Gå til innhold

Bukett til denne kjolen.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg overlot alt til blomsterdekoratøren. Ga et bilde av kjolen, og sa "lag det du tror passer best i stilen". Resultatet ble en fantastisk bukett som jeg aldri ville kommet på å komponere selv ! Det er deres fag, hva med å være litt åpen for idéer? Det skal være en helhet på kjole og bukett - den ser man kanskje ikke alltid best selv.

Bare et tips til alle som selv skal bestemme alt i detalj et år i forveien... :wink:

Og en siste ting: Det var veldig morsomt å få buketten før vielsen når jeg ikke ante hvordan den så ut !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg ahr før tipset om den buketten osm stinemor har valgt og jag kikket febrils for det var den jeg så for meg når jeg så bilde av kjolen din. Jeg vila kanksjh eikk ehatt "kvisten" over rosene og heller ikke den typen grønt, men den er så flott. Og for å være ærlig så synes jeg en del av bukettnee som folk velger er overdådige og ikke smakfulle.

En favn med cala er jo sååå mye brukt. Men når det er sagt så hadde jo denne kjendisen som giftet seg i helgen nesten samme bukett som den stinemor viste bilde av.

Min bukett var lang meg mange orkideer med lilla øye og en dukkertopp aktiv lilla "blomst" Men jeg er en stor jente og ville ikke ha en rund bukett. Gå for roser! Kanske noe som er så dramatisk som lyseblå, eller de som er nesten sorte. eller bare røde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...