AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #1 Del Skrevet 12. mars 2022 Jeg er så ufattelig lat og trenger bli bedre på det. Tar i mot alle tips. Det er ingenting fysisk galt med meg, men jeg klarer nesten ingenting. Jeg gjør bare det som absolutt må gjøres, alt annet bare blir liggende. Vasker klær når jeg ikke har flere rene igjen å ta av, vasker opp når det begynner å mygle nesten, går på jobb men orker ikke annet enn å bli liggende på sofaen når jeg kommer hjem osv osv. Anonymkode: f14c9...542 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. mars 2022 #2 Del Skrevet 12. mars 2022 Du vil ha tips om hvordan du kan bli mere lat? Syns du gjør det helt fint jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #3 Del Skrevet 12. mars 2022 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Du vil ha tips om hvordan du kan bli mere lat? Syns du gjør det helt fint jeg. Formulerte det litt feil ser jeg nå, hehe. Ønsker selvfølgelig råd til hvordan jeg kan bli mindre lat. Anonymkode: f14c9...542 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #4 Del Skrevet 12. mars 2022 Du må få deg struktur. Legg en plan over ting du må gjøre og når, og så utfører du dette uansett om du vil eller ikke. Litt hver dag. Plutselig er planen blitt en del av hverdagen. Anonymkode: b8f06...e27 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #5 Del Skrevet 12. mars 2022 Sjekk stoffskiftet ditt Anonymkode: ab30b...9c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madah Skrevet 12. mars 2022 #6 Del Skrevet 12. mars 2022 (endret) Høres egentlig ut som du sliter med helsen. Får du nok søvn? Sjekket stoffskifte og vitaminer/mineraler? Første stopp burde være legen, kan også være depresjon. Min er erfaring at hvis man er så lat så er det som oftest en underliggende årsak bak. Endret 12. mars 2022 av Madah 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #7 Del Skrevet 12. mars 2022 Vil sjekket stoffskifte og viteminere, bere I tilfelle. Så starte I det små, oppvasken hverdag + noe gøy hver uke Anonymkode: 11d50...90a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #8 Del Skrevet 12. mars 2022 Jeg er sånn når jeg ikke har kjæreste 😁 Anonymkode: 460a7...54d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #9 Del Skrevet 12. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er så ufattelig lat og trenger bli bedre på det. Tar i mot alle tips. Det er ingenting fysisk galt med meg, men jeg klarer nesten ingenting. Jeg gjør bare det som absolutt må gjøres, alt annet bare blir liggende. Vasker klær når jeg ikke har flere rene igjen å ta av, vasker opp når det begynner å mygle nesten, går på jobb men orker ikke annet enn å bli liggende på sofaen når jeg kommer hjem osv osv. Anonymkode: f14c9...542 Du må sette deg noen mål. Feks kan du se favorittprogrammene på tv hele kvelden, men bruke reklamepausenw til å gjøre unna ting i ekspressfart. Da har du egentlig ikke gått glipp av hverken tvkvelden eller latskapen. Med unntak av reklamepausene. Anonymkode: d1a7b...813 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #10 Del Skrevet 12. mars 2022 har samme problem. Hvis jeg ikke har fikse planer for helga ender jeg opp med å være fryktelig lat. Det virker som om det er umulig å komme seg ut av mønsteret - men det er faktisk bare å ta seg selv i nakken. Jeg klarer det innimellom. Anonymkode: 3cef6...fc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #11 Del Skrevet 12. mars 2022 Jeg har nemlig eksperimentert med dette dengang jeg jobbet fra 10-19. Da orket jeg ikke annet enn å ligge på sofaen. Men ting måtte gjøres. Reklamepausene ble effektivt brukt, alt ble gjort OG jeg fikk hvile. Anonymkode: d1a7b...813 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #12 Del Skrevet 12. mars 2022 Jeg syns mye er ork. Tror det henger sammen med både lavt stoffskifte og fikk kyssesyken som ung. Og for mye trening slår meg ut og jeg ligger syk i noen dager pga utmattelse. Har også ADD. Så de dagene jeg må få mer gjort så tar jeg medisin (tar 30mg til daglig og av og til 50mg når jeg må konsentrere meg mer). Visst ikke jeg tar medisin, så stirrer jeg bare på pc’en eller på klesvasken og kommer ikke i gang med noen oppgaver og er mester på prokrastinering. Anonymkode: 0a8ac...92b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå