AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #41 Skrevet 15. mars 2022 Voksne menn som elsker pupper (de fleste), har ingenting i mot at puppene henger. Det er i alle fall min erfaring. Jeg har 80H, og menn har alltid vært helt ville etter dem, både når de satt høyt oppe og når de etterhvert har begynt å henge litt. Det viktigste for min samboer, er at puppene er ekte. Og ekte pupper får varierende grad av heng etterhvert. Anonymkode: 8aa15...d00 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #42 Skrevet 15. mars 2022 Jeg kommer ikke til å lese gjennom denne tråden fordi jeg vet det vil påvirke selvbildet mitt negativt. Har lest nok drittslenging om hengepupper fra menn. Vil faktisk råde deg til å IKKE spørre menn hva de syns om hengepupper, for sannheten er dessverre brutal. De fleste menn liker det ikke. De syns det er turn-off, usexy og de fleste ønsker helst at kvinnen opererer seg slik at puppene blir faste igjen. Jeg har selv vurdert brystløft, problemet er at jeg liker å få brystvortene stimulert og jeg blir veldig kåt av det, og det er en kjent sak at følsomheten blir betraktelig mindre når man utfører brystløft. Kirurgene flytter tross alt på brystvorten, man er utrolig heldig om man har følsomhet igjen i brystvortene etter et brystløft. Det jeg derimot lever på, er at noen menn faktisk ikke bryr seg. Pupper er pupper, og de liker de uavhengig av hvordan de ser ut, så lenge de liker dama puppene sitter på. Noen menn vil påstå at dette er tull og at slike menn IKKE finnes siden menn er visuelle, men jo, noen menn bryr seg faktisk ikke om hvordan puppene ser ut, de ser på helheten og syns ikke det er avtennende at puppene henger. Jeg leste også en fin kommentar fra en mann en gang som sa at det viktigste er ikke hvordan de ser ut, men hvordan de føles. Han kunne runke til stramme, flotte pupper, men i senga kunne han absolutt verdsette hengepupper. Han skrev at de var gode å ta på, deilige å ha i munnen og følelsen av de var nydelig, selv om de ikke SÅ fine ut. Han syntes heller ikke det var avtennende å se på de, selv om det ikke var pent. Håper jeg møter en slik mann en dag, for det må være magisk å kunne slå seg løs i sengen og bare være seg selv, ikke være bekymret for at mannen syns jeg er stygg og hater puppene mine. Så finn deg en mann som ikke bryr seg, er mitt råd. Brystløft er et alternativ, men da må du som sagt leve uten følsomhet i brystvortene. Om det ikke er så viktig for deg, så sier jeg bare kjør på altså. Har selv store komplekser for mine pupper og har alltid hatet at menn tar på de og har ikke turt å ha lyset på når jeg vet at han kan se mye på de (f.eks når jeg rir). Jeg elsker å ta på de når jeg onanerer og stimulerer brystvortene selv, men blir nervøs når menn tar på de fordi jeg har lest hvor sterkt menn avskyr slike pupper som jeg har. Anonymkode: 1d7e7...602
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #43 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): https://www.youtube.com/watch?v=BuwueH4ctbU (video av "bare" et brystløft. Anonymkode: 850bc...7e2 Har da selvfølgelig tatt brystløft og det har gått helt strålende 😉 Anonymkode: bca93...f1f
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #44 Skrevet 15. mars 2022 Jeg jobber som sexchatter på fiktive profiler som et underholdningsbasert. Mennene der tror ofte damene er ekte fordi de ikke leser retningslinjene. Kan i alle fall bekrefte at det virker som menn liker pupper, uansett hvordan de er. Disse fiktive profilene er damer i alle fasonger, aldere og diverse utseender. Finnes mannfolk for alle, tro meg. Anonymkode: 9df1a...d7b
Bamseklemmer Skrevet 15. mars 2022 #45 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 14.3.2022 den 21.50): Har med årene fått hengepupper,født 1 barn og er 40 år..De er ikke så store,C eller D 85,men er nok til at tyndekraften slår inn😅.Jeg har litt komplekser for puppene som henger mer for hvert år.Er singel,så tenker litt på dette i forhold til å få ny partner.Det er sikkert forskjellig hva folk synes om hengepupper,personlig synes jeg ikke det er særlig pent.Hva synes dere menn? Anonymkode: 27589...0c6 Jeg synes det er digg når puppene blir litt lengre, de dingler så deilig mot ansiktet mitt når hun rir og gnikker mot meg. Da er det bare for meg å kysse og fukte dem opp med tunga. De erogene sonene er jo i inntakt selv om man har saggy tits, så jeg tror også det er viktig for kvinnen at jeg elsker dem😋 Ja til modne pupper på en moden dame✔️
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #46 Skrevet 15. mars 2022 13 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg kommer ikke til å lese gjennom denne tråden fordi jeg vet det vil påvirke selvbildet mitt negativt. Har lest nok drittslenging om hengepupper fra menn. Vil faktisk råde deg til å IKKE spørre menn hva de syns om hengepupper, for sannheten er dessverre brutal. De fleste menn liker det ikke. De syns det er turn-off, usexy og de fleste ønsker helst at kvinnen opererer seg slik at puppene blir faste igjen. Jeg har selv vurdert brystløft, problemet er at jeg liker å få brystvortene stimulert og jeg blir veldig kåt av det, og det er en kjent sak at følsomheten blir betraktelig mindre når man utfører brystløft. Kirurgene flytter tross alt på brystvorten, man er utrolig heldig om man har følsomhet igjen i brystvortene etter et brystløft. Det jeg derimot lever på, er at noen menn faktisk ikke bryr seg. Pupper er pupper, og de liker de uavhengig av hvordan de ser ut, så lenge de liker dama puppene sitter på. Noen menn vil påstå at dette er tull og at slike menn IKKE finnes siden menn er visuelle, men jo, noen menn bryr seg faktisk ikke om hvordan puppene ser ut, de ser på helheten og syns ikke det er avtennende at puppene henger. Jeg leste også en fin kommentar fra en mann en gang som sa at det viktigste er ikke hvordan de ser ut, men hvordan de føles. Han kunne runke til stramme, flotte pupper, men i senga kunne han absolutt verdsette hengepupper. Han skrev at de var gode å ta på, deilige å ha i munnen og følelsen av de var nydelig, selv om de ikke SÅ fine ut. Han syntes heller ikke det var avtennende å se på de, selv om det ikke var pent. Håper jeg møter en slik mann en dag, for det må være magisk å kunne slå seg løs i sengen og bare være seg selv, ikke være bekymret for at mannen syns jeg er stygg og hater puppene mine. Så finn deg en mann som ikke bryr seg, er mitt råd. Brystløft er et alternativ, men da må du som sagt leve uten følsomhet i brystvortene. Om det ikke er så viktig for deg, så sier jeg bare kjør på altså. Har selv store komplekser for mine pupper og har alltid hatet at menn tar på de og har ikke turt å ha lyset på når jeg vet at han kan se mye på de (f.eks når jeg rir). Jeg elsker å ta på de når jeg onanerer og stimulerer brystvortene selv, men blir nervøs når menn tar på de fordi jeg har lest hvor sterkt menn avskyr slike pupper som jeg har. Anonymkode: 1d7e7...602 Får helt vondt av å lese dette...er mann...og elsker vilt konas hengende mammapupper. Vi har alltid hatt et forhold bygget på "vær som du er", også på alt som gjelder kropp. Og da mener jeg, som du er her og nå, til enhver tid, og over tid... Mulig at vi var ekstra heldige med hverandre akkurat der, men det betyr SÅ mye for hvor fri man føler eg sammen. Her får lyset stå på...alltid. Er det virkelig så få som opplever sånne forhold, hvor man bare har glede av hverandre uten å ønske en masse ting annerledes, fikset på og forbedret? Husk nå i alle fall bare på at "menn" alltid betyr "noen menn" og ikke alle! Men forstår: spør du, vil du få svar, også de negative som du ville slippe å høre. Men hadde du likevel lest hele tråden ville du sett at vi er da noen som kan syns hengepupper bare er herlige som de er. Og kanskje både å se på og føle på. Selv liker jeg synet av alt jeg vet føles godt å berøre og kose med, det henger helt naturlig sammen. Det er "visuelt" det også, men koblet til erfaring og andre sanseinntrykk. Men skjønner at ikke alle kan være som meg. Alle fortjener vel egentlig å bare bli verdsatt som de er, pupper også! Anonymkode: 60286...0e4 4
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #47 Skrevet 16. mars 2022 Det er ikke særlig pent. Anonymkode: 10fa0...e4a
Egenskap Skrevet 16. mars 2022 #48 Skrevet 16. mars 2022 jeg foretrekker personlighet og kjemi. Å møte en som man elsker for den man er er det som teller. 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #49 Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 14.3.2022 den 21.58): Off, ja det er turn off. Det er ikke så dyrt for et brystløft. Anonymkode: bca93...f1f Men har du sett bilder av de som får nekrose etter brystløft? Det er jo ingen garanti for at det ikke blir komplikasjoner! Anonymkode: beec7...860 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #50 Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Får helt vondt av å lese dette...er mann...og elsker vilt konas hengende mammapupper. Vi har alltid hatt et forhold bygget på "vær som du er", også på alt som gjelder kropp. Og da mener jeg, som du er her og nå, til enhver tid, og over tid... Mulig at vi var ekstra heldige med hverandre akkurat der, men det betyr SÅ mye for hvor fri man føler eg sammen. Her får lyset stå på...alltid. Er det virkelig så få som opplever sånne forhold, hvor man bare har glede av hverandre uten å ønske en masse ting annerledes, fikset på og forbedret? Husk nå i alle fall bare på at "menn" alltid betyr "noen menn" og ikke alle! Men forstår: spør du, vil du få svar, også de negative som du ville slippe å høre. Men hadde du likevel lest hele tråden ville du sett at vi er da noen som kan syns hengepupper bare er herlige som de er. Og kanskje både å se på og føle på. Selv liker jeg synet av alt jeg vet føles godt å berøre og kose med, det henger helt naturlig sammen. Det er "visuelt" det også, men koblet til erfaring og andre sanseinntrykk. Men skjønner at ikke alle kan være som meg. Alle fortjener vel egentlig å bare bli verdsatt som de er, pupper også! Anonymkode: 60286...0e4 Menn som deg er ekstremt sjeldne. Så sjeldne at jeg nesten ikke tror på at du er mann. Kona di er utrolig heldig... ❤❤ Anonymkode: 1d7e7...602
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #51 Skrevet 16. mars 2022 Jeg er 41 og plutselig en dag gikk det opp for meg at mine plutselig hang.. Jeg har alltid vært fornøyd med dem før, faste, fine og oppe på plass. Så jeg var ikke helt fornøyd lengre😅 Mannen derimot! Han elsker dem! Puppene mine får mye oppmerksomhet, han tafser og tar på dem, må ha de i munnen osv. Dette skjer også utenfor sengen. Det skjer når vi går forbi hverandre, om vi er på kjøkkenet, eller i sofaen, eller bare klemmer i forbifarten. Om vi er i sengen, så må lyset på. Han syns de er nydelige og deilige. Om jeg prøver å "klage" på dem, så stopper han meg med en gang! Og han er "bare" 35 år. Anonymkode: 4f525...762 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #53 Skrevet 16. mars 2022 6 hours ago, Egenskap said: jeg foretrekker personlighet og kjemi. Å møte en som man elsker for den man er er det som teller. Dette er kriterier man har for venner. For en seksualpartner bør det være attraksjon tilstede og den kommer av det fysiske. De eneste som bruker å motsi det er de som ikke kan få attraktive partnere uansett så de må legge all fokuset andre steder. Anonymkode: 9bf00...79c
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #54 Skrevet 16. mars 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Menn som deg er ekstremt sjeldne. Så sjeldne at jeg nesten ikke tror på at du er mann. Kona di er utrolig heldig... ❤❤ Anonymkode: 1d7e7...602 Takk! Er bare meg selv, jeg da. Er nok bare mye mer "kroppspositiv" og tar-deg-som-du-er enn mange andre menn. I vårt forhold (ekteskap) koker det kort og godt ned til at det er svært mange problemer vi IKKE har. Men det er for all del pga. holdningen vi har til hverandre også, og ikke bare meg. Vi gidder ikke noe særlig jåleri og forfengelighet noen av oss, det er bare ingen bruk for det oss i mellom. Vi klipper håret på hverandre hjemme på badet og sånn, lever sikkert bare på vår egen og mye enklere planet hvor ikke alt behøver å være så fordømt perfekt... Jeg syns nå at det er mer både utrolig og trist hvordan anstrengte, pirkete, kresne og "problematiserende" syn på hvordan kropper "skal" være, kommer inn og skaper problemer i parforhold, skaper psykiske problemer osv. Men tror mye av dette er litt av en generasjonsgreie også. Kona og jeg vokste jo opp før internett, kroppshysteri, plastisk kirurgi og alt det der. Det er noe med tiden også, tror jeg. Har blitt litt sjokkert nesten hver gang jeg kikker innom her og ser hva folk er opptatt av "fra A til Å" mht sex og kropper som aldri har vært "issues" i mitt liv og mine forhold. Anonymkode: 60286...0e4
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #55 Skrevet 16. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg jobber som sexchatter på fiktive profiler som et underholdningsbasert. Mennene der tror ofte damene er ekte fordi de ikke leser retningslinjene. Kan i alle fall bekrefte at det virker som menn liker pupper, uansett hvordan de er. Disse fiktive profilene er damer i alle fasonger, aldere og diverse utseender. Finnes mannfolk for alle, tro meg. Anonymkode: 9df1a...d7b Nå ble jeg nysgjerrig, er dette en fulltidsjobb? Anonymkode: 8ab60...3c7
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #56 Skrevet 16. mars 2022 Hengepupper med fylde/volum er digg. Anonymkode: 5916d...495
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #57 Skrevet 16. mars 2022 Ærlige svaret er vel: Nei det er ikke pent. Sorry. Små med heng er verst, ser ut som tennissokker med småstein i. 😬 Det går til helvete med de fleste med alderen, en må bare akseptere det i grunn. Anonymkode: fbfa0...c07
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #58 Skrevet 16. mars 2022 Pupper er deilige, nesten uansett. Brystvortene har også mye å si. Får dere sykt stive brystvorter, har egentlig ikke fasongen og størrelse noe å si. Vil også si at det er finere å se en kvinne med litt hengepupper gå uten bh, enn en med faste pupper. Anonymkode: 72305...e90 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2022 #59 Skrevet 16. mars 2022 jeg synes hengepupper er deilige. Anonymkode: cc883...533
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå