AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #1 Del Skrevet 15. mars 2022 Følelsen av å bli trodd... Blir sluppet i dag. Anonymkode: 6ae42...73d 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #2 Del Skrevet 16. mars 2022 Noen flere som har sett den? Ekstremt godt laget og veldig sterk. Anonymkode: 6ae42...73d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #3 Del Skrevet 16. mars 2022 Er den bare på HBO? Anonymkode: 06459...fee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #4 Del Skrevet 16. mars 2022 Team Marilyn. Anonymkode: 783cb...020 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #5 Del Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er den bare på HBO? Anonymkode: 06459...fee Enn så lenge. Anonymkode: 6ae42...73d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #6 Del Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Team Marilyn. Anonymkode: 783cb...020 Skal du trolle gjør det bedre. Anonymkode: 6ae42...73d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #7 Del Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Enn så lenge. Anonymkode: 6ae42...73d Da får jeg unne meg en mnd med HBO 😄 Var skikkelig fan av han før, men nå klarer jeg ikke høre på musikken. Jeg er så rystet. Fy F for en fæl fyr 😧 Synes det har vært et skred av kjendiser som har blitt avslørt som jævlige personer de siste årene. Er sikkert mye mer grums vi ikke veit. Anonymkode: 06459...fee 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #8 Del Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Da får jeg unne meg en mnd med HBO 😄 Var skikkelig fan av han før, men nå klarer jeg ikke høre på musikken. Jeg er så rystet. Fy F for en fæl fyr 😧 Synes det har vært et skred av kjendiser som har blitt avslørt som jævlige personer de siste årene. Er sikkert mye mer grums vi ikke veit. Anonymkode: 06459...fee Absolutt verdt det. Det er muligheter for ofre å bli trodd nå og det er veldig bra! Anonymkode: 6ae42...73d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #9 Del Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Absolutt verdt det. Det er muligheter for ofre å bli trodd nå og det er veldig bra! Anonymkode: 6ae42...73d Ja det er bra 😊 Anonymkode: 06459...fee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #10 Del Skrevet 16. mars 2022 45 minutter siden, AnonymBruker said: Da får jeg unne meg en mnd med HBO 😄 Var skikkelig fan av han før, men nå klarer jeg ikke høre på musikken. Jeg er så rystet. Fy F for en fæl fyr 😧 Synes det har vært et skred av kjendiser som har blitt avslørt som jævlige personer de siste årene. Er sikkert mye mer grums vi ikke veit. Anonymkode: 06459...fee Jeg var også stor fan, men nå takler jeg han ikke. Anonymkode: c50e5...64d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #11 Del Skrevet 17. mars 2022 Er litt skeptisk til denne dokumentaren. Ja det er mange fæle personer i Hollywood. Det finnes og damer som har utnyttet Me too bevegelsen. Anonymkode: 4d738...fb3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2022 #12 Del Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er litt skeptisk til denne dokumentaren. Ja det er mange fæle personer i Hollywood. Det finnes og damer som har utnyttet Me too bevegelsen. Anonymkode: 4d738...fb3 Det er ikke mange av dem som kommer med falske anklager. Og hvorfor tror du automatisk at det er noen som utnytter me too selv med mange ofre som står frem? Det henger ikke på greip. Det forteller bare om ditt syn på kvinner. Anonymkode: 06459...fee 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 17. mars 2022 #13 Del Skrevet 17. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er litt skeptisk til denne dokumentaren. Ja det er mange fæle personer i Hollywood. Det finnes og damer som har utnyttet Me too bevegelsen. Anonymkode: 4d738...fb3 Og? Jeg skjønner ikke hva det har med saken å gjøre? Jeg tviler på at så mange damer lyver. Hva skal hun ene skuespilleren lyve for? Hun er kjent nok fra før, trenger ikke klatre på ryggen til en avdanket og nesten glemt musiker. Dessuten ble metoo-bevegelsen aktuell fordi mannfolk har utnyttet sine posisjoner i tusenvis av år, så hva er vel et par falske anklager oppmot alle de historiene som kvinner har å fortelle opp igjennom? Hvis argumentet mot bevegelsen er at det er synd på de mannfolka som er falskt anklaget for noe, så må man løfte øya. Det sagt, falske anklager burde straffes hardt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 18. mars 2022 #14 Del Skrevet 18. mars 2022 Jeg har slitt ut Antichrist Superstar tidligere i livet. Kommer aldri mer til å kunne høre musikken hans uten å bli kvalm, så cd-ene jeg har med han går i søpla! For en jævel! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #15 Del Skrevet 18. mars 2022 Jeg elsker MM. Ingenting overgår musikken hans, selv ikke påstander som dette. Anonymkode: 11d77...0d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #16 Del Skrevet 18. mars 2022 Traileren var kun følelser og ingen fakta. Får håpe dokumentaren forteller en ordentlig historie og ikke kun handler om hvor viktig det er å tro på anklagerne. Anonymkode: 6c1c1...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #17 Del Skrevet 19. mars 2022 10 hours ago, AnonymBruker said: Traileren var kun følelser og ingen fakta. Får håpe dokumentaren forteller en ordentlig historie og ikke kun handler om hvor viktig det er å tro på anklagerne. Anonymkode: 6c1c1...34a Jeg har sett begge episodene nå. Det er definitivt følelser og Evan sin historie. Men det vises jo tydelig ting han har sagt i media også, som er helt avskyelig. Og mange andre som ikke har vært Mansons kjæreste, men ansatte, bekrefter mye av det som hun sier. Det er også nok klipp av han som gjør helt groteske ting mot folk, så jeg har ingen problemer med å tro på det man ikke har bevis av. Og den musikkvideoen Heart shaped glasses, den er jo ekstremt kvalm i seg selv, men enda verre å høre at hun kanskje var dopet ned og påstår Manson voldtok henne under et laken. Fælt at ingen stod opp for henne under innspilling. Evans liv har også blitt mer komplisert etter at hun stod frem. Hun har en sønn og må flytte på seg til et hemmelig sted fordi hun får så mye trusler. Anonymkode: c0412...1ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2022 #18 Del Skrevet 13. august 2022 AnonymBruker skrev (På 18.3.2022 den 23.02): Jeg elsker MM. Ingenting overgår musikken hans, selv ikke påstander som dette. Anonymkode: 11d77...0d1 Fail. Verdien til et menneske overgår musikk. Anonymkode: 8d390...bbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ramona1970 Skrevet 19. oktober 2022 #19 Del Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 17.3.2022 den 7.49): Er litt skeptisk til denne dokumentaren. Ja det er mange fæle personer i Hollywood. Det finnes og damer som har utnyttet Me too bevegelsen. Anonymkode: 4d738...fb3 Og menn? Dette er fra Corey Feldman. Det er for mange som forteller om lignende oppførsel fra Manson til at det ikke skal være noe i det. Det blir ikke så mye røyk fra mennesker helt urelatert til hverandre, uten ild. Kan også anbefale å lese memoiren hans The Long Hard Road Out Of Hell der han forteller i klare ordelag hva han gjør mot folk. THE NIGHT @MARILYNMANSON TRIED 2 USE & ABUSE ME AS HIS PLAY TOY BY TRYING 2 MANIPULATE ME N2 BREAKING MY 5 YRS of SOBRIETY 2 SNORT COCAINE W HIM, WHILE GAS LIGHTING ME 4 HIS PRESS TOUR ON #MECHANICALANIMALS WAS WHERE THE DECADES LONG MENTAL & EMOTIONAL ABUSE BEGAN! LUCKILY I WAS NOT PHYSICALLY HARMED THAT NIGHT AS WE GOT OUT SAFELY, BUT THAT WAS JUST THE BEGINNING OF MY NIGHTMARE! #ISTANDWITHEVAN & ANY & ALL SURVIVORS OF HIS DEMENTED ABUSE! https://www.thesun.ie/news/6525477/corey-feldman-marilyn-manson-mental-emotional-abuse/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #20 Del Skrevet 22. oktober 2022 On 10/20/2022 at 1:18 AM, Ramona1970 said: Og menn? Dette er fra Corey Feldman. Det er for mange som forteller om lignende oppførsel fra Manson til at det ikke skal være noe i det. Det blir ikke så mye røyk fra mennesker helt urelatert til hverandre, uten ild. Kan også anbefale å lese memoiren hans The Long Hard Road Out Of Hell der han forteller i klare ordelag hva han gjør mot folk. Enig. Anonymkode: 6c1c1...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå