Gå til innhold

Til menn, hvem av disse to er penest?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

SlemUlv skrev (40 minutter siden):

De er det, I serien. 

Ok, Jeg bruker jo nærsynt briller, så jeg er vel litt unnskyldt. De ble vakrere og eldre uten briller😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner de ikke, men basert på førsteinntrykk tenker jeg hun med mørkt hår for et useriøst forhold og hun med blondt for et mer seriøst. Det har ingenting med håret å gjøre, men "vibbene" jeg får.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig vanskelig valg. Da de begge er petite, vakre og mest sannsynlig har stramme trange dåser. Siden jeg liker best brunetter så ville jeg gått for hun mørke. 

Anonymkode: 287b4...01d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av dem. For meg symboliserer disse bildene den vestlige kulturens totale forfall, og det er ingenting sexy med en verden som går til grunne. 

Anonymkode: 60db6...7fd

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Blonde vs brunette

Pop Crave on Twitter: "Sydney Sweeney shares 'Maddy Perez vs Cassie Howard'  #SuperBowl meme to her Instagram story. https://t.co/7yn35Xa4AE" / Twitter
Shéhérazade ⚡️ on Twitter: "@bestsapphics @SedarMondego is this us" /  Twitter
Cassie & Maddy Match - Tall - Euphoria Season 2 Episode 3 - TV Fanatic
Euphoria Fashion: How to Dress Like Maddy and Cassie | POPSUGAR Fashion UK
Euphoria: Cassie's pink swimsuit has a 500 person waitlist
The Best Part of Euphoria Is Maddy's Matched Sets

Anonymkode: 3523f...d8d

Ingen, altfor dollete

Anonymkode: 6b537...a8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel,bildene er trashy og lite estetiske.  

Om man tar bort sminke og løshår,så er de begge helt gjennomsnittlige.  Ingen av de er klassiske skjønnheter. Kun vanlige damer bak fasaden . Hvilket er greit ❤ De tror ikke de selv er bra nok og lever i La La - Land. Ganske trist ...og overkompenserer grunnet forvrengt oppfatning av egenverdi og ytre påvirkning. 

Ingenting jeg ville snudd meg etter på gata. 

Så mye mer de kunne gjort ifht å fremheve sitt utseende.  Men da på en classy måte. Mye er glemt på veien fra Coco Chanel til  Glorete wannabees.  

Verden vil bedras. 

Anonymkode: 76157...96a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vel,bildene er trashy og lite estetiske.  

Om man tar bort sminke og løshår,så er de begge helt gjennomsnittlige.  Ingen av de er klassiske skjønnheter. Kun vanlige damer bak fasaden . Hvilket er greit ❤ De tror ikke de selv er bra nok og lever i La La - Land. Ganske trist ...og overkompenserer grunnet forvrengt oppfatning av egenverdi og ytre påvirkning. 

Ingenting jeg ville snudd meg etter på gata. 

Så mye mer de kunne gjort ifht å fremheve sitt utseende.  Men da på en classy måte. Mye er glemt på veien fra Coco Chanel til  Glorete wannabees.  

Verden vil bedras. 

Anonymkode: 76157...96a

Det er kostymene deres i serien..

Anonymkode: b434c...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vel,bildene er trashy og lite estetiske.  

Om man tar bort sminke og løshår,så er de begge helt gjennomsnittlige.  Ingen av de er klassiske skjønnheter. Kun vanlige damer bak fasaden . Hvilket er greit ❤ De tror ikke de selv er bra nok og lever i La La - Land. Ganske trist ...og overkompenserer grunnet forvrengt oppfatning av egenverdi og ytre påvirkning. 

Ingenting jeg ville snudd meg etter på gata. 

Så mye mer de kunne gjort ifht å fremheve sitt utseende.  Men da på en classy måte. Mye er glemt på veien fra Coco Chanel til  Glorete wannabees.  

Verden vil bedras. 

Anonymkode: 76157...96a

Dette er hun i virkeligheten veldig pen synest nå jeg.B44AC551-DB85-48AF-B2E2-B7008251EFDB.jpeg.d6b3e042a1483881f71d6b22f472ad3d.jpeg1F95F624-4F09-4F11-B453-F3A1409199CB.jpeg.177a41c7b88054eba95c8c84a5aaa357.jpeg89437C7C-BE69-4688-B4AC-66703F6FFC37.jpeg.203f0e78eeacbbf5e3376be343ed592a.jpeg

Anonymkode: b434c...2b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vel,bildene er trashy og lite estetiske.  

Om man tar bort sminke og løshår,så er de begge helt gjennomsnittlige.  Ingen av de er klassiske skjønnheter. Kun vanlige damer bak fasaden . Hvilket er greit ❤ De tror ikke de selv er bra nok og lever i La La - Land. Ganske trist ...og overkompenserer grunnet forvrengt oppfatning av egenverdi og ytre påvirkning. 

Ingenting jeg ville snudd meg etter på gata. 

Så mye mer de kunne gjort ifht å fremheve sitt utseende.  Men da på en classy måte. Mye er glemt på veien fra Coco Chanel til  Glorete wannabees.  

Verden vil bedras. 

Anonymkode: 76157...96a

Buhu. Ifølge deg ser da alle jenter gjennomsnittlig ut, siden man skal fjerne sminke.

Begge to er definitivt over snittet.

Anonymkode: 977f8...0db

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majer skrev (8 timer siden):

Jeg kjenner de ikke, men basert på førsteinntrykk tenker jeg hun med mørkt hår for et useriøst forhold og hun med blondt for et mer seriøst. Det har ingenting med håret å gjøre, men "vibbene" jeg får.

Det morsomme er at hun mørke er den som er lojal, mens hun lyse ikke er det. 

Anonymkode: 3523f...d8d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Sjekk ut Sydney Sweeneys føtter på wikifeet, fy faen og sier jeg bare!

Anonymkode: 2b9de...294

?? Helt vanlige føtter

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 14.3.2022 den 13.27):

De er to karakterer fra tenåringsserien Euphoria. Skuespillerne er 31 og 24, men skjønner godt at folk føler seg litt uneasy med å svare når disse karakterene skal forestille tenåringer 

Anonymkode: 4cb40...f01

Alltid like merkelig at de bruker så mye eldre skuespillere i disse seriene. 

Anonymkode: 5ed1f...02a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget med spørsmålet egentlig?

Anonymkode: d3235...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunetten
Brunetten
Blondinen
Blondinen
Blondinen

Anonymkode: 4354c...a03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...