AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #21 Skrevet 13. mars 2022 Tatt en titt på din egen art i det siste? Er vel mange dyr i naturen som kan oppfattes som "ekle" da etter din logikk. Anonymkode: 52e1d...191 1
Gjest AprilRyan Skrevet 13. mars 2022 #22 Skrevet 13. mars 2022 Jeg synes ikke at de er ekle og lurer på hvorfor man synes det? De kan gjøre ekle ting som alle dyr og mennesker kan. Jeg synes ikke at det er særlig delikat når katten min vasker seg i rumpa rett foran meg og da gjerne med høye slurpelyder i tillegg. Det kan også være ekkelt når de drar med seg døde dyr inn. Men selve katten er ikke ekkel av den grunn.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #23 Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Fordi de er rovdyr, tenker jeg. De er også utro mot sin eier. Har fæle tenner og ekkel gange. Får sprutbrekninger av katter. Tenker også det er fattigmanns utgaven av veskehund Anonymkode: 4259a...a39 Hah, jeg har to rasekatter og begge vil jeg tro er i samme prisklasse som en veskehund.... Og de er veldig lojale dyr. Og du, hunden er også et rovdyr med samme type tenner som katten har. Anonymkode: 983bd...e31 4 1
Million Skrevet 13. mars 2022 #24 Skrevet 13. mars 2022 Moren til en venninne av meg er hysterisk redd for katter. Voksne kvinnemennesket! REDD for små katter? Men møter hun en katt på gata når hun er ute og går, flykter hun derifra og blir hysterisk redd. Merkelig. Har aldri møtt noen andre som er sånn. Ellers synes jeg ikke katter er "ekle". De er spesielle, har en egen sjarm. 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #25 Skrevet 13. mars 2022 Katter ekle?? Det regnes vel som et av de reneste dyrene? Mi lille pusejente vasker seg dagen lang og har aldri ei floke i den flotte,vakre og lange pelsen sin. Den skinner og hun lukter så godt. Veldig flink til å gå på kattetoalett og graver godt over det hun har gjort fra seg. Ingen søl rundt matskål og vann. Jeg synes katter er det motsatte av ekle, de er definitivt renere enn deg! Hun er også veldig søt og snill. Liker å kose, være med på ting jeg gjør hjemme og sover gjerne ved siden av meg om natten mens hun maler meg i søvn. ( Det er magisk, katter som maler er veldig søvndyssende). Hun kan være litt brå med fremmede, men etter jeg fikk baby har hun imponert meg. Hun behandler babyen som gull og lar han rive henne i halen og han får dytte på henne som han vil. Hun forstår at han er liten. Ja nei hun har imponert meg. Jeg har hatt både hund og katt. Hunden var utrolig skjønn og jeg elsket han, men de er jo veldig urenslige. Må vaskes jevnlig. Og hygienemessig er de jo ikke i nærheten av katter, samt mye jobb med dem. Nei katter er herlige kjæledyr. Tar seg av det meste selv og er egentlig bare der for å kose med deg. Rene, pene og skjønne små koseballer. Hvordan kan noen mislike dette? De er jo ufattelig vakre også. Anonymkode: 12bcd...a37 6 4
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2022 #26 Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Mulig du allerede vet det, men navnet ditt kommer opp når man klikker på linken, initialene dine er ASS.. Anonymkode: 08e8d...2f1 Ja det vet jeg og det fikk jeg smertelig oppleve en annen gang i en situasjon der det ikke passet så godt 😅 Det er en veldig relevant tiktok så følte jeg «måtte» dele den, tenker alltid at mennesker som hater katter har noe med den grunnen å gjøre, ikke alle så klart. Anonymkode: 2d156...9e4
Gjest Cid Skrevet 13. mars 2022 #27 Skrevet 13. mars 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvor er katter så ekle og sleske i forhold til andre dyr? Anonymkode: 3798a...095 Jeg har aldri hatt katt men jeg synes fortsatt de er noen av de søteste dyrene som finnes
Iso1 Skrevet 15. mars 2022 #28 Skrevet 15. mars 2022 Samme kan jeg spørre om mennesker! Hvorfor er de så ekle, irriterende og bare i veien? Jeg har en katt og han er absolutt ikke ekkel, bare verdens skjønneste og godeste. Ikke noe jeg kan si om et menneske iallfall, dem er det veldig få av i denne verden. 2
Gjest lurven Skrevet 15. mars 2022 #29 Skrevet 15. mars 2022 Kattedyr med unntak av løver er ikke flokkdyr og er derfor mer egoistiske og har lavere sosial intelligens enn feks hunder
Gjest StellaNova Skrevet 15. mars 2022 #30 Skrevet 15. mars 2022 "Ekle og sleske" høres ut som noen man møter på byen en sen kveld 😄 Katter er ikke hunder, er vel litt sånn at de blir sammenlignet og så blir man skuffet over at kattene ikke er hunder. Det er jo bare tullete. Man må ta kattene for det de er.
Gjest hellokitty Skrevet 15. mars 2022 #31 Skrevet 15. mars 2022 Katter er faktisk utrolig renslige dyr. De vasker seg selv og går på kattedo. Dette er instinkt. Så nei katter er ikke ekle.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #32 Skrevet 15. mars 2022 lurven skrev (7 timer siden): Kattedyr med unntak av løver er ikke flokkdyr og er derfor mer egoistiske og har lavere sosial intelligens enn feks hunder Lavere sosial intelligens? De gidder bare ikke sosialisere og slikke mennesker opp etter ryggen slik en hund gjør. Katter liker sitt eget selskap og har ikke behov for å være sosiale med gud og hvermann...det gjør dem ikke til mindre intelligente...Er heller mennesker som er dumme som ikke skjønner at andre er forskjellige og har annet behov. Anonymkode: 23f8d...497 9
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #33 Skrevet 15. mars 2022 nå ble jeg provosert! hadde det ikke vært for reglene i dette forumet, så hadde du fått gjennomgå. Anonymkode: 46409...e40 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2022 #34 Skrevet 15. mars 2022 lurven skrev (7 timer siden): Kattedyr med unntak av løver er ikke flokkdyr og er derfor mer egoistiske og har lavere sosial intelligens enn feks hunder Er det virkelig noen som fortsatt tror på denne påstanden i 2022? På tide å lese seg opp om ikke annet. Anonymkode: e96e4...abc 2
Gjest lurven Skrevet 15. mars 2022 #35 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Lavere sosial intelligens? De gidder bare ikke sosialisere og slikke mennesker opp etter ryggen slik en hund gjør. Katter liker sitt eget selskap og har ikke behov for å være sosiale med gud og hvermann...det gjør dem ikke til mindre intelligente...Er heller mennesker som er dumme som ikke skjønner at andre er forskjellige og har annet behov. Anonymkode: 23f8d...497 Sier ikke at katter er dumme, men siden de ikke er sosiale har de lavere sosial intelligens, men de er smarte på andre måter
Gjest lurven Skrevet 15. mars 2022 #36 Skrevet 15. mars 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): nå ble jeg provosert! hadde det ikke vært for reglene i dette forumet, så hadde du fått gjennomgå. Anonymkode: 46409...e40 Jeg?
Rhodiola Skrevet 18. mars 2022 #37 Skrevet 18. mars 2022 Tråden er ryddet for brukerdebatt, innlegg kun bestående av bilder, latterliggjøring og siteringer av slettede innlegg. -Rhodiola, mod.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #38 Skrevet 18. mars 2022 Hunder kan prestere å spise sin og andres bæsj, en katt ville aldri funnet på å gjort noe sånt. 🙀 Anonymkode: 466ca...a9a 3
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #39 Skrevet 18. mars 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hunder kan prestere å spise sin og andres bæsj, en katt ville aldri funnet på å gjort noe sånt. 🙀 Anonymkode: 466ca...a9a Jo det kan katter gjøre også Anonymkode: 3798a...095
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2022 #40 Skrevet 18. mars 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jo det kan katter gjøre også Anonymkode: 3798a...095 Haha, nei. Har hatt katt i hele mitt liv, og de har aldri noensinne spist avføring. Har forøvrig sett hunder spise oppkast i byen også. Ekle, motbydelige beist som i tillegg er på topp 5 over de farligste dyrene for mennesker. De skader og dreper. Anonymkode: 0f9cc...a5f 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå