Bamseklemmer Skrevet 14. mars 2022 #21 Del Skrevet 14. mars 2022 SlemUlv skrev (40 minutter siden): De er det, I serien. Ok, Jeg bruker jo nærsynt briller, så jeg er vel litt unnskyldt. De ble vakrere og eldre uten briller😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 14. mars 2022 #22 Del Skrevet 14. mars 2022 Jeg kjenner de ikke, men basert på førsteinntrykk tenker jeg hun med mørkt hår for et useriøst forhold og hun med blondt for et mer seriøst. Det har ingenting med håret å gjøre, men "vibbene" jeg får. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #23 Del Skrevet 14. mars 2022 Veldig vanskelig valg. Da de begge er petite, vakre og mest sannsynlig har stramme trange dåser. Siden jeg liker best brunetter så ville jeg gått for hun mørke. Anonymkode: 287b4...01d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #24 Del Skrevet 14. mars 2022 Ingen av dem. For meg symboliserer disse bildene den vestlige kulturens totale forfall, og det er ingenting sexy med en verden som går til grunne. Anonymkode: 60db6...7fd 4 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #25 Del Skrevet 14. mars 2022 Den mørkhåra, uten tvil Anonymkode: eb69c...a2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #26 Del Skrevet 14. mars 2022 Ho blonde by far. Anonymkode: f5507...029 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #27 Del Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Blonde vs brunette Anonymkode: 3523f...d8d Ingen, altfor dollete Anonymkode: 6b537...a8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #28 Del Skrevet 14. mars 2022 Vel,bildene er trashy og lite estetiske. Om man tar bort sminke og løshår,så er de begge helt gjennomsnittlige. Ingen av de er klassiske skjønnheter. Kun vanlige damer bak fasaden . Hvilket er greit ❤ De tror ikke de selv er bra nok og lever i La La - Land. Ganske trist ...og overkompenserer grunnet forvrengt oppfatning av egenverdi og ytre påvirkning. Ingenting jeg ville snudd meg etter på gata. Så mye mer de kunne gjort ifht å fremheve sitt utseende. Men da på en classy måte. Mye er glemt på veien fra Coco Chanel til Glorete wannabees. Verden vil bedras. Anonymkode: 76157...96a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #29 Del Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vel,bildene er trashy og lite estetiske. Om man tar bort sminke og løshår,så er de begge helt gjennomsnittlige. Ingen av de er klassiske skjønnheter. Kun vanlige damer bak fasaden . Hvilket er greit ❤ De tror ikke de selv er bra nok og lever i La La - Land. Ganske trist ...og overkompenserer grunnet forvrengt oppfatning av egenverdi og ytre påvirkning. Ingenting jeg ville snudd meg etter på gata. Så mye mer de kunne gjort ifht å fremheve sitt utseende. Men da på en classy måte. Mye er glemt på veien fra Coco Chanel til Glorete wannabees. Verden vil bedras. Anonymkode: 76157...96a Det er kostymene deres i serien.. Anonymkode: b434c...2b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #30 Del Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vel,bildene er trashy og lite estetiske. Om man tar bort sminke og løshår,så er de begge helt gjennomsnittlige. Ingen av de er klassiske skjønnheter. Kun vanlige damer bak fasaden . Hvilket er greit ❤ De tror ikke de selv er bra nok og lever i La La - Land. Ganske trist ...og overkompenserer grunnet forvrengt oppfatning av egenverdi og ytre påvirkning. Ingenting jeg ville snudd meg etter på gata. Så mye mer de kunne gjort ifht å fremheve sitt utseende. Men da på en classy måte. Mye er glemt på veien fra Coco Chanel til Glorete wannabees. Verden vil bedras. Anonymkode: 76157...96a Dette er hun i virkeligheten veldig pen synest nå jeg. Anonymkode: b434c...2b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #31 Del Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vel,bildene er trashy og lite estetiske. Om man tar bort sminke og løshår,så er de begge helt gjennomsnittlige. Ingen av de er klassiske skjønnheter. Kun vanlige damer bak fasaden . Hvilket er greit ❤ De tror ikke de selv er bra nok og lever i La La - Land. Ganske trist ...og overkompenserer grunnet forvrengt oppfatning av egenverdi og ytre påvirkning. Ingenting jeg ville snudd meg etter på gata. Så mye mer de kunne gjort ifht å fremheve sitt utseende. Men da på en classy måte. Mye er glemt på veien fra Coco Chanel til Glorete wannabees. Verden vil bedras. Anonymkode: 76157...96a Buhu. Ifølge deg ser da alle jenter gjennomsnittlig ut, siden man skal fjerne sminke. Begge to er definitivt over snittet. Anonymkode: 977f8...0db 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #32 Del Skrevet 14. mars 2022 Majer skrev (8 timer siden): Jeg kjenner de ikke, men basert på førsteinntrykk tenker jeg hun med mørkt hår for et useriøst forhold og hun med blondt for et mer seriøst. Det har ingenting med håret å gjøre, men "vibbene" jeg får. Det morsomme er at hun mørke er den som er lojal, mens hun lyse ikke er det. Anonymkode: 3523f...d8d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 14. mars 2022 #33 Del Skrevet 14. mars 2022 Brunetten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 14. mars 2022 #34 Del Skrevet 14. mars 2022 Ingen av de har spesielt pene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 14. mars 2022 #35 Del Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Sjekk ut Sydney Sweeneys føtter på wikifeet, fy faen og sier jeg bare! Anonymkode: 2b9de...294 ?? Helt vanlige føtter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #36 Del Skrevet 19. mars 2022 Den blonde. Anonymkode: 624ec...504 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #37 Del Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 14.3.2022 den 13.27): De er to karakterer fra tenåringsserien Euphoria. Skuespillerne er 31 og 24, men skjønner godt at folk føler seg litt uneasy med å svare når disse karakterene skal forestille tenåringer Anonymkode: 4cb40...f01 Alltid like merkelig at de bruker så mye eldre skuespillere i disse seriene. Anonymkode: 5ed1f...02a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #38 Del Skrevet 19. mars 2022 Hva er poenget med spørsmålet egentlig? Anonymkode: d3235...c1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2022 #39 Del Skrevet 20. mars 2022 Brunetten Brunetten Blondinen Blondinen Blondinen Anonymkode: 4354c...a03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doktor Dyregod Skrevet 20. mars 2022 #40 Del Skrevet 20. mars 2022 Liker ikke sminkedukker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå