Gå til innhold

Merkelige menn...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hjelper hvertfall ikke å sette seg selv i offerposisjon og synes synd på deg selv. Jeg har også korona, men velger heller å bruke tiden min på hobbyer enn å irritere meg over hva andre velger å gjøre på FB. 

I dag har jeg holdt på med hobbyen min 6 timer i strekk. 

- Kvinne

Anonymkode: b792e...056

Offerposisjon ? 🤣 syntes synd på meg selv ? 🙈 hvor kommer det fra da? Jeg sa bare at det er ikke noe spesielt for meg at det er fredag idag, jeg får ikke gjort noe mer enn hva jeg kunne gjort på en tirsdag i isolasjon. Nyte livet som jeg ble anbefalt å gjøre får ingen gjort med hodespreng, tett nese, brennende hals, null søvn, rennende øyne og feber! At jeg nevner det betyr da ikke at jeg syntes synd på meg selv! 

Heldig for deg at du har tålmodighet til å sitte med noe i 6 timer (og utstyr til det, jeg har Ingen hobby ting). Lurer også veldig på hva hobbyen din er. 

Anonymkode: 045c6...4d8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Trodde det bare var besteforeldre som brukte Facebook. Du følger ikke med i tidene ser jeg…

Anonymkode: 22823...0de

Eh... jeg kjenner faktisk ingen som ikke bruker facebook. Jeg har fortsatt rundt 1000 venner der, og nei det er ikke fullstendig ukjente folk, det er fra skoler, jobber, andre sosiale sammenkomster og familie. Man legger ikke ut helt vilkårlige ting eller bilder lenger bortsett fra profilbile, men folk deler saker, spleiser, finn annonser og hvem man er i forhold med faktisk osv osv. Hvor er det du kommer fra egentlig?! Du som ikke følger med. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Han kom sikkert bare borti follow ved en feil, slutt å lage så mye styr ut av det. Dere kvinner og deres sosiale medier, herregud.

Anonymkode: 56cdf...b4b

Å dere menn og sosiale medier.... Oi hun var fin hun må jeg trykke liker på... Oi hun viser bilder i undertøy hun må jeg også følge... Oi hun var fin å... Hun må jeg både følge på insta OG bli venn med på face... Også selvfølgelig skrive en melding til... Oi hun var digg å!!! Hun må jeg også følge på Instagram.... Ååååå det er så mange deilige damer, jeg bare må følge dem ALLE sammen.... 🤢 "Samme faen om Jeg er i forhold,såpass må dama tåle".... "det er jo bare et" bilde av en halvnaken dame som jeg har såååå lyst til og knulle og se mer av hver dag jeg er på insta🤢

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

^ og ikke minst så er man med i grupper der både i jobbsammenheng, borettslag, bursdags invitasjoner, julebord invitasjoner, andre invitasjoner, man får gratulasjoner der. 

Jeg logget ut av facebooken min en stund og slettet appen for ikke så lenge siden og vet du hva? Der gikk veldig dårlig! Jeg fikk ikke med meg en dritt av ting som ble lagt ut ift jobb, jeg fikk slag i trynet om bursdags invitasjoner sånn lenge etter alle andre, ("hæ?! Jeg inviterte deg på face jo! For 3 ! Uker siden! ")  jeg husker heller ikke bursdagene til alle i hodet og det er flaut.

Jeg er med i mange praktiske grupper, både hey girl, salgsgrupper, inspirasjons grupper, sminke grupper osv osv 

Det å ikke ha facebook er ekstremt vanskelig. Det gikk ikke i praksis for meg. - ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ja hjelper særdeles mye med fredag, når man har korona og er isolert. 

Hvorfor er du isolert??

Anonymkode: edff1...ff4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hvorfor er du isolert??

Karantene da... lol. Man skal helst det til man er feberfri + 24 timer. 

AnonymBruker
Skrevet

Omg og her raser krigen

Anonymkode: 22e62...976

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Karantene da... lol. Man skal helst det til man er feberfri + 24 timer. 

Herregud. Ingen tvinger deg til å sitte inne og synes synd på deg selv. Ingen er i karantene 

AnonymBruker
Skrevet

Herregud. Ingen tvinger deg til å sitte inne og synes synd på deg selv. Ingen er i karantene 

Jo. De jeg kjenner som har korona har blitt hjemme og jeg får ikke komme på jobb. Uansett har jeg vært for dårlig til å kunne klare å dusje engang. 

AnonymBruker
Skrevet

Omg og her raser krigen

Anonymkode: 22e62...976

Du er en av de som bruker det kortet der ja... Du vet at det har vært krig rundt om kring hele tiden ikkesant ? Det er ikke noe nytt, det er bare litt nærmere Norge. 

AnonymBruker
Skrevet

Ut fra tråden fremstår du merkeligere enn han...?

Anonymkode: e73fa...b32

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ut fra tråden fremstår du merkeligere enn han...?

Anonymkode: e73fa...b32

Fordi? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...