Elaine Marley Skrevet 14. mars 2022 #22 Skrevet 14. mars 2022 Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene på seksualitetsrommet. Elaine Marley, mod. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #23 Skrevet 14. mars 2022 I ett forhold ville det ikke passet for min del, men jeg ser ikke negativt på dem som foretrekker det. Jeg datet en mann for flere år siden som hadde flere sexpartnere, og ønsket jeg skulle ha flere sexpartnere. Jeg fant ganske fort ut at den livsstilen ikke funket for min del, men det funker utmerket for han og hun som er samboeren hans idag. Jeg hadde ikke orket sitte hjemme med ungene våre, og visst han var med noen andre. Jeg er nok ikke like flink på deling når det kommer til partner. Anonymkode: e61dc...459
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #24 Skrevet 14. mars 2022 Har ikke møtt noen, men jeg skyr menn som tror jeg er en ting han eier som kan deles ut(av ham). Hvordan ville du selv likt å bli delt? Ikke hatt sex med flere/andre damer, men at hun som hadde deg som type tildelte deg til noen random damer som tente på slikt, eller noen harry venninner av henne? Kan jo hende det er ønskedrømmen din, men hvordan hadde du sett på henne som dame og kjæreste, poenget med denne «delingen» var altså at hun tente på det, ikke du, ikke ditt forslag, ikke din drøm? Anonymkode: d765c...6d0
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #25 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har ikke møtt noen, men jeg skyr menn som tror jeg er en ting han eier som kan deles ut(av ham). Hvordan ville du selv likt å bli delt? Ikke hatt sex med flere/andre damer, men at hun som hadde deg som type tildelte deg til noen random damer som tente på slikt, eller noen harry venninner av henne? Kan jo hende det er ønskedrømmen din, men hvordan hadde du sett på henne som dame og kjæreste, poenget med denne «delingen» var altså at hun tente på det, ikke du, ikke ditt forslag, ikke din drøm? Anonymkode: d765c...6d0 Dersom dere svarer på dette søkte grunnlaget skjønner jeg at dere svarer som dere gjør. Lett å tolke "deling" til ulike ting. Det jeg legger i deling er at hun kan velge å ha sex med andre. At hun feks velger hvilken M vi skal invitere til MMF. Litt uklart i HI dette. Men det er sikkert, som vanlig, mange som gjør alt de kan for å misforstå. Anonymkode: 32689...298 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #26 Skrevet 15. mars 2022 Både madammen og jeg har et ønske om flere, men det er et men oppi der…. Jeg som mannen ønsker å se hun bli tatt av flere, og være med selv med flere tilstede. Hun fantaserer og drømmer om det samme med meg tilstede under akten, men så er det sånn at hun ikke tør slippe seg løs på dette, og det kan virke som at dette blir med fantasien for oss begge. Hun ønsker flere på en gang, men redd for sjalusi og anger etterpå, noe jeg som mann da ikke er redd for. Så, får jobbe med denna eller la det være en drøm videre…godt vi har leketøy som brukes til både DP og DPP 😁 Anonymkode: 0c55a...bcd
Tenkmedhodet Skrevet 15. mars 2022 #27 Skrevet 15. mars 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Har ikke møtt noen, men jeg skyr menn som tror jeg er en ting han eier som kan deles ut(av ham). Hvordan ville du selv likt å bli delt? Ikke hatt sex med flere/andre damer, men at hun som hadde deg som type tildelte deg til noen random damer som tente på slikt, eller noen harry venninner av henne? Kan jo hende det er ønskedrømmen din, men hvordan hadde du sett på henne som dame og kjæreste, poenget med denne «delingen» var altså at hun tente på det, ikke du, ikke ditt forslag, ikke din drøm? Anonymkode: d765c...6d0 Misforstår du med vilje bare for å klemme inn litt avsky ovenfor menn i posten din? At man unner kona å ha sex med andre er ikke det samme som at hun er en eiendel man deler ut mot hennes vilje. Enten så bare misforstår du, fordi disse tingene er så langt unna din egen virkelighet at du ikke evner å kognitivt ta det inn over deg. Eller så er du bare forutinntatt og kjip 😕 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå