Gå til innhold

Bukett til denne kjolen.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Skal ha en kjole som har samme fasong som denne, bare at min ha litt chiffong i et lag utenpå og chiffongbånd som knyttes i ryggen og henger ned. Skal ha slør som rekker ned til midjen.

http://www.kvinneguiden.no/bryllup/brudekj...e_7011_7063.jpg

Har dere noen tips til bukett? Tenkte å ha e liten, rund, enkel bukett, men siden kjolen er så enkel lurer jeg på om jeg heller bør ha en som henger litt ned. Hva syns dere? har dere noen tips til buketter? Jeg liker IKKE store buketter! Vil ha det lite, enkelt og elegant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Augustbrud02_

Når jeg ser bilde av denne kjolen er det første jeg tenker på an Cala-bukett som man er en slik favnbukett. Har desverre ikke så sansen for slike buketter selv, men de er ofte å se til slike kjoler som den du har valgt.

Personlig synes jeg det er flottest med buketter som henger litt, men som samtidig er veldig enkle. I tillegg bør det være litt farger i den synes jeg, slik at den ikke bare er hvit og veldig anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hva med noe sånt som dette:

http://www.kvinneguiden.no/annonser/get.php?id=488

Jeg var kjempefornøyd med denne buketten. Roser i forskjellige nyanser (fra hvit til champagnefargede) og andre hvite blomster jeg ikke vet navnet på. Det var også viklet inn sølvtråd, og bitte små blomster som hang i denne tråden - mye søte små detaljer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei, jeg startet denne! legger inn bilde til en bukett jeg har kikket på, tror dere den blir ok til? Er forresten ganske høy, så kanskje en bukett som henger litt er bedre, er redd en liten rund en skal virke veldig liten...

http://www.romanticflowers.com/blusher3.jpg

Likte forresten buketten til gjest over her, fasongen, så kanskje noe sånt med litt farge... Uff, vanskelig dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kom på en ting til: en favnbukett var ikke så dumt... Men tror ikke jeg vil ha hvite cala, kanskj noen med farge. Noen som vet om farget cala er vanskelig å få tak i? Kan jeg lage favnbukett av sndre blomster? I tilfelle noe forslag til hvilke blomster??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kan du se bilde av min bukett:

http://www.home.no/augustbrud02/bilder/bukett1.jpg

Den var ikke så stor, men samtidig hang den litt og den hadde en del farger! Fikk massevis av skryt!

Forøvrig har jeg sett favnbuketter som består av tulipaner, og de er veldig flotte. Tulipaner får man jo også i alle mulige farger. Velger du en Cala-bukett kan man jo ha den i andre farger også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja, dette med buketter er jammen ikke enkelt...............selv falt jeg pladask for denne når jeg såg den:

http://www.ivattochtorrt.se/images/design9a.jpg

Jeg skal ha denne med noen små endringer............har vært og snakket med hun som skal lage den i dag og sett hva hun skal bruke og den kommer til å bli NYDELIG! Æ gler mæ!

Lykke til med letingen din!

Klem fra Stinemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pulverheksa

Skal ikke gifte meg med det første men når det skjer skal jeg ha en

rund bukett med blodrøde roser som er gule/oransje i kanten.

Har sett en slik bukett en gang og den var bare helt fantastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

hvis du skal ha en favn-bukett med kalaer anbefaler jeg å bare be blomsterbutikken bestille inn det antallet du trenger. ikke si at det er til brudebukett. bør ikke være noe problem å binde dem sammen selv, og du sparer mye penger!

kalaer får du i hvitt, gult, vinrødt, og rød-orange. utrolig lekker blomst! finnes også i bitte små som man evt kan bruke i håret (be butikken bestille inn kala som potte plante)

klem og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stinemor: Din bukett er bare nydelig!! Jeg har også sett for meg en sånn bukett!

Til kjolen din gjest, hadde det vært lekkert med en bukett i samme stil som Mette Marit. Ikke nødvendigvis så mørk, men samme stil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlig syns ikke jeg at helt runde brudebuketter er fine :-? Jeg liker best de bukettene som henger litt nedover kjolen.Jeg ville nok valgt en sånn til kjolen(Nydelig kjole forresten :P )Lykke til med valget og husk at det er DU som skal være fornøyd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Til deg som startet denne tråden. Den buketten du la ut link til selv var lekker! Ikke for mye stæsj, men ikke for enkel heller. Selv har jeg ikke helt sansen for calla-favnbuketter.

Forresten var kjolen utrolig stilig. Lykke til med bryllupet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Kjære miabrud-03

Bukett og bukett... (jomfru- 74). Enig i at det var stilrent' date=' men jeg ville jo ikke kalle dette en brudebukett.....[/quote']

Det er vel øynene som ser hva som er brudebukett eller ikke.

personlig så liker jeg ikke store buketter derfor valgte jeg noe som jeg synes er stilig. Jeg har alltid likt blomsten cala og da var det et naturlig valg hos meg.

Men jeg har full forståelse for at andre og deg velger noe større.

:D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jomfru-74

Var ikke meningen å fornærme deg. Som deg så liker også jeg stilrene, små buketter. Jeg liker ikke store buketter, ei heller runde. Og min favorittblomst er faktisk Cala. Men to blomster med en snor rundt går jo ikke under definisjonen "bukett". Sier ikke at det ikke var fint, men en brudebukett... Selv har jeg hatt lyst til å ha en slik : http://www.dbas.no/artikler/brudebuketten/...ages/3_stor.jpg

Det er ikke lov å legge ut bilder fra andre servere på KG - bruk da heller linker - moderator

, men har fått høre at til min kjole bør jeg ha en bukett som henger mer ned. Synde den som hun som startet forumet har valgt er helt nydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei Maibrud-03

Jeg ble ikke fornermet. Jeg synes bara at Cala er så utroli vakre blomster.

Jeg hadde tre calaer, men det vises kanskje ikke så godt på bildet i linken min. Enig i at det ikke er en bukett i den forstand, men en liten bukett da............

Men det bilde som du la inn over her, var utrolig vakker da!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...