_and_Incels_Theorizing_the_Masculinities_of_the_Manosphere Anonymkode: cb15c...7d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #11 Del Skrevet 15. mars 2022 Haha en ny karakter fra incel-land. Teorien om alpha og beta stemte ikke så de måtte finne på en ny. Jeg foretrekker en mann som er trygg i seg selv og snill, men også kan si fra om ugrei oppførsel på en konstruktiv måte uten å bjeffe, knurre eller tisse på andre sin eiendom. Anonymkode: 11ef4...769 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 15. mars 2022 #12 Del Skrevet 15. mars 2022 Mtp at min eks, han som var truende til å denge meg og å bruke psykisk vold, klamra seg til denne teorien, gjør at jeg har fått helt hundre prosent avsmak på alle som også lefler med samma greia. For det sier egentlig sitt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #13 Del Skrevet 15. mars 2022 Foretrekker en normal mann. Som ikke driver å styrer om ting som har blitt motbevist. Og ting som er så utrolig barnslig. Anonymkode: 85a69...ccb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 15. mars 2022 #14 Del Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Haha en ny karakter fra incel-land. Teorien om alpha og beta stemte ikke så de måtte finne på en ny. Jeg foretrekker en mann som er trygg i seg selv og snill, men også kan si fra om ugrei oppførsel på en konstruktiv måte uten å bjeffe, knurre eller tisse på andre sin eiendom. Anonymkode: 11ef4...769 Og det er akkurat slik en "alpha" oppfører seg. En alpha vil aldri titulere eller bry seg om å ha denne tittelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 15. mars 2022 #15 Del Skrevet 15. mars 2022 Bålkaffe skrev (Akkurat nå): Mtp at min eks, han som var truende til å denge meg og å bruke psykisk vold, klamra seg til denne teorien, gjør at jeg har fått helt hundre prosent avsmak på alle som også lefler med samma greia. For det sier egentlig sitt. Det viser bare at han IKKE var en alpha. Det er bare tegn på dårlig selvtillit og ekstreme kontrollbehov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #16 Del Skrevet 15. mars 2022 12 hours ago, AnonymBruker said: Det er vitenskap. Anonymkode: 25ec6...102 Men åpenbart misforstått av de som bruker dette idiotiske uttrykket. https://ed.ted.com/lessons/the-surprising-science-of-alpha-males-frans-de-waal#review Anonymkode: 8aa16...02f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 15. mars 2022 #17 Del Skrevet 15. mars 2022 StellaNova skrev (12 timer siden): Ingen som kaller seg alpha eller noen annen "hanne"i hierakiet ditt er aktuell for meg 😬Nå må dere slutte, det er creepy og kleint. Menn skjønner ikke dette 🤣 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #18 Del Skrevet 15. mars 2022 Bålkaffe skrev (1 time siden): Mtp at min eks, han som var truende til å denge meg og å bruke psykisk vold, klamra seg til denne teorien, gjør at jeg har fått helt hundre prosent avsmak på alle som også lefler med samma greia. For det sier egentlig sitt. Huff da, hørtes ikke bra ut. Masse varm omtanke til deg. 🌹 Anonymkode: 561a4...c0a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #19 Del Skrevet 16. mars 2022 Sånne teorier og knagger er et steg nærmere robotland, hvor alle må passe i egne bokser. Gud forby om vi ikke passer inn i en boks! 🙈 Jeg kjenner menn som tikker mange av disse kriteriene som «sigma», men de har masse venner og gode venner for de er så snille, empatiske, kloke og flinke til å inkludere andre. De har også draget på damer, damene blir tiltrukket av deres reflekterte, modne og inkluderende måter. Man kan si de er hard to Get- for de er alltid i langvarige forhold. Jeg er også en slik «sigma» med masse venner. Bør vi ha en egen underkategori av sigma? Social-sigma? 🤣 Herregud så teit dette er! Anonymkode: 88250...804 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #20 Del Skrevet 16. mars 2022 Jeg foretrekker menn som ikke prater om slikt tøv. Anonymkode: 27754...437 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå