AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #1 Del Skrevet 11. mars 2022 Hei, Jeg har fått vondt i det høyre ankelleddet, på innsiden. Jeg er ganske sikker på det skyldes bulgarsk uktfall, for jeg kjenner smerten kommer når jeg bøyer ankelen på toppen av bevegelsen. Jeg har prøvd å gjøre øvelsen med støttefoten på tærne, men da fikk jeg vondt i stortåa 😄 Så nå lurer jeg på om det kunne være en ide å gjøre det med foten hvilende mot en stang (satt i rett høyde i et stativ), slik at foten blir mer fleksibel? (hvis det var forståelig) Anonymkode: 68e9a...3ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #2 Del Skrevet 11. mars 2022 Tøyer du ankler og legger godt nok? Anonymkode: c698f...a00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2022 #3 Del Skrevet 11. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tøyer du ankler og legger godt nok? Anonymkode: c698f...a00 Jeg pleier ikke gjøre det, men varmer alltid opp. F.eks. i bulgarsk ufall, gjør jeg først et sett med bare kroppsvekst og så bygger jeg opp et par runder til toppsettet. Burde jeg gjøre noen tøyveøvelser før / under / etter? Anonymkode: 68e9a...3ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2022 #4 Del Skrevet 12. mars 2022 Det gikk faktisk bedre i dag da jeg gikk mer opp på tå. Men vet ikke om det er greit å gå opp på tå med den "passive" foten? (dvs på toppen av bevegelsen) Anonymkode: 68e9a...3ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå