Gå til innhold

Forsvinner problemene om man bare ignorer dem?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forsvinner problemene dine om du bare ignorerer dem, og later som at de ikke finnes? 

Anonymkode: 89c52...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer an på. Ikke om du ignorerer en ondartet svulst i hjernen

Anonymkode: 9893d...1ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis ikke. Eller, det spørs litt på hvilke problemer, kanskje? 

Anonymkode: f463e...378

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geitis

Nei, om krana lekker så blir det vannskader til slutt, hjelper ikke å gjemme det vekk under ett håndkle. 

Eller, som anonym sier, så kommer det jo litt an på hva det er, men de fleste problem har en tendens til å vokse seg større om man ikke tar tak i de mens de er små. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt har det vært nytteløst å lage sin egen virkelighet av ting og late som problemene ikke finnes. Så nei, er det noe som er viktig eller truende så må man ta tak.

Anonymkode: cd297...652

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic

Kommer ann på hva det er. Noen ting løser seg av å sitte stille i båten å vente. Plutselig dukker det opp en løsning. Det krever at du venter innen rimelighetens tid, og ikke til hundre og ett er ute. 

Står en torpedo på døra di så har du ventet for lenge. Utsatt du å betale regninger så huset gikk på tvangssalg så har du ventet for lenge. Brant huset opp fordi du ikke ringte brannvesenet  så har du ventet for lenge. Har kreften spredd seg til alle organer har du ventet for lenge. Og synker skuta fordi du ikke tettet hullet i skroget så har du ventet for lenge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MINE problemer hadde nok forsvunnet dersom jeg hadde oversett dem. Mine problemer involverer sosial angst blant annet, og jeg tenker MYE over problemstillinger ift møte med mennesker. Kunne jeg bare klart å overse problemene, og blitt litt mer likegyldig, så hadde det jo vært greit. 

Anonymkode: 76afd...409

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...