AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #21 Skrevet 14. mars 2022 Jeg har også fått hengepupper! I tillegg har de blitt mye mindre enn for 10 år siden blant annet pga graviditet/amming/vektnedgang. Jeg syns derimot formen på puppene fortsatt er fin og er fornøyd med sviskepuppene mine 😂 En god pushbh må imidlertid til for at jeg skal føle meg fin ute på byen osv 🙈 Anonymkode: ca34c...053 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #22 Skrevet 15. mars 2022 Nei,hengepupper er deilig. Anonymkode: a9cc4...e3e 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #23 Skrevet 15. mars 2022 Det er overhodet ingenting galt med hengepupper. Det jeg synes er fint å se på, er når damer er stolte av puppene sine, uansett om de henger eller ikke. Anonymkode: 1e6d8...29c 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #24 Skrevet 15. mars 2022 Hengepupper er turn on. Jeg liker alle slags pupper bare de sitter på rette damen, men bløte og tunge pupper som henger ned og jeg kan ta en hånd under dem og kjenne hvordan de henger 🥰🤩, det er det aller deiligste og vakreste. De behøver ikke være så fyldige heller, poenget for min del er at de henger. Jeg foretrekker nok litt fylde, men om det så var to pannekaker som hang der hadde jeg elsket dem også om jeg likte damen. Alt blir deilig og vakkert på den rette damen, både celulitter, valker, rynker og flat rumpe. Anonymkode: dabb1...6c7 6
Illuminatum Skrevet 15. mars 2022 #25 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Har med årene fått hengepupper,født 1 barn og er 40 år..De er ikke så store,C eller D 85,men er nok til at tyndekraften slår inn😅.Jeg har litt komplekser for puppene som henger mer for hvert år.Er singel,så tenker litt på dette i forhold til å få ny partner.Det er sikkert forskjellig hva folk synes om hengepupper,personlig synes jeg ikke det er særlig pent.Hva synes dere menn? Anonymkode: 27589...0c6 Who cares. De er som de er og menn som dater kvinner som er voksne vet at de synker 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #26 Skrevet 15. mars 2022 Nå er jeg dame, men jeg syns ikke det er turn off. Har litt slappe pupper selv, og mitt inntrykk er at de som får tilgang til dem heller ikke syns det er turn off. Det er på en måte bare voksen dame pupper. Det passer godt til en voksen dame, som er mest med voksne menn. Anonymkode: 1293f...cd1
intexus40 Skrevet 15. mars 2022 #27 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har med årene fått hengepupper,født 1 barn og er 40 år..De er ikke så store,C eller D 85,men er nok til at tyndekraften slår inn😅.Jeg har litt komplekser for puppene som henger mer for hvert år.Er singel,så tenker litt på dette i forhold til å få ny partner.Det er sikkert forskjellig hva folk synes om hengepupper,personlig synes jeg ikke det er særlig pent.Hva synes dere menn? Anonymkode: 27589...0c6 Hadde ELSKET brystene dine akkurat slik dem er. Hadde vi kommet så langt at vi var nakne sammen så hadde jeg allerede vært tiltrukket av deg og likt deg slik du er. Det samme gjelder om man har arr og merker på feks mage etter fødsler og levd liv.. Husk det er hele deg som komplett pakke som gjør at menn blir tiltrukket av deg, ikke pga enkelte attributter... Og personlig som elsker jeg bryster som er litt tung og det du kaller for å henge litt.. Dyrk din egen selvtillit så skal du se at mannfolka rundt deg viser interesse 🙂
Hr. Aktiv Skrevet 15. mars 2022 #28 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har med årene fått hengepupper,født 1 barn og er 40 år..De er ikke så store,C eller D 85,men er nok til at tyndekraften slår inn😅.Jeg har litt komplekser for puppene som henger mer for hvert år.Er singel,så tenker litt på dette i forhold til å få ny partner.Det er sikkert forskjellig hva folk synes om hengepupper,personlig synes jeg ikke det er særlig pent.Hva synes dere menn? Anonymkode: 27589...0c6 Det er vel slik med alt her i verden. Ved økende alder dukker det opp ting man kansje ikke er helt fornøyd med og ting falmer. Håper dette ikke trekker det gode utav deg noe det gjør til mange damer for da blir det til et problem istedet for aksept. Jeg som mann bryr meg lite om puppene har levd et liv bare du inkluderer og er generelt oppegående.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #29 Skrevet 15. mars 2022 Jeg liker både smått, flatt, og hengende. Så lenge ikke hele kroppen er på vei sørover, så funker puppene uansett. Anonymkode: 143a8...ca5
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #30 Skrevet 15. mars 2022 Hengepupper er ikke sexy og kan aldri måle seg med noen som har fast deilige pupper. Anonymkode: bb734...4f9
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #31 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Off, ja det er turn off. Det er ikke så dyrt for et brystløft. Anonymkode: bca93...f1f Ikke så dyrt med sterilisering eller litt kirurgi for deg heller, men du gjør det ikke. Alle vil se best mulig ut, men kniven skremmer, ikke pengene. Anonymkode: 3e93e...6aa 4 1
Dominas leketøy Skrevet 15. mars 2022 #32 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Har med årene fått hengepupper,født 1 barn og er 40 år..De er ikke så store,C eller D 85,men er nok til at tyndekraften slår inn😅.Jeg har litt komplekser for puppene som henger mer for hvert år.Er singel,så tenker litt på dette i forhold til å få ny partner.Det er sikkert forskjellig hva folk synes om hengepupper,personlig synes jeg ikke det er særlig pent.Hva synes dere menn? Anonymkode: 27589...0c6 Slapp av, hengepupper er ikke turn off. Det er total pakka som teller. 99 % innvendig , 0,5 % utvendig og 0,5 % tilfeldigheter
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #33 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Off, ja det er turn off. Det er ikke så dyrt for et brystløft. Anonymkode: bca93...f1f https://www.youtube.com/watch?v=BuwueH4ctbU (video av "bare" et brystløft. Anonymkode: 850bc...7e2 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #34 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): https://www.youtube.com/watch?v=BuwueH4ctbU (video av "bare" et brystløft. Anonymkode: 850bc...7e2 Hvorfor så jeg hele den der.. Grøss. Jeg er visst fornøyd med hengepuppene mine, takk! 😂 Anonymkode: e6e12...ebf 2 1
supermamz Skrevet 15. mars 2022 #35 Skrevet 15. mars 2022 Syns alle pupper er fine på hver sine måte. Pupp er pupp uansett om de henger eller ikke 😊 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #36 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor så jeg hele den der.. Grøss. Jeg er visst fornøyd med hengepuppene mine, takk! 😂 Anonymkode: e6e12...ebf Var det jeg også kom frem til når jeg så den herlige videoen. 😂 Anonymkode: 850bc...7e2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #37 Skrevet 15. mars 2022 Hengepupper er fint. Vil du ha yngre eller eldre mann? Anonymkode: cc883...533
Kargo Skrevet 15. mars 2022 #38 Skrevet 15. mars 2022 (endret) Er vel temmelig normalt at puppene på helt normale damer henger litt med årene, og normale menn liker normale damer. Det jeg vil frem til er at det er vanligere en du kanskje tror, de fleste bryr seg ikke om det. Endret 16. april 2022 av Kargo
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #39 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Har med årene fått hengepupper,født 1 barn og er 40 år..De er ikke så store,C eller D 85,men er nok til at tyndekraften slår inn😅.Jeg har litt komplekser for puppene som henger mer for hvert år.Er singel,så tenker litt på dette i forhold til å få ny partner.Det er sikkert forskjellig hva folk synes om hengepupper,personlig synes jeg ikke det er særlig pent.Hva synes dere menn? Anonymkode: 27589...0c6 Det gjør ingenting om de henger litt. Det er jo helt naturlig på vår alder (er 43 selv). Vanskelig selvfølgelig å si noe om akkurat dine, men litt heng i seg selv er ikke noe å tenke på. Både fordi det er andre ting som er viktigere, og fordi jeg synes de kan være fine og flotte selv om de henger. Anonymkode: e0ff0...80d 1
sicario Skrevet 15. mars 2022 #40 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): .Hva synes dere menn? Anonymkode: 27589...0c6 Kunne ikke brydd meg mindre. Er bare pupper liksom 🤷🏼♂️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå