Gå til innhold

Er hengepupper turn off?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har med årene fått hengepupper,født 1 barn og er 40 år..De er ikke så store,C eller D 85,men er nok til at tyndekraften slår inn😅.Jeg har litt komplekser for puppene som henger mer for hvert år.Er singel,så tenker litt på dette i forhold til å få ny partner.Det er sikkert forskjellig hva folk synes om hengepupper,personlig synes jeg ikke det er særlig pent.Hva synes dere menn?

Anonymkode: 27589...0c6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har med årene fått hengepupper,født 1 barn og er 40 år..De er ikke så store,C eller D 85,men er nok til at tyndekraften slår inn😅.Jeg har litt komplekser for puppene som henger mer for hvert år.Er singel,så tenker litt på dette i forhold til å få ny partner.Det er sikkert forskjellig hva folk synes om hengepupper,personlig synes jeg ikke det er særlig pent.Hva synes dere menn?

Anonymkode: 27589...0c6

Hadde ikke skrevet dette om jeg var deg. er menn her som kommer til å knuse selvbildet ditt. Fra en kvinne synest jeg alle bryster er vakkre.

Anonymkode: 1f72e...83a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Off, ja det er turn off. Det er ikke så dyrt for et brystløft. 

Anonymkode: bca93...f1f

• Liker 2
Skrevet

Liker litt slappe hengepupper som jeg kan stappe godt inn i kjeften min 😛😀

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke turn off for meg. Liker det faktisk. 🥰

Anonymkode: 67d9c...be4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er kvinne selv og synes hengepupper er stygt.

Anonymkode: 25a18...77e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mammapupper er det fineste ❤️

Anonymkode: 7a864...5a9

• Hjerte 6
AnonymBruker
Skrevet

Vel, om du leter etter ny partner, så ønsker du sikkert noen som elsker DEG, altså hele pakka. Om noen ikke tåler at du har pupper som henger, så er de ikke verdt deg heller. 

Anonymkode: 8928e...483

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hadde ikke skrevet dette om jeg var deg. er menn her som kommer til å knuse selvbildet ditt. 

Enn så lenge har jo svarene her i tråden totalt motbevist deg, da. 

Pupp er pupp, TS. 

Anonymkode: 60596...766

Skrevet

Vurderer brystløft,men har ikke så store pupper,så måtte vel satt inn silikon også,det vil jeg ikke ta sjansen på..

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er digg, mmmm

Anonymkode: f0b8b...dfa

AnonymBruker
Skrevet

tenker du kan ta negativt ladde kommentarer fra sutrebukker på KG med en bøtte salt. det er de samme "mennene" som svarer uten empati og kunnskap her, som de som du hører om på nyhetene som skjærer hull i en melon, putter denne i mikroen, og så brannskader utstyret for livet. det er de samme karene som putter agurken i støvsuger, pumpa i veggen i bassenget, diverse amerikanske paier... det er ikke akkurat kremen av kremen vi vasser i her.

når det er sagt, så er det helt normalt at bryst henger med alderen. oppegående menn forstår dette, og tenker lite om det. foreslår at du ser Pørni på Viaplay. der snakker de litt om denne problemstillinger.

Anonymkode: 7ba13...b08

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er jo noe de fleste får..

AnonymBruker
Skrevet

Nei. For når du ligger på rygg så jevner de seg ut. 

Anonymkode: 701ce...67b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Enn så lenge har jo svarene her i tråden totalt motbevist deg, da. 

Pupp er pupp, TS. 

Anonymkode: 60596...766

Så bra❤️ Har bare lest på andre tråder hvor forferdelig noen kan være.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Off, ja det er turn off. Det er ikke så dyrt for et brystløft. 

Anonymkode: bca93...f1f

Men det kan ruinere all følsomhet, siden brystvorten skjæres løs når brystet snittes under hele og opp til den, for mye hud skjæres vekk og brystvorten løftes opp.

Anonymkode: 34013...6f6

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Mammapupper er det fineste ❤️

Anonymkode: 7a864...5a9

Helt enig! 

Anonymkode: 60286...0e4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er turnoff ja, men du kan godt ha mange andre kvaliteter som løfter deg opp.

Pupper er ikke viktig asså, så lenge man ikke er flat eller de er like store som basketballer.

Anonymkode: 81f88...8a7

Skrevet

Hvis en mann ikke vil ha deg pga brystene dine, er han ingenting å samle på. Ei dame blir fin når man blir glad i ho. Man blir ikke glad i ei dame pga hu er fin. Ikke vær redd.den rette kommer skal du se

• Liker 6
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Små hengepupper er turnoff, de skal være faste. Store hengepupper er bare helt nydelig å bør ikke gjøres noe med. Reduksjon er turnoff. 

Anonymkode: 72305...e90

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...