Frank Franke Skrevet 14. mars 2022 #1 Skrevet 14. mars 2022 Vil gjerne ha svar fra damer. Hvordan ser dere på menn som ønsker å dele dere med andre menn?
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #3 Skrevet 14. mars 2022 De er totalt uinteressante. Jeg liker maskuline menn. Anonymkode: 36a30...8c3 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #4 Skrevet 14. mars 2022 Det kommer nok litt an på settingen tenker jeg. Hvorfor han vil dele meg med noen. Mannen min er veldig opptatt av at jeg skal nyte sex mest mulig og har derfor lyst til å ha med flere på soverommet. For spenningen og fordi han ser for seg at jeg skal ha en ekstra pirrende opplevelse. Jeg på den andre siden trenger å stole fullt og helt på noen for å kunne slappe av godt nok i sengehalmen til at det blir bra, så det frister mer i tankene enn i praksis. Så hva tenker jeg om mannen? Egentlig ikke så mye kun basert på at han tenner på dette, det har ikke forandret mitt syn på han. Jeg synes det er bare herlig at han vil være så åpen med meg. Anonymkode: 3050e...39b 4 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #5 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det kommer nok litt an på settingen tenker jeg. Hvorfor han vil dele meg med noen. Mannen min er veldig opptatt av at jeg skal nyte sex mest mulig og har derfor lyst til å ha med flere på soverommet. For spenningen og fordi han ser for seg at jeg skal ha en ekstra pirrende opplevelse. Det er jo dette som er så nedtur. At de har så liten erfaring med kvinner at de tror flest mulig menn gir mest mulig nytelse. En erfaren mann vet at det ikke stemmer. Anonymkode: 36a30...8c3 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #6 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Det er jo dette som er så nedtur. At de har så liten erfaring med kvinner at de tror flest mulig menn gir mest mulig nytelse. En erfaren mann vet at det ikke stemmer. Anonymkode: 36a30...8c3 "Lite erfaring med kvinner", alltid framstillingen om en liten mann osv. Morsom denne hersketeknikken som alltid går ut på å dyrke den høye mørke MANNEN som ikke deler sin prinsesse med noen, fordi han er MANN selv. Jeg ser for meg en tørr velkledd mann som går utålmodig bak kona og betaler alt hun ønsker seg i møbelforretningen. En klassisk utro mann, som sjokkerer kona med sin utroskap, fordi hun kan ikke skjønne hva som skjedde. Problemet er at det er kvinnen som ikke skjønner mannen. Ingen sofistikert mann lar seg begrense på denne måten. Anonymkode: 32689...298 3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #7 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kommer nok litt an på settingen tenker jeg. Hvorfor han vil dele meg med noen. Mannen min er veldig opptatt av at jeg skal nyte sex mest mulig og har derfor lyst til å ha med flere på soverommet. For spenningen og fordi han ser for seg at jeg skal ha en ekstra pirrende opplevelse. Jeg på den andre siden trenger å stole fullt og helt på noen for å kunne slappe av godt nok i sengehalmen til at det blir bra, så det frister mer i tankene enn i praksis. Så hva tenker jeg om mannen? Egentlig ikke så mye kun basert på at han tenner på dette, det har ikke forandret mitt syn på han. Jeg synes det er bare herlig at han vil være så åpen med meg. Anonymkode: 3050e...39b Heldigvis finnes det mange kvinner som dette. Reflekterte kvinner som kan begrunne ting saklig og med mer enn "æsj". Alle kan akseptere et slikt nei. Det gir dessuten et håp om at ting kan endre seg. For det kan det alltid. Mennesker tenker, lærer og utvikler seg. Et "æsj" vil aldri endre seg. Du er stuck resten av livet. Hvem gidder det? Anonymkode: 32689...298
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #8 Skrevet 14. mars 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er jo dette som er så nedtur. At de har så liten erfaring med kvinner at de tror flest mulig menn gir mest mulig nytelse. En erfaren mann vet at det ikke stemmer. Anonymkode: 36a30...8c3 Variasjon i sex er bra. Variasjon i partnere er bra. Selv om demografien på KG sverger til A4 sex i vuggende misjonær med emosjonell øyekontakt. Anonymkode: ca417...362
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #9 Skrevet 14. mars 2022 Siden sex er emosjonelt for meg blir det et klart nei herifra. Anonymkode: 90914...da8
Bos43 Skrevet 14. mars 2022 #10 Skrevet 14. mars 2022 (endret) Som mann, viss jeg får lov, så er det helt uaktuelt å dele på en kvinne. Hun er min og det er bare jeg som får forsyne meg av henne! Endret 14. mars 2022 av Bos43 Trykkleif 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #12 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): "Lite erfaring med kvinner", alltid framstillingen om en liten mann osv. Morsom denne hersketeknikken som alltid går ut på å dyrke den høye mørke MANNEN som ikke deler sin prinsesse med noen, fordi han er MANN selv. Jeg ser for meg en tørr velkledd mann som går utålmodig bak kona og betaler alt hun ønsker seg i møbelforretningen. En klassisk utro mann, som sjokkerer kona med sin utroskap, fordi hun kan ikke skjønne hva som skjedde. Problemet er at det er kvinnen som ikke skjønner mannen. Ingen sofistikert mann lar seg begrense på denne måten. Anonymkode: 32689...298 Ja, det gjør du nok. Synd for deg at kvinner ikke liker "sofistikerte menn" som blir kvinsure hver gang noen ikke stryker de medhårs og som ikke klarer å la kvinner snakke for seg selv, og bare sitrer etter å mansplaine og være passiv aggressiv. Men det er altså AKKURAT DETTE jeg mener vi ikke liker. Anonymkode: 36a30...8c3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #13 Skrevet 14. mars 2022 Frank Franke skrev (5 timer siden): Vil gjerne ha svar fra damer. Hvordan ser dere på menn som ønsker å dele dere med andre menn? Særdeles ekle greier. En mann med selvrespekt, som elsker sin partner, vil instiktivt motsette seg dette. «Menn» som synes sånt er greit er i mine øyne enten mentalt forstyrret eller så har de ikke noe egentlig «forhold» til dama. Anonymkode: 4a891...549 3 1 1
bullehurk Skrevet 14. mars 2022 #14 Skrevet 14. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, det gjør du nok. Synd for deg at kvinner ikke liker "sofistikerte menn" som blir kvinsure hver gang noen ikke stryker de medhårs og som ikke klarer å la kvinner snakke for seg selv, og bare sitrer etter å mansplaine og være passiv aggressiv. Men det er altså AKKURAT DETTE jeg mener vi ikke liker. Anonymkode: 36a30...8c3 Kunne ikke være mer enig ! Liker maskuline menn som vet hva de vil. Voksen kv. (46), som lengter tilbake til den tiden kvinner var kvinner og menn var menn. 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #15 Skrevet 14. mars 2022 bullehurk skrev (1 time siden): Kunne ikke være mer enig ! Liker maskuline menn som vet hva de vil. Voksen kv. (46), som lengter tilbake til den tiden kvinner var kvinner og menn var menn. Det finnes enkelte steder fremdeles. Bare styr unna de verste feminist-områdene, så finnes det mannfolk enda. Anonymkode: 36a30...8c3 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #16 Skrevet 14. mars 2022 Damer er ikke en ting som deles. Et par blir enig om at det er greit at hun ligger med andre. Anonymkode: 72bf0...8ed 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #17 Skrevet 14. mars 2022 Nei det hadde vært uaktuelt, tror heldigvis ikke han er inne på sånne tanker heller- han vil ha meg helt for seg selv. Anonymkode: 0b60e...428
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #18 Skrevet 14. mars 2022 8 hours ago, AnonymBruker said: Det finnes enkelte steder fremdeles. Bare styr unna de verste feminist-områdene, så finnes det mannfolk enda. Anonymkode: 36a30...8c3 Hvor er feministfrie områder? Støter nesten bare på reverøde feministiske menn. Anonymkode: 51fd3...58f 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #19 Skrevet 14. mars 2022 De jeg kjenner som er poly er ultrarøde feminister, så skjønner ikke hva dette har med saken å gjøre. Selv ville jeg aldri følt meg komfortabel med å dele. Jeg var dronning av ONS da jeg var singel, og eksperimenterte mye. Men så ønsket jeg noe annet. Og da gikk jeg inn i et seriøst forhold. Og da er jeg ikke komfortabel med å dele. Ikke noe for meg. Eksperimenterer heller alene med meg selv, eller han jeg har valgt å dele livet med. Om han plutselig hadde spurt om jeg kunne se for meg å gå på rundgang, jeg med mine tresifret antall sexpartnere og som ikke er noen prippen frøken, så hadde jeg ikke tenkt noe verre om han. Men jeg hadde takket pent nei. Selv om han ønsket det sterkt. Jeg vil ikke. Og hadde han tvunget meg hadde jeg ikke vært sammen med han mer. Moralen er, det er lov å spørre. Men det er ikke for meg. Og jeg er en feminist. Anonymkode: bf187...0a0 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2022 #20 Skrevet 14. mars 2022 Med ff, helt greit, og kan være fin opplevelse hvis begge to er avslappet og vi alle bare vil kose oss. Med partner, nei takk. Blir alltid et eller annet sjalusi-opplegg etterpå pga de ikke var så mentalt chill rundt det/trygg på seg selv som de trodde da de foreslo det. Og så blir det bare tull etterpå. Anonymkode: 17e9c...56c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå