Gå til innhold

Noen våkne og vil legge kort?

Anbefalte innlegg

Er i daglig kamp med meg selv om hva som bør gjøres.

Kan noen legge kort på meg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Fikk opp en veldig kaotisk bilde i hodet. Mye gul farge og mye armer og bein, mye uroligheter og mange forskjellige ansikter. 

Høres stressende ut. 

Fikk også opp en mann med stokk, 2 stokker? Hva betyr det? 

Anonymkode: 7f9fd...90f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan noen legge kort på meg også? ❤️

Anonymkode: f52ed...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fikk opp en veldig kaotisk bilde i hodet. Mye gul farge og mye armer og bein, mye uroligheter og mange forskjellige ansikter. 

Høres stressende ut. 

Fikk også opp en mann med stokk, 2 stokker? Hva betyr det? 

Anonymkode: 7f9fd...90f

Mulig den nye jobben min som jeg egentlig ikke vil ha. 

Mye styr på en plass med masse folk og til tider venting på dem så jeg kan få nok plass.
Mannen med stokk klarer jeg ikke å skjønne hva er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det snakk om tarot? Jeg kan lite om det og ikke for å kuppe tråden, men kan noen forklare litt hva det går ut på? Jeg er veldig interessert i alt spirituelt - bruker selv krystaller for manifestering. 💛

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miranda Bailey skrev (4 minutter siden):

Er det snakk om tarot? Jeg kan lite om det og ikke for å kuppe tråden, men kan noen forklare litt hva det går ut på? Jeg er veldig interessert i alt spirituelt - bruker selv krystaller for manifestering. 💛

Er ikke så dreven på det med tarot kort selv men har veldig lyst å kjøpe.

De er hjelpemidler til å enten fortelle om ett problem eller løse noe, går mye på intuisjon. Hvert kort står det bedre forklaring om i ei bok.
Håper noen andre kan komme inn å forklare bedre 🙈 

Hva er manifestering med krystaller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tøvftta skrev (12 minutter siden):

Er ikke så dreven på det med tarot kort selv men har veldig lyst å kjøpe.

De er hjelpemidler til å enten fortelle om ett problem eller løse noe, går mye på intuisjon. Hvert kort står det bedre forklaring om i ei bok.
Håper noen andre kan komme inn å forklare bedre 🙈 

Hva er manifestering med krystaller?

Er det mulig å gjøre det over nettet? Må man få noe informasjon om vedkommende? 

Krystaller/edelstener er naturlige stener som bærer på ulike egenskaper. Manifestering er når du går inn for noe, legger opp til noe.. Jeg liker å kombinere de to. For eksempel holder jeg på å manifestere egenpleie og å elske meg selv, og da har jeg kjøpt inn et par rosenkvarts som jeg bruker som en visuell støtte. Jeg har stenene stående på rommet og de minner meg på at jeg skal elske meg selv og ta vare på meg selv. Det er ikke noe forskning på dette, og jeg skal nok innrømme at det kanskje handler mer om psykologi, men for meg har det hjulpet en god del! Jeg har også øredobber og smykke i rosenkvarts og ametyst, slik at jeg bærer på det konstant. De gir meg en god energi. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miranda Bailey skrev (2 minutter siden):

Er det mulig å gjøre det over nettet? Må man få noe informasjon om vedkommende? 

Krystaller/edelstener er naturlige stener som bærer på ulike egenskaper. Manifestering er når du går inn for noe, legger opp til noe.. Jeg liker å kombinere de to. For eksempel holder jeg på å manifestere egenpleie og å elske meg selv, og da har jeg kjøpt inn et par rosenkvarts som jeg bruker som en visuell støtte. Jeg har stenene stående på rommet og de minner meg på at jeg skal elske meg selv og ta vare på meg selv. Det er ikke noe forskning på dette, og jeg skal nok innrømme at det kanskje handler mer om psykologi, men for meg har det hjulpet en god del! Jeg har også øredobber og smykke i rosenkvarts og ametyst, slik at jeg bærer på det konstant. De gir meg en god energi. 

Nå har det jo vært allmenn kjent lenge at enkelte steintyper kan gi både god og negativ energi fra seg. Takk for forklaringen ☺️
Angående tarot kort, man kan spå folk over nettet ja. Behøver ikke noe informasjon.

Man blander/ stokker kortene og velger ut de man føler passer best uten å se hva det er. Stort sett har det en forbindelse med det man gjør, ønsker å høre, trenger å få gjort. 
Har i alle fall stemt bra på meg hver gang noen har lest meg, og jeg synes det er like forbløffende hver gang da jeg aldri har nevnt noe om ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøvftta skrev (2 minutter siden):

Nå har det jo vært allmenn kjent lenge at enkelte steintyper kan gi både god og negativ energi fra seg. Takk for forklaringen ☺️
Angående tarot kort, man kan spå folk over nettet ja. Behøver ikke noe informasjon.

Man blander/ stokker kortene og velger ut de man føler passer best uten å se hva det er. Stort sett har det en forbindelse med det man gjør, ønsker å høre, trenger å få gjort. 
Har i alle fall stemt bra på meg hver gang noen har lest meg, og jeg synes det er like forbløffende hver gang da jeg aldri har nevnt noe om ting.

Åh, høres spennende ut! Håper noen her kan ta seg tid til å lese meg også! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miranda Bailey skrev (32 minutter siden):

Åh, høres spennende ut! Håper noen her kan ta seg tid til å lese meg også! 

Det er det ☺️ Skulle gjerne ha hatt fast lesing altså 😂 Både imponerende og spesielt at det blir ‘rett’ hver gang.

Tar gjerne i mot flere lesinger om noen kan.

Endret av Tøvftta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) 

Jeg har ikke så mye personlig erfaring med tarotkort, men jeg har holdt på med englekort en god stund nå. Jeg tror det kommer an på hvor gode evner, samt erfaring, man har når man spår. Og med øvelse kan du lære deg å bruke kunnskap og intuisjon for å tolke kortene på riktig måte. Legger ved en link som jeg syns forklarer englekort veldig bra! Lykke til :) https://www.synskonline.no/synske-historier/englekort/

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...